Jump to content

supermanman

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי supermanman

  1. יש עליו כבר איזה 3 שנים וגם כשנקנה (הוחלף במסגרת האחריות) הוא לא היה חדש.
  2. האוטו מחרחר אבל לא מצליח להניע - יש מצב שזה מצבר חלש ? נראה שכול המערכות החשמליות (אורות וכו עובדות תקין).
  3. בשירביט לא מוכנים בטענה שהרכב ישן מידי, אני רואה שחברות כמו הראל דווקא כן מוכנות, השווי של האוטו בשלב הזה די מגוחך, האם שווה בכלל להתעסק עם זה או להישאר עם צד ג' ?
  4. תודה, צריך לנתק מצבר כשמחליפים ?
  5. סיפור שהיה : גוף התאורה של פנים הרכב (מעל המראה הקדמית) יצא מהמקום עקב דרך משובשת שגרמה לאוטו לקפוץ בטירוף. הוצאתי את הכבלים החשמליים שמחוברים ל גוף התאורה (זה גוף פלסטיק כזה) וברוב טמטומי לא שמתי לב שאחד החוטים נגע בשילדה של הרכב -אופס קצר מיידי. הרכב מניע ונוסע אבל הדברים הבאים לא עובדים : 1. רדיו - לא נדלק. 2. מזגן - המדחס לא נכנס לפעולה. 3. אזעקה - האור המהבהב שלה לא מהבהב בתא נהג. 4. נעילה אוטומטית - האוטו ננעל כשלוחצים על השלט אבל יש צפצוף מעצבן שלא מפסיק. לפני שאני מכניס את האוטו לחשמלאי רכב רציתי לשאול אם יש מצב שאלו פיוזים שרופים ? אם כן אז איך מחליפים והיכן (אם אני זוכר נכון יש שתי תיבות פיוזים באוטו : אחת בתוך התא נהג משמאל להגה ואחת בתוך התא מנוע). תודה על כול עצה טובה.
  6. מדהים ! בדיוק אותו רכב ובדיוק אותה בעייה שהתחילה, צריך גם עזרה עם זה.
  7. לצערי שיפשפשתי רכב כשניסיתי להיכנס לחנייה, הנזק בתמונה, אני רוצה לסגור את התיקון עם בעל הרכב כדי לא לתבוע את הביטוח ולקבל העלאה בפרמייה, מה עלות הנזק המצופה ?
  8. שלום לכולם, ביום רביעי התחילה בעייה באוטו שהוא נכבה בעמידה במקום - כול בלימה ברמזור הטורים צנחו למטה והאוטו כבה. לקחתי את הרכב למכון דיאגנוסטיקה ושם זיהו את הבעייה כאחד החיישנים (בין הגיר למנוע אני חושב, לא בטוח) - ביום ראשון אני אמור לחזור למכון הזה, כדי לוודא שזו אכן התקלה ומצוא חיישן חדש (מחיר עלות 2000 ש"ח ). רציתי רק לדעת אם מדובר בתקלה ידועה בפיאסטות או שיש מקום לבדוק משהו אחר ? תודה מראש.
  9. ** כותרת ** לטיפול 10,000.
  10. המגב הוא אחורי וקשה להשיג אותו ככול הנראה.
  11. ניסיתי כבר בשני סניפים של אוטו דיפו ובשניהם אין, היכן ניתן להשיג באיזור נתניה ?? המגב הוא R19.
  12. מאיפה המחיר הזה ? איזה מוסך ? זה ממש זול. (או שאני משלם הרבה יותר מידי, כמעט כפול).
  13. ^^^ מישהו כזה באזור נתניה ???
  14. t^^^^ יש קלאצ ברכב אוטומטי ???
  15. מתעלק על התרד הזה - מוסך אמין בנתניה שיכול לטפל בבעייה הזאת ?
  16. באתי לכתוב "איזה גועל נפש !", אבל זה פשוט יפה, מזכיר איזה רכב מסרטי מדע בידיוני.
  17. משני הצדדים. סבון כלים ייעשה את העבודה ? נשתמש בזה.
  18. היי, כנראה שבאחת הפעמים שהעברתי את סמרטוט על השמשות כנראה שהיה עליו קצת שמן כי כרגע יש ממש שכבה שמנונית על השמשות של הפיאסטה שלי - ניסיתי עם חומר לניקוי חלונות אבל זה פשוט לא מוריד את זה - איזה חומר יכול לעזור כאן, כמובן בלי לשרוט או לפגוע בשמשות. תודה.
  19. אתה גם בשירביט ?
  20. מוסך הסדר. טוב לאור מה שכול האנשים אומרים ההשתתפות העצמית הגבוהה היא עקב הפרמיה הנמוכה (3200).
  21. 28. קראתי ומי חשב על תאונות בכלל, בכול מקרה אני מבין שזה סביר.
  22. לצערי עשיתי תאונה וזאת ההשתתפות העצמית שדורשים ממני - התיקון רציני (מעל 6000 ש"ח) אבל אני עדיין תוהה אם זו השתתפות עצמית סבירה.
  23. אחי אם אתה מוצא לי ספר לפיאסטה 98 אני נותן לך וואחד נשיקה !
×
×
  • תוכן חדש...