Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אין לך הרבה אופציות מלבד החלפה.

כל תיקון שתנסה יעלה לך יותר ממנוע מיובא או אולי אותו הדבר אבלאף אחד לא יבטיח לך שהתיקון יצליח ובסופו של דבר אתה נשאר עם מנוע זקן.

מנוע מיובא לפג'ו + אחריות אצל האחים יזדי בראשל"צ עולה בסביבות 2500 ש"ח וההרכבה תעלה קצת יותר מ 1000 ש"ח.

מומלץ כבר להחליף פלאגים, שמן,מסננים ורצועת טימינג - בערך עוד 600 ש"ח.

תחשוב על זה

בהצלחה

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם

או , שאם יש לך איך לעשות את העבודה , ניתן לאתר BX נטושה ולקנות אותה מהבעלים ב-200 ש"ח . המנוע ,אם לא קיבל סדק בבלוק , הוא אחד האחרונים לעשות צרות ברכב הזה.

פורסם
או , שאם יש לך איך לעשות את העבודה , ניתן לאתר BX נטושה ולקנות אותה מהבעלים ב-200 ש"ח . המנוע ,אם לא קיבל סדק בבלוק , הוא אחד האחרונים לעשות צרות ברכב הזה.

 

 

או שאפשר לקחת את ה BX הנטושה למוסך ושם לבצע את ההחלפה :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מה זה מנוע נתפס......?

 

המנוע מתחמם.

הבוכנות מתחממות.

מתכת מתרחבת בעת חימום.

בוכנות מתרחבות בתוך הצילינדר.

מנוע תפוס.

 

סה טו.

 

:lol::lol:

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
או , שאם יש לך איך לעשות את העבודה , ניתן לאתר BX נטושה ולקנות אותה מהבעלים ב-200 ש"ח . המנוע ,אם לא קיבל סדק בבלוק , הוא אחד האחרונים לעשות צרות ברכב הזה.

 

 

או שאפשר לקחת את ה BX הנטושה למוסך ושם לבצע את ההחלפה :wink:

 

זה כבר מתחיל היות הרבה פחות כדאי , אין לך אינדיקציה למצב המנוע. ככה אתה רק שורף יום עבודה במקרה הגרוע...

פורסם
לדעתי אין לך הרבה אופציות מלבד החלפה.

כל תיקון שתנסה יעלה לך יותר ממנוע מיובא או אולי אותו הדבר אבלאף אחד לא יבטיח לך שהתיקון יצליח ובסופו של דבר אתה נשאר עם מנוע זקן.

מנוע מיובא לפג'ו + אחריות אצל האחים יזדי בראשל"צ עולה בסביבות 2500 ש"ח וההרכבה תעלה קצת יותר מ 1000 ש"ח.

מומלץ כבר להחליף פלאגים, שמן,מסננים ורצועת טימינג - בערך עוד 600 ש"ח.

תחשוב על זה

בהצלחה

אריאל

סליחה על הבורות...מה זאת אומרת? :shock: המנוע עולה 2500? אם כן אז איזה מנוע?

לא ידעתי שמנועים כאלה "זולים"...או שזה לא זול?(אני פשוט לא מכיר את המחירים, תביא לי קצת דוגמאות למנועים ומחיריהם)

תודה

 

מיכאל

פורסם
לדעתי אין לך הרבה אופציות מלבד החלפה.

כל תיקון שתנסה יעלה לך יותר ממנוע מיובא או אולי אותו הדבר אבלאף אחד לא יבטיח לך שהתיקון יצליח ובסופו של דבר אתה נשאר עם מנוע זקן.

מנוע מיובא לפג'ו + אחריות אצל האחים יזדי בראשל"צ עולה בסביבות 2500 ש"ח וההרכבה תעלה קצת יותר מ 1000 ש"ח.

מומלץ כבר להחליף פלאגים, שמן,מסננים ורצועת טימינג - בערך עוד 600 ש"ח.

תחשוב על זה

בהצלחה

אריאל

סליחה על הבורות...מה זאת אומרת? :shock: המנוע עולה 2500? אם כן אז איזה מנוע?

לא ידעתי שמנועים כאלה "זולים"...או שזה לא זול?(אני פשוט לא מכיר את המחירים, תביא לי קצת דוגמאות למנועים ומחיריהם)

תודה

 

מיכאל

היי

2500 ש"ח זה מחיר סביר עבור מנוע של 405.

המחיר לא כולל הרכבה ועוד כמה חלפים כפי שציינתי בהודעה הקודמת.

הכי טוב שתכנס לאתר של האחים יזדי - yazdi.co.il

ושם תקבל דוגמאות רבות על מחירי מנועים וגירים, דיברתי אתם לפני כשבועיים ונאמר לי שהמחירים באתר לא מעודכנים אבל ההפרשים לא גדולים.

לצערי גם אני כנראה צריך מנוע חדש אז התחלתי לברר ומכאן הידע.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
לישראל יובאו מכוניות עם מנועי 1600 ו1900 קרבורטור

עם מנועי הזרקה GTI 1600 1900

ודגם מיוחד 16V

:evil:

 

המנועים המוזרקים (8/16 שסתומים) דורשים גם מחשב/צמת מחשב/הרבה עבודה.

לא משתלם כלכלית ,אלא אם רוצים לשפר את הרכב , ואז שווה לשקול פלטפורמה אחרת לשיפורים ולא את ה-405 GR... :idea:

×
×
  • תוכן חדש...