Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[גולף 92] כמה התנהגויות מוזרות


smoooth0
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אז ככה...



1-אני מריח ריח חלש של דלק מהאגזוז כאשר האוטו מתניע...

2-אמרו לי שהצ'וק פתוח וצריך לתת בהתחלה קצת גז, אני עושה את זה ולוקח הרבה זמן לאוטו להתחמם ועד שהוא מתחמם הוא לא נוסע חלק וכל הזמן אני צריך לתת גז וללחוץ על הקלאץ' בשביל שזה יתחמם ולא יעוף...

3-אני מרגיש שהאוטו רועד (רוטט כזה) ואם אני נותן קצת גז אז הוא נרגע ומפסיק...

4-יכול להיות שהסיבוב נמוך מדי? כי בחורף זה היה קורה לפעמים והאוטו נכבה ברמזור (גם אם זה היה אחרי נסיעה של שעה או יותר)

 

5-לסיכום, ההתנהגות הכי מוזרה :

אני נוסע במהירות סבירה בהילוך שמתאים והכל טוב ויפה, אבל כאשר אני מאיט ולא מוריד הילוך המנורה של החום (או השמן) נדלקת...למשל אני נוסע במהירות 100 בהילוך 5 ואז אני מאיט למהירות 80 או 70 ואני עדיין בהילוך 5 ואז המנורה נדלקת...זה קורה בכל ההילוכים כאשר אני מאיט, אבל אם אני מאיץ אז אין בעיה...למשל אני מגיע למהירות 100 בהילוך 3 וזה בסדר...

באחד המוסכים אמרו שיש בעיה ביוניט והחלפתי...לא עבד

במוסך אחר אמרו שיש בעיה ביוניט אחר והחלפתי...לא עבד

במוסך שלישי אמרו שיש בעיה בכבל החשמל ואין הארכה...לא תיקנו את זה

במוסך רביעי אמרו שיש כבל חשוף שנוגע במנוע והם עטפו את זה ...זה עזר מאוד אבל לא פתר את הבעיה עד הסוף, הבעיה עדיין קיימת אבל בתדירות הרבה פחות ממה שהיה קודם.

 

יש למישהו רעיון מה הבעיות האלו ומאיפה הן מגיעות?!

תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מס' 5- נראה לי שזה בגלל רצועת אלטרנטור לא מתוחה. אצלך הילוך 5 מיועד למהירויות שיוט בלבד, וכשאתה נוסע במהירות 70 על הילוך 5 הרצועה כנראה מחליקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה קורה בכל ההילוכים...



גם אם אני בהילוך 4 ויורד ל 40 קמ"ש

גם אם אני בהילוך 3 ויורד ל 20 קמ"ש

אפילו בהילוך שני אם אני עוצר ברמזור זה נדלק ומתחיל לזמזם ולא נכבה עד שאני נוסע ונותן גז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב!

בעייהב מספר אחת, קשורה לקרבוטור ולצוק האוטומטי, שלא נמתפקד היטב, וגורם לקשיים בהתנעת מנוע קר, ובהתחממות המנוע, ובאפשרות לבצע נסיעה מיידית, ללא צורך בחימום המנוע.

לבעייה השנייה, קיימים מספר סיבות, בינהם. תערובת דלק עשירה, בגלל קרבורטור לקוי ולא מכוון, שגורמת לדלול השמן, ולהדלקת נורת לחץ השמן בסרק, או עם עזיבת דוושת התאוצה.

סיבות נוספות הם, סלד סרק מוך, לחץ שמן נמוך בסרק, צמיגות שמן לא מתאימה, ו/או שמן מדולל בדלק.

לגבי מוסך, המלצתי חפש לך מוסך אחר, המוסך שהחלפת בו יוניטים, עובד כנראה בשיטת מצליח, כשלא מצליח לו הוא מנסה להחליף דברים נוספים, אך ללא הצלחה ועל חשבונך.

לגבי הבעייה הראשונה והעיקרית, המלצתי גש למכון קרבורטורים מומלץ בעל שם בתחומו, חפש כזה בפרום אופטופיק, בקטגורייה "המלצות חמות על בעלי מקצוע".

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מבין איך תערובת עשירה ככל שתהיה גורמת לדילול השמן, ואיך שמן דליל גורם ללחץ כ"כ נמוך עד שהנורית נדלקת, ואיך זה קשור לנורית הטמפ'.

שאלה מצויינת! תערובת דלק עשירה שלא נשרפת היטב, חודרת לשמן ומורידה את צמיגות השמן, ההופך לדליל כמים, מה שמוריד

ישירות את לחץ השמן למינימום, מה שגורם להדלקת נורת ההתראה מפני לחץ נמוך.

