Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הבעיה אצל חבר קרוב לא אצלי.

מזדה לנטיס, 1.6, אוטומט, 03'

אתמול בשעות הלילה, נסענו לכיוון אשדוד מאשקלון, כשהגענו לאשדוד, חבר שלי רצה להאיץ ולכן הוריד לראשון, כשהגיע לסל"ד המתאים, העביר לשני וכשהוא העביר ל-D ההילוך פשוט לא נכנס, כאילו N.

חשבנו אולי המחשב של הרכב, ניתקנו את המצבר וחיברנו בחזרה לאחר כמה דקות, ללא תועלת, אותו מצב.

חשבתי שמן גיר, בדקנו והוא היה מלא.

אחרי המון תסבוכים עצבים וזמן, החלטנו שאין לנו יותא מה לטחון מים ונסענו לכיוון אשקלון, שהוא על הילוך שני במהירות 50 קמ"ש על 3 + - סל"ד בנתיב הימני.

היום בבוקר לקחנו את הרכב למוסך ובמוסך נאמר שהלך הגיר.

אני אישית לא מאמין לזה, בזמנו, הייתה לי מיצובישי לנסר וכשהיא הגיעה לסל"ד לעבור להילוך 3, נשמעה צווחה כאילו שהעברתי ל N ולאחר שנייה או שניים ההילוך נכנס.

הבעיה פה שבמזדה ההילוך כלל לא נכנס.

 

יתכן שנכנס אבק לגיר?

נשברה שן או שניים?

או במקרה הגרוע, הלך הגיר?

 

תודה, חן.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

כמה ק"מ עבר הרכב ? האם היה בעברו ליסינג או השכרה.

גיר אוטומטי -השחיקה בו תלויה לא רק במס' הבעלים שהיו לרכב אלא גם לסגנון הנהיגה.

בגיר אוטומטי לא מורידים הילוך ונוסעים קדימה רק בהילוך דרייב.

כל נסיעה אחרת עלולה לתרום לשחיקתה של תיבת ההילוכים.

לעצם העניין,צריך לגשת למכון לגירים אוטומטיים מומחה ולא למוסך כדי לאבחן מה הסיבה לכך שההילוך לא נכנס (אם אני לא טועה בגיר הזה יש 4 הילוכים ולא 3 אז כנראה שהתקלה בהחלט חמורה).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

האם נורת HOLD מהבהבת?

 

שמת לב במיקרה אם באותו הרגע שההילוך לא השתלב אם הנורת HOLD הבהבה?

 

יתכן וצריך להחליף את הסולונואיד (בשפה המקובלת "שיפוץ גיר")

 

האם הרכב נסע משהו כמו באיזור ה 180-200K ק"מ ?

 

וכן יש לרכב הזה 4 הילוכים קדימה.

×
×
  • תוכן חדש...