Jump to content

supermanman

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי supermanman

  1. מפתח מחוץ לסוויץ' נכון ? בינתיים לא עובד.
  2. ספק של מחשב גם יעבוד לא ? זה הרי גם 12V אם אני זוכר נכון.
  3. צודק, תודה. יש דרך להפעיל את הרדיו דיסק עוד לפני שאני בכלל מנסה להתקין ? אני לא רוצה לפרק את האוטו ואז להבין שהוא לא עובד.
  4. הגיע לידי רדיו דיסק שהייתי רוצה (כפרוייקט) לנסות להתקין לבד, ממה צריך להיזהר ומה להכין ? איך אני בודק קודם כול שהרדיו דיסק עובד לפני שאני מתקין אותו ?
  5. מחפש כמה חלקי פלסטיקה לפיאסטה, איפה יש פירוקיות באזור ?
  6. הבעייה היא לא שיכפול של הטופס, הבעייה שזה ששילמתי את האגרה יתדעכן אצלהם רק עוד שלושה שבועות. פיתרון אפשרי שהוצע ע"י הפקידה במוקד הטלפוני של משרד הרישוי זה להוציא טופס חדש ולשלם אותו מחדש מה שנראה לי הזוי לחלוטין, למה עידכון ממחשב למחשב צריך לקחת שלושה שבועות !?? אנחנו ב2009 !
  7. את הקבלה, אותו ספח שקורעים מהרשיון ביקשתי מהפקידה בדואר והיא נתנה לי אותו.
  8. ביום חמישי הלכתי לדואר לשלם את האגרה של הרשיון רכב - שילמתי והלכתי לדרכי שמח וטוב לבב עד ששמתי לב שאני לא מוצא אותו יותר . התקשרתי למשרד הרישוי והם אמרו שהעידכון במחשב שלהם ייקח עד שלושה שבועות(אלוהים יודע למה - הרי זה עובר בתקשורת מחשבים לא?), בכול מקרה אני צריך את האוטו דחוף וכרגע הוא בלי טסט, עצות ? יש לי את הקבלה מהדואר על כך ששילמתי את האגרה.
  9. האוטו עבר טיפול 15 לפני איזה חצי שנה וכמו דביל שכחתי לשאול איזה שמן הם שמו, לא כתוב בקבלה איזה שמן שמו עצות ?
  10. מגניב, תודה רבה
  11. איזה לשים, כרגע יש באוטו נוזל קירור ירוק ששמו לי במוסך.
  12. קודם כול תודה רבה על העזרה, הפורום הזה מוכיח את עצמו שוב ושוב כאחד האיכותיים בארץ. בלוח השעונים עצמו אני בכול מקרה לא נוגע, אני מדבר על הפלסטיק העליון והפאנלים של הדלתות בצדדים, ננסה את כול מה שהציעו פה מהקל לכבד ונראה מה תופס.
  13. אז מה עושים ? זו שיכבת שומן די עצבנית שלא נראה שמטלית רגילה תוריד.
  14. ולא לא להרוס את הפלסטיק שהוא עשוי ממנו ? הפלסטיק (שנמצא בלוח המחוונים ובפאנלים של הדלתות) מלא בשכבת ........ "שומן" מגעילה כזאת, אם אני מגרד קצת עם האצבע השיכבה הזאת יורדת, האם סקוץ' וסבון כלים לא יהרוס את הפלסטיק ?
  15. תודה אבל כשאני לוחץ על הלינק הוא לא מוביל אותי לאף מקום
  16. יש למישהו PDF של האוטו ?
  17. שוב שאלה מפגרת, איך מרוקנים את השמן, מה לחפש או שלתת למוסכניק לטפל בזה ?
  18. זה עוד דבר מוזר, בספר רכב רשום שמומלץ לשים שמן 10W30 - זה הגיוני ?!
  19. חסר בערך חצי מהמדיד (לא יודע כמה זה בכמויות) טיפול הבא עוד סביבות ה500 קילומטר.
  20. בעל הרכב הקודם לא יודע איזה שמן שמו לו במוסך, אני מפחד מעירבוב של שמנים עם צמיגיויות שונות. מה עושים ?
  21. כן זה 16V. אני חייתי כנראה באיזה אשליה שטיפול טיימינג עולה איזה 700 שקל.
  22. רצועה 450 מותחן 100 כפול 3 משאבת מים 250 רצועת אביזרים(מצלצלת) 100 ---------------------- סה"כ 1000 שקל חלקים לפני עבודה ומע"מ, אחרי עבודה ומע"מ בסביבות 1700 ש"ח הגיוני ?!
  23. מישהו ניסה את הסט הזה ויכול לחוות דעה ? http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=8689
  24. תודה רבה, אפשר למלא את הנוזל הירוק על מה שיש כרגע במיכל נוזלים ? נוזל קירור ל5 שנים ?? אנחנו מדברים על הנוזל שנמצא ברדיאטור כדי לקרר את המנוע ?
×
×
  • תוכן חדש...