Jump to content

supermanman

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי supermanman

  1. אז הסיפור שלא העבירו את האוטו טסט שנה וחצי ואז הוא עבר למאגר של הרכבים הלא פעילים. מישהו יודע מה הפרוצדורה להחזיר אותו לפעילות?
  2. חוץ מתאונה קשה יש עוד סיבה שרכב ירד מהכביש?
  3. בדקתי, המספר 616-61-702, לא מופיע
  4. לא מוצא את המספר באתר הזהץ **עידכון** הרכב כן מופיע באתר ׳משומשמת׳, לא ברור לי מה קורה בדיוק, יכול להיות שהרכב יובא בצורה פרטית?
  5. לא, הרכב משנת 2021, זה לא פעם ראשונה שאני נתקל במקרה כזה במהלך חיפושים אחרי רכב, פשוט תוהה אם זו אינדיקציה לבעיה ברכב או ברישומו
  6. מנסה להבין אם זו אינדיקציה לבעיה כול שהיא ברישום של הרכב, לא מוצא את הרכב לפי מספר שהכנסתי לו תודה לעוזרים באשר הם
  7. איפה יש כזה באזור השרון?
  8. אבל אם יש פגיעה בסוללה כי הרימו את האוטו על ליפט בצורה לא נכונה איך האחריות מכסה את זה?
  9. היי, בקנייה של רכב בנזין זה פשוט, הולכים למכון בדיקה משלמים מה שצריך ומקבלים דוח בדיקה. אבל מה לגבי רכב חשמלי? ספציפית לגבי הטסלה הבנתי שלהרים אותה על ליפט כדי לבדוק עלול לגרום לנזק לסוללה, אז איך בודקים שאין נזקי שלדה, תיקוני צבע וכו׳? ?
  10. חייב אנדרואיד פתוח שמאפשר להתקין אפליקציות
  11. אנדרואיד 4.4, מגיעה עם כל הכבלים הנדרשים. IMG_3554.HEIC
  12. אני אשמח להמלצה, יש סיכוי שלא יעבור טסט?
  13. מקפיץ
  14. לחברי הפורום שלום, האם החלפה של נורות דרך מהלוגן לLED ברכב הנ״ל חוקי או לא חוקי? ניסיתי לחפש תשובה עדכנית בפורום אבל לא מצאתי. בברכה
  15. החלטתי לכתוב סקירה קצרה עבור כול מי שמעוניין, זאת המערכת: https://www.aliexpress.com/item/1005001859332341.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4doJDuDN עלתה כולל משלוח 900 שקל (בערך), הזמנתי עוד כמה כלים ועזרים להתקנה אבל כמובן לא חובה (התקנתי לבד). הגיעה תוך שלושה שבועות. פיצרים עיקריים: 6GB RAM + 128GB ROM מסך HD 1280*720 4G WIRELESS CARPLAY התקנה: המערכת תואמות מקור והגיעה עם הרתמה המתאימה ומסגרת שמתאימה לקיה שלי, ראיתי כמה סרטונים ביוטוב איך מפרקים וביצעתי לפי ההוראות, יחסית ממש קל להרכיב, היו שני כבלים שהיה צריך ״להלחים״, הזמנתי מאליאקספרס מחברים מיוחדים לזה ולוחץ כבלים וחיברתי. חומרה: מבחינת חומרה המערכת סיפקה את כל מה שצריך, הכל עובד כמו שכתוב ב״פרוספקט״, בנוייה טוב ו״מסיבית״, המסך לא פחות ממדהים, המערכת ״טסה״ והכל עובד ממש מהר, סה״כ אני ממש מרוצה. תוכנה: כאן התחילו הבעיות, WAZE נראה ממש רע והיה ממש לקרוא כי הפונטים היו קטנים להחריד. נכנסתי לDeveloper Options ושיניתי את הגדרות הDPI אבל אז מלא אפליקציות שהגיעו עם המערכת לא עבדו כמו שצריך, הכי חשוב הLauncher - אז פשוט התקנתי AGAMA Launcher, אבל האפליקציה של הEqualizer עדיין נראית רע, מניח שצריך להסתדר עם זה בהתחשב במחיר של המערכת. סיכום: אין מה להגיד בהתחשב במחיר מדובר בעסקה מצויינת, דיברתי עם שני מתקינים מקומיים והמחיר היו באזור 2000 2500 למערכת בסגנון כולל התקנה. אם יש שאלות, אשמח להשיב ולעזור. 1467956291_WhatsAppVideo2021-05-13at12_57_12.mp4
  16. עם איזה חברה שלחת? אני גם אמור לקבל מערכת בקרוב ונראה לי שאכנס לאותו ברוך ...
  17. היי, אני מעוניין להזמין את המערכת הבאה: https://www.joyingauto.com/joying-9-kia-sportage-head-unit-upgrade-2016-2018-kx5-with-bluetoth-5-1.html מנסה להבין האם תהיה בעיה להזמין אותה לאור העובדה שהיא תומכת ב5GHZ - האם משרד התקשורת יידחה את האישור שלה על סמך נתון זה?
  18. שאלת תם, לא היה צריך אישור ממשרד התקשורת בשביל זה?
  19. למי שרוצה לנסות דרך יותר פשוטה, שני קודי טכנאי שעבדו לי בשתי מערכות שונות מהדגם הנ"ל: 1199, 2412. לגבי הדונגל הוא עובד אבל לא הצלחתי לחבר אותו לשליטה מההגה כדי לשלוט בנגן של אפל מה שלפחות מבחינתי מייתר אותו קצת.
  20. https://www.amazon.com/Alpine-iLX-W650-Mech-Less-Receiver-Compatible/dp/B07NQ2BRFM/ref=sr_1_1?crid=3AXQ61TX6MYLP&keywords=alpine+ilx-w650&qid=1561105771&s=gateway&sprefix=alpine+ilx%2Caps%2C385&sr=8-1 למי שמעוניין, כל המכס והמשלוח כבר מגולם במחיר הסופי, יוצא בערך 1400 ש״ח.
  21. מה לגבי התקנה? זה משהו סטנדרטי? כל מתקין יוכל לעשות? יש המלצות? זו מערכת פשוטה תכלס, אבל חשוב לי CARPLAY ומסך קפסיטיבי והיא עונה על שניהם.
  22. 1. האם תהיה בעיה עם הרדיו הזה בארץ? 2. כל מתקין יוכל להתקין את זה? צריך מתקין מיוחד?
  23. תנסה את הקוד 2312 או 2132מבFACTORY SETTINGS, אמור להיות הקוד הטכנאי שפותח את המערכת לאפליקציות אם זה אותו מערכת מולטימדיה של אדי מערכות כמו שיש לי בספוראג׳ 2016.
  24. איך היציבות של הדבר הזה? יש ניתוקים? סירי עובדת דרך המיקרופון של הרכב?
×
×
  • תוכן חדש...