הבעייה היא לא שיכפול של הטופס, הבעייה שזה ששילמתי את האגרה יתדעכן אצלהם רק עוד שלושה שבועות. פיתרון אפשרי שהוצע ע"י הפקידה במוקד הטלפוני של משרד הרישוי זה להוציא טופס חדש ולשלם אותו מחדש מה שנראה לי הזוי לחלוטין, למה עידכון ממחשב למחשב צריך לקחת שלושה שבועות !?? אנחנו ב2009 !
ביום חמישי הלכתי לדואר לשלם את האגרה של הרשיון רכב - שילמתי והלכתי לדרכי שמח וטוב לבב עד ששמתי לב שאני לא מוצא אותו יותר . התקשרתי למשרד הרישוי והם אמרו שהעידכון במחשב שלהם ייקח עד שלושה שבועות(אלוהים יודע למה - הרי זה עובר בתקשורת מחשבים לא?), בכול מקרה אני צריך את האוטו דחוף וכרגע הוא בלי טסט, עצות ?
יש לי את הקבלה מהדואר על כך ששילמתי את האגרה.
קודם כול תודה רבה על העזרה, הפורום הזה מוכיח את עצמו שוב ושוב כאחד האיכותיים בארץ.
בלוח השעונים עצמו אני בכול מקרה לא נוגע, אני מדבר על הפלסטיק העליון והפאנלים של הדלתות בצדדים, ננסה את כול מה שהציעו פה מהקל לכבד ונראה מה תופס.
ולא לא להרוס את הפלסטיק שהוא עשוי ממנו ?
הפלסטיק (שנמצא בלוח המחוונים ובפאנלים של הדלתות) מלא בשכבת ........ "שומן" מגעילה כזאת, אם אני מגרד קצת עם האצבע השיכבה הזאת יורדת, האם סקוץ' וסבון כלים לא יהרוס את הפלסטיק ?
רצועה 450
מותחן 100 כפול 3
משאבת מים 250
רצועת אביזרים(מצלצלת) 100
----------------------
סה"כ 1000 שקל חלקים לפני עבודה ומע"מ, אחרי עבודה ומע"מ בסביבות 1700 ש"ח
הגיוני ?!