יש לאוטו הזה בעייה של שילוב לD כשהמנוע קר(פתחתי על זה דיון כבר), אם אני משלב ככה, כלומר מכניס מN לD בלי להחזיק את הברקס (ובלי גז) האוטו משלב ונוסע, ככה גם בעל הרכב הקודם עשה לדבריו, אני כרגע לחוץ בכסף כדי לבדוק את הבעייה במוסך לכן אני תוהה אם אפשר למשוך ככה עוד איזה 3 4 חודשים.