מה זה גיר רציף ?
אוקיי אז יצא לדבר עם הבחור בצורה יותר מדוייקת והינה עוד פרטים על האוטו:
1. 125K קילומטר.
2. הקירור עובד אבל הצינור של החימום מנותק כלומר אין חימום.
3. נזילת מים (תיקון של 300-400 שקל לפי מה שהוא אומר).
4. "קפיצה" קטנה כול פעם שמעבירים הילוך כשהרכב קר.
למרות כול הבעיות האלה הוא נוהג ככה כבר שנתיים ואומר שאין בעיות.
עוד דעות ?