Jump to content

supermanman

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי supermanman

  1. הבנתי, אתה קונה את האוטו הזה ומקווה שהגיר לא יילך, אני אכניס אותו למוסך ונראה איזה בעיות יש לו בדיוק.
  2. מה זאת אומרת מקומי ?
  3. ומה חוץ מה400 שקל האלה, ממה שאני קורא פה זה אוטו סבבה למי שמחפש רכב קטן בסביבות ה20K.
  4. אם אני נותן לו פחות 1000 2000 מהמחירון אז זה בסדר ? הוא לא מתקן כי זה לא בעייה קריטית והוא אומר שהאוטו שירת אותו כמו שצריך למרות זאת.
  5. אז לוותר על האוטו ?
  6. מה זה גיר רציף ? אוקיי אז יצא לדבר עם הבחור בצורה יותר מדוייקת והינה עוד פרטים על האוטו: 1. 125K קילומטר. 2. הקירור עובד אבל הצינור של החימום מנותק כלומר אין חימום. 3. נזילת מים (תיקון של 300-400 שקל לפי מה שהוא אומר). 4. "קפיצה" קטנה כול פעם שמעבירים הילוך כשהרכב קר. למרות כול הבעיות האלה הוא נוהג ככה כבר שנתיים ואומר שאין בעיות. עוד דעות ?
×
×
  • תוכן חדש...