Jump to content

supermanman

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי supermanman

  1. יש המלצה למוסך אמין בנתניה שיוכל לאתר לי איפה התקלה פה ?
  2. כמה עולה להחליף דבר כזה, והאם כדאי לעשות את זה במוסך מורשה של פורד ?
  3. מנוע 1.25 ZETEC. באוטו הזאת יש רצועה או שרשרת ? מתי צריך להחליף אותה ? כרגע אני על 125K ק"מ. תודה רבה.
  4. לא נראה שהאוטו עובר טסט
  5. יש להם מספר טלפון שאפשר ליצור איתם קשר ? זה בא.ת הישן או החדש ?
  6. טוב אני אבדוק עם החברת ביטוח מחר, אני לא רואה את הסעיף הזה לא בפוליסה ולא מאחורי הספח.
  7. קודם כול תודה על התגובה המפורטת, העניין הוא שזה אוטו ראשון שקניתי וההבנה שלי במכוניות ובטח במכלולים השונים של הרכב שואפת ל0 - בגלל זה זה אני מעדיף שמוסכניק יבדוק את הבעייה.
  8. אתה מכיר אולי מוסך באזור נתניה שיכול לטפל לי בתקלה הזאת, המוסך שאני מטפל בו עכשיו(מוסך "טובול" בנתניה) מאוד אמין אבל נראה לי שהם מכירים מספיק טוב את הרכב בשביל לטפל בבעייה הזאת.
  9. המוסכניק רוצה לנסות להחליף שמן גיר לפני הכול, האם לתת לו לנסות לעשות את זה קודם ?
  10. מסיבות אלו או אחרות אני כבר חודשיים בלי טסט .. מה קורה אם שוטר תופס אותי ואיך זה משפיע על הביטוח ?
  11. אני סומך עליו, אבל מעדיף קודם לראות על מה ייכשל בטסט. כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט אגב ?
  12. היום ביקשתי מהמוסכניק שלי להכין את האוטו לטסט וזה מה שהוא מצא (לטענתו כול מה שהוא תיאר יכשיל את האוטו בטסט): 1. ליטוש דרמים ונעליים. 2.שתי משאבות אופן. 3.צינורות בילום. 4.פעמון צירייה. 5. החלפה של בולם הזעזועים האחורי. עלות כוללת של עבודה + חלקים : 2000 ש"ח אחרי מע"מ. מבחינתי זה בסדר כי זה אוטו שקניתי מיד שלישית והקצבתי לי בין 1500-2000 ש"ח ליישור קו, השאלה אם יש איזה משהו שאפשר לוותר עליו בינתיים ? בכול מיקרה אני קודם לוקח את האוטו למכון רישוי וייחכה לראות מה הם יימצאו.
  13. אני לפני הכנסה של האוטו לטסט ואני רוצה לעשות בדיקה במוסך, יש המלצות ?
  14. כמה ייעלה כול אחד מהתיקונים שהצעת ?
  15. יש קושי בהכנסה לD אחרי שמניעים כשהמנוע קר - האוטו נכבה ... אם אני משחק איתו קצת עם ונותן קצת גז בניוטרל אז נראה שהבעייה מסתדרת .... יש רעיונות איפה הבעייה ? שכחתי לציין שהאוטו עמד איזה חודש בלי להניע ולכן החלפתי לו מצבר.
  16. המצבר בן שנתיים וחצי של וולתא.
  17. חיברנו - זה עזר קצת כי האוטו "התעורר לחיים" , נראה שבאמת המצבר הלך, מה השלב הבא?
  18. אוקיי תודה רבה, אני אנסה, הציעו לי גם לנסות להדליק את האורות בתא נהג כדי לראות את מצב המצבר ... אם האורות לא נדלקים זה גם סממן למצבר ריק ?
  19. אוקיי אני מצטער, אני אתאר מה קורה : 1. אני לוחץ על הכפתור שאמור לשחרר את הדלתות של האוטו - זה לא עובד (אמור להישמע צפצוף והבהוב של הנורות כדי לפתוח את האוטו -אין צפצוף ובפועל האוטו לא נפתח). 2. אני פותח את האוטו מהדלת והנורה של האזעקה לא מפסיקה להבהב למרות שהיא אמורה - הוא לא נותן לי להניע ! 3. יש מצב שזה קשור לזה שלא הניעו את הרכב שלושה שבועות ? יש קשר למצבר ? תודה מראש
  20. יש לי בעייה שהאימובלייזר לא מתנתק, הוא כאילו מנסה לשחרר את הדלתות או נעילה כולשהיא ולא מצליח - יש רעיונות איפה הבעייה ?
  21. שכחתי לציין שזה אוטומט.
  22. למישהו יש מושג ממה הבעייה נגרמת ?
  23. אוקיי היום קצת ישבתי על האוטו עם חבר שלי והבחנו בבעייה - כאשר מכניסים לרברס המנוע נכבה - דעות ?
×
×
  • תוכן חדש...