Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חשמלי של בני דודינו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הוא מזהם פחות כי הניצולת של תחנת הכוח גבוהה יותר ממנוע רגיל,

פרוייקט יפה, רק בלתי אפשרי,

 

 

אתה מתייחס ל KW חשמל אבל השאלה מה קורה בהמרה החוזרת מהשקע בקיר למצבר, מהמצבר למנוע ומהמנוע לגלגלים.

 

כל זה לפני שלקחנו בחשבון פליטת מזהמים מהמצברים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תגובתי הקודמת באה לאור הציטוט הרצ"ב:

פשוט הממשלה לא מרשה.

___________________

ובאשר לשאלה בענין הטסט - אין קשר בין רשות המיסים והאוצר, לבין משרד התחבורה. כל אחד פועל לפי שיקוליו ולא בהכרח יש קשר בין השניים. רשות המיסים מחפשת כסף, ואותה לא מעניין במיוחד אם הכסף מגיע מדלק, חשמל, גז או מים. אתה יכול לעשות בחצר שלך איזה מנוע שתרצה, אותם לא מעניין אם הוא חוקי מבחינת משרד התחבורה, אלא אם הם יגזרו על מעשיך קופון.

וכדי לחדד את האבסורד - מבחינת רשות המיסים, שודד בנק אמור להצהיר אצלם על הרווח שעה ולשלם על זה מס. אותם ממש לא מעניין אם אחרי זה הוא ישב בכלא על שוד או לא.

_________________________

בגירה,

נכון שהשיקולים לתחליפי אנרגיה הם שיקולים ירוקים, אבל זה כלל לא מונע מרשות המיסים לחפש היכן לגזור את הקופון.

 

עיריית ת"א שחלק לא מבוטל מהכנסותיה מגיע מקנסות חניה, רואה את העתיד ויודעת שיבוא יום והעיר לא תהא עמוסה כלי רכב אלא דו"ג. זה לא חדש שהעיריה חושבת שגם דו"ג צריך לשלם על חניה, זה רק ענין של זמן שדברים יאכפו בצורה מסיבית. כשימאס לדו"ג לשלם חניה וכולם יעברו לאופניים חשמליות, נחזור 50-60 שנה לאחור ונתחיל לשלם עבור מספר מהעיריה לאופניים.

על כסף לא מוותרים בקלות - פשוט מחפשים יצירתיות איך לגבות אותו ועל מה עוד.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כל עיקרון הפחתת הזיהום במנועים חשמליים מתבסס על הנצילות שהיא 80% לעומת הנצילות של מנוע הבנזין שהיא כ-20% (רוב האנרגיה מתבזבזת בצורת חום).

אז נכון שייצור חשמל גם גורר אחריו זיהום, אבל אם לוקחים בחשבון את הנצילויות השונות של המנועים, מגיעים לרמת זיהום הרבה יותר נמוכה בתהליך טעינת מצבר של מכונית חשמלית מאשר בהפעלת מנוע בעירה פנימית.

פורסם

עוד לא יצא לי לקרוא מחקר אוביקטיבי שעוסק בענין הרכב החשמלי שיראה חיסכון לא רק במובן האישי, אלא במובן הגלובלי.

מחקרים שקיימים הם מטעם היצרנים, ועל-כן הייתי מתייחס להם בע"מ, שהרי יש להם אינטרס ליפות קצת את המצגת בכדי להאדיר את פרי פיתוחם.

בכל אופן, החיסכון שצריך להימדד צריך להישקל אל מול עלויות אחזקה לאורך זמן, פינוי פסולת מצברים, מרחק נסיעה פר טעינה, זמן טעינה, שיקולי מיסוי עתידיים וכד'.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...