ברכבים גרמנים זהים ,יוניט לחץ השמן גורם להפעלת זמזם אזהרה, בדומה לזמזם התראה בפני השארת אורות דולקים ברכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי סביר.

ד"א- הזמזם בגולף אמור להידלק רק ב-2000 סל"ד.

מה לא נראה לך סביר, העובדה ששמן דליל, מוריד לחץ שמן, ומדליק נורת אזהרה, או שתערובת דלק עשירה, גורמת לדלול השמן?

למה שזמזם ידלק ב2000 סלד?

זמזם לחץ שמן אמור להתריע על ירידה מסוכנת בלחץ שמן, יחד עם הדלקת נורה, וגם במקרה של נורת לחץ שרופה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מס' 5- נראה לי שזה בגלל רצועת אלטרנטור לא מתוחה. אצלך הילוך 5 מיועד למהירויות שיוט בלבד, וכשאתה נוסע במהירות 70 על הילוך 5 הרצועה כנראה מחליקה.

 

בהילוך גבוה ומהירות נמוכה המנוע מתאמץ להזיז את האוטו, ויכול להיות שבמצב כזה הרצועה מחליקה.

ביחוד אם אתה אומר שגם בסל"ד סרק זה ככה.

אין כל קשר למתח הרצועה. הבחור אינו מתלונן על רצועה שורקת, הגם שהתופעה מופיעה בנסיעה עם הילוך גבוה ומהירות נמוכה.

לא נראה לי סביר.

ד"א- הזמזם בגולף אמור להידלק רק ב-2000 סל"ד.

תקשיב למומחים ותחכים.

כל תשובה של צביקה בשרשור זה(ובכלל) - פגיעה בול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



3-אני מרגיש שהאוטו רועד (רוטט כזה) ואם אני נותן קצת גז אז הוא נרגע ומפסיק...

4-יכול להיות שהסיבוב נמוך מדי? כי בחורף זה היה קורה לפעמים והאוטו נכבה ברמזור (גם אם זה היה אחרי נסיעה של שעה או יותר)

 

 

מה עם הבעיות האלו ? למה זה רועד ולפעמים נכבה? בגלל סיבוב נמוך מדי?

אני זוכר שלפני שנה האוטו עשה בעיה דומה אבל הרעידות שם היו הרבה יותר חזקות ובעליות הוא היה כמעט מת ואפילו בהילוך ראשון או שני היה בקושי עולה, ואז התברר שיש בעיה עם המצתים ואחד מהם לא עובד בכלל ואחד כמעט מת...ואז שהחלפתי את זה והכל הסתדר.

הפעם האחרונה שחלפתי מצתים היתה לפני יותר מ 15000 ק"מ ואלה מצתים סטנדרטים (4 מצתים ב 100 שח) , אולי הגיע הזמן להחליף אותם? או שזה בכלל לא קשור?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שבפתיחת סוויץ' נורת החום לא נדלקת באופן טבעי, כי החום לא באמת גבוה, ואז הנהג לא יכול לראות אם הנורה שרופה או תקינה, הרבה יצרנים ביצעו התנייה שנורת ביקורת אחרת, שמן או טעינה למשל, ידליקו איתן גם את נורת חום המנוע.

 

יתכן שזה המצב בסוג הרכב שלך, ולכן נורת החום שנדלקה לא מצביעה על חום גבוה, אלא היא דולקת כי נורת לחץ השמן דולקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפתיחת הסוויץ' כל המנורות נדלקות ביחד במשך שנייה ואז נכבות, נראה לי שהמנורות בסדר...



 

אבל זאת לא "הבעיה" שלי...

 

"הבעיה" שלי היא זה שהאוטו כל הזמן רועד וזה מפריע מאוד במיוחד ברמזורים , ואז בשביל להפסיק את זה אני מריך להשאיר את הרגל על הגז ולתת לחיצה ארוכה עדינה עד שהרמזור נפתח ואני נוסע, אם אני לא אעשה את זה הוא ימשיך לעבוד כמו וויבראטור...

חוץ מזה אני לא מרגיש מעבר חלק של הדלק למנוע, אני מרגיש שהוא "נזרק" לשם בצורה לא חלקה , לפעמים חזק ולפעמים יותר חלש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קראת מה שכתבתי?

 

לא רמזתי שהנורה לא בסדר. אם היא לא היתה בסדר היא לא היתה נדלקת. כאילו דא? :-P

 

הסברתי למה יתכן שנורת החום נדלקת, ולא בגלל חום, אלא בגלל לחץ שמן נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...