Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול למה אנשים לא ממליצים במיוחד לקנות מסוכנות רכב?

אם יש רכב שעונה לכל התנאים שאני מחפשת ואני אקח אותו למכון בדיקה אז הם יימצאו את כל הליקויים שיש לו, לא?

יש לי עוד סיבות לחשוש מקניית רכב מסוכנות?

פורסם

קשה מאוד לדעת מה קרה בעברו של הרכב, ללא תיעוד מתאים.

החשש הוא שיסתירו ממך מידע, או ירמו אותך.

בבדיקת הרכב במכון, יש סיכוי שתגלי ממצאים שהסתירו ממך, כל עוד אין קשר בין הסוכנות לבין מכון הבדיקה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני חושב שאסור לקנות רכבים יקרים ממגרשי רחוב. בחו"ל מגרשים כאלה די נפוצים, אבל שם יש היסטוריה מסודרת לכל רכב ולקונה ישנה הבקרה על הסחורה. ואילו כאן מדובר על מערב פרוע של ממש. פעם היה כאן שירשור ארוך לגבי מאזדה כמעט חדשה וכולה מזוייפת שמישהו רכש...

 

מניסיוני האישי. בשנת 2005 חזרתי אחרי שהות ממושכת בחו"ל ועקב ארועים משפחתיים מצערים נשארתי פעור פה. התקציב לרכב עמד בסך הכל כי על כי-35,000 ש"ח. כרגיל חיפשתי רכב מתחת למחירון הרשמי (יש לי פוינטה כזאת לאחר תאונה שעברתי פעם). באחת הסוכנויות מצאו לי רכב כזה. ידעתי שמרמים אותי והרכב מפוקפק בלשון המטה. ואכן בסופו של דבר זה מה שהסתבר. אך בכל זאת שילמתי את המחיר הראוי עבור הסחורה. כך או כך, כנראה מפני שהיה מדובר בדגם אמין, או מפני שטיפלתי ברכב היטב, או שניהם יחד, לא ידעתי צרות עם הרכב. אבל מי יודע מה מצבם של הרכבים שהם מוכרים במחיר מלא? יתכן שלא הרבה יותר טוב... לכן לא נראה לי שכדאי לרכוש בסוכנויות ומגרשים רכבים יקרים, הנפילה יכולה להיות כואבת. ואילו רכבים זולים... יתכן והדבר יכול לעבור בשלום כי הרי אין הרבה מה להפסיד.

פורסם

מי שיש לו רכב במצב טוב, ללא תאונות, סחיר, בעלות פרטית, לא נסע יותר מדי ק"מ

(בדרך כלל אלה התנאים שאנשים מחפשים בקניה)

לא ילך לסוחר\מגרש,לא יוריד מספר גדול של האחוזים מהמחירון וכן ינסה למכור את הרכב לבדו.

מספר קטן של האנשים ימכור לסוחר רק בגלל חוסר רצון להתעסק עם המכירה - הפסד כספי גדול מדי.

 

עכשיו תחשוב, איזה סוג של הרכבים מגיע למגרשים (לרוב).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כדאי להבדיל בין סוכנות רכב של היבואן ובין מגרשים כללים לרכב.

 

היבואן לא לוקח בעיסקת טרייד-אין כל זבל שמזדמן בדרכו ויש לו מוניטין לשמור עליו. זו לפחות התיאוריה. בפועל, קניתי כבר שתי מכוניות מסוכנות ניסאן-רנו שהגיעו לסוכנות בעיסקת טרייד-אין מבעלים שהיו היד הראשונה שלהן, קנו באותה סוכנות רכב חדש, והעדיפו לחסוך לעצמם את בלבול המוח שכרוך במכירה. שתי המכוניות, בדיעבד, היו מכוניות מצוינות, עם קילומטראז' נמוך והיסטורית טיפולים מלאה, והקנייה היתה תענוג אמיתי, מההתחלה, ועד לאחר שנתיים-שלוש כשמכרתי את המכוניות במחיר מצוין. את המכונית השנייה, לאחר שכבר הכרתי את בעל העסק עם הרכב הראשון וידעתי שסגנון המסחר שלו מבוסס על אמינות מוחלטת, אפילו לא טרחתי לקחת לבדיקה. לקחתי אותה "על עיוור" לאחר שבעל הסוכנות סיפר לי עליה מה שהוא ידע ולאחר שביצעתי בדיקה שטחית במגרש החנייה.

פורסם

חנן, אני יכול להעיד על שני רכבים שהיו בבעלותינו (במשפחה) ושניהם נמכרו לטרייד אין, במצב טוב מאוד. קילומטראז' נמוך, ספר טיפולים מעודכן וכו'.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
היבואן לא לוקח בעיסקת טרייד-אין כל זבל שמזדמן בדרכו ויש לו מוניטין לשמור עליו.

 

הייתי רוצה לדעת איך היבואן נפטר מרכב "לימון" , כלומר רכב לא טוב שנאלץ לקחת חזרה מלקוח .

 

תודה

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...