Jump to content

supermanman

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי supermanman

  1. שלום, ביום שישי קבעתי עם מוכר להיפגש במכון בדיקה ולאחר מכן להסיר שיעבוד מרכב שאני רוצה לקנות (ספורטאג׳ 2016) בבנק דיסקונט שבו השיעבוד. המוכר נראה מאוד אמין אבל למרות כל החיפושים אני לא מצליח לקבל תשובה לכמה שאלות פשוטות: 1. האם הסרת השיעבוד עוברת מיידית לדואר שם אפשר להעביר בעלות על הרכב? או רק למשרד הרישוי? 2. האם יש נוסח להסכם ששווה להוסיף לזיכרון דברים כדי לוודא שבין הסרת השיעבוד להעברת הבעלות המוכר לא פשוט בורח עם הכסף? אשמח לעוד עצות ממי שעבר את התהליך לאחרונה ויכול להעיד. בברכה, חיים
  2. הקפצה. אשמח להמלצות על פירוקיות באזור השרון ...
  3. כרגיל במדינתנו הקטנה הם מתנערים מאחריות, פשוט הפסיקו לחזור אליי אחרי כמה פעמים שפניתי אליהם, שוקל ללכת לתביעות קטנות. המנורה פשוט נשברה, החלק האדום פשוט נסדק ונפל בתוך השטיפה (יש תמונות של החלק השבור בתוך המכון והעובד שלהם מרים אותו). יש המלצה לפירוקיות באזור הרצליה/השרון? הזמנה של החלק מאייבי ב78 דולר תחייב גם מכס ואז כל הסיפור כבר מתייקר - במקרה הזה כבר עדיף לקנות במוסך של קיה ב300 שקל.
  4. איפה אפשר להשיג חוץ ממוסכים מורשי קיה? שברו לי את החלק כשהכנסתי את האוטו לשטיפה.
  5. אין שום סיבה שלא, פשוט נראה לי שזה יהיה מאוד יקר אצלהם Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. המלצות? אתמול בערב המזגן התחיל לקרטע והיום גורנישט לא מקרר, לפני שאני הולך למלא סתם גז במזגן יש המלצות למישהו אמין באזור הרצליה? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. שלום לכולם, לצערי ״נתקעתי״ עם שלושה צמיגים חדשים מהמותג הזה אחרי שהאוטו היה בתיקון במוסך (סיפור ארוך...), אני רוצה להשלים רביעי מאותו מותג אבל במחיר שפוי (פחות מ300 ש״ח) מישהו יודע איפה ניתן להשיג? תודה מראש
  8. עידכון: אלי השמאי בא בסוף לראות את הרכב. לא מצא פגיעת שלדה וסה״כ אומר שכול מה שהוצע לתיקון זה בסדר. מדובר באיש הגון ששמח לעזור ונתן עצותֿ וטיפים ממש טובים. א. הכנף תתוקן. ב. אחלה תודה.
  9. אין פגיעה בדלת רק שפשוף קל, האוטו מ2012, אני מתלבט אם בכול זאת להתעקש שיגיע לראות את האוטו...
  10. תודה על התגובות. בהנחה ואני מביא אותו, והוא נותן חוו״ד איך אני מפעיל את הדעה שלו נגד שירביט? עידכון: דיברתי עם אלי אמרן עכשיו ולדעתו אין פגיעת שילדה לפי התמונה הנ״ל ולכן הוא לא רואה טעם להגיע, כמובן שעשיתי טעות שלא הזמנתי אותו מלכתחילה וכו׳ אבל לומדים רק מטעויות. תודה לכולם בכול מקרה.
  11. שלום, אני אקצר את הסיפור לדברים הרלוונטיים: חניתי ברחוב בהרצליה ורכב שאיבד שליטה נכנס בי, מצורפת תמונה של הנזק. שמאי באחד ממוסכי ההסדר של שירביט טוען שאין פה יותר מ5% ירידת ערך כי כול החלקים שצריך להחליף הם ״פריקים״ לטענתו(סרן אחורי, פגוש אחורי וגלגל) ואין פגיעת שלידה. אני כרגע אומר לעצמי שיהיה מאוד קשה למכור את הרכב במחיר נורמלי עם הפגיעה הזו ורציתי לדעת אם שווה להביא שמאי פרטי או משהו כזה. כול דעה תעזור.
  12. עבר גם בלי לחזק, תודה בכול מקרה
  13. שלום לכולם, בפיקנטו יש בפגוש למטה שני פנסים (מחזירי אור??) אחד מהם משוחרר קצת ולא במקום עקב תאונה קלה, זה עובר טסט? בתודה מראש
  14. מקפיץ שוב. האוטו תוקן, האם פגיעה כזאת נחשבת לפגיעת שלדה? ואם כן מי יכול לקבוע ירידת ערך?
  15. באיזה רכיב בלוטות' מדובר ?
  16. פיקנטו 2012, גם אצלי הייתה אותה תופעה, הופיעה בתחילת החורף ונעלמה בקיץ. מוזר. נראה לי שכדאי להוסיף לכותרת "קיה פיקנטו" - אם זו תופעה מוכרת ליבואן כנראה שעוד אנשים נתקלו בה, ויוכלו להיכנס לדיון הזה כדי לקבל עוד מידע.
  17. סליחה על הבורות, דפו זה חברה? תודה לכולם על העצות
  18. עידכון : הייתי בש.ש היום ורצו 500 ש"ח על הפחחות ו900 ש"ח הפנס כי עדיין אין חלפים לאוטו (חדש מידי לפי מה שהבחור אמר לי) - יכול להיות הבדל של 700 ש"ח בתיקון פחחות ??
  19. תודה, אני אבדוק אצל ש.ש איכויות. איך תיקון במוסך לא של הסוכנות משפיע על האחריות ?
  20. הטסט הבא הוא רק עוד שנה, מבקש שוב המלצות למוסך פחחות טוב בנתניה והסביבה, או אם המחיר סביר בסוכנות אני אלך אליהם ואתקן.
  21. האוטו שלי, עלול להימכר עוד שלושה חודשים במידה ויאשרו לי רילוקיישן מהעבודה לארהב. בגלל זה השאלה האם לתקן או פשוט להשאיר לקונה ולהוריד במחיר.
  22. תודה, יש המלצות למוסך פחחות טוב בנתניה ? מן הסתם הייתי רוצה שיעשו עבודה איכותית.
×
×
  • תוכן חדש...