Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יצירת רשת ביתית במרחק 50 מטר.. איך ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

MAYRUN הבחור צריך סה"כ לגלוש ב1.5 מגה ביט!

איפה זה ואיפה הצורך בג'יגה?

 

לגבי רשת אלחוטית: הסתרת הSSID , סינון לפי MAC ואבטחה בWPA2-PSK עם TKIP - אתה מוזמן להגיע אלי לנסות לפרוץ.

אני אתן לך רמז - אם תצליח - הרבה אנשים ישלמו לך הרבה מאוד כסף.

 

אנחנו לא בעידן הWEP כבר כן? כל ראוטר אלחוטי פשוט היום כבר מצפין WPA-PSK סטנדרטי שיקח לך כמה שנים טובות לפרוץ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

LIVIUR זה שהראוטר תומך ב WPA2-PSK לא אומר שכל האנשים מגדירים אותו ככה., תתפלא.

במוקד הטכני של בזק לדוגמא, מנחים את המוקדנים להסביר למשתמש כיצד להפעיל WEP 64Bit בלבד, למרות שהראוטר תומך ביותר.

 

יש לו אפשרות למתוח כבל פיזית ולוותר על רשת אלחוטית, זה עדיף.

אם אין לו תעבורה גדולה בין שני המחשבים, אז לא צריך גם ג'יגה.

פורסם

זה שמנחים אנשי תמיכה של בזק להשתמש בקידוד גרוע שנפרץ מכל כיוון ממזמן זה בעיה שלהם , העובדה היא שרוב הראוטרים כבר תומכים באבטחה נאותה בהחלט ככה ש2 דקות הגדרה יהפכו את רובם לבלתי פריצים

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

דווקא כיום אפשר לפרוץ WPA2 עם TKIP , הבעיה היא שצריך משתמש שיכנס .. אם בזין שלך לשבת ולחכות עד שמחשב יתנתק ויתחבר.. יש לך סיכוי מעולה לתפוס לחיצת יד עם מספיק פאקטות בשביל לתפוס את הסיסמא. הבעיה השניה היא שאין תרגום לאלגוריטים אז צריך להשתמש ב WORD FILE ... וזה באמת יכול לקחת שנים :)

Guest תמיר .א.
פורסם

עדכונים :

 

חיברתי ראוטר או איך שקוראים למפצל כבלים הזה עם אנטנה של TP-LINK ושני מתאמי אנטנרנט שעובדים על רשת החשמל של שירו במהירות מקסימלית של 85MBIT/s אחרי המרחק הזה של ה50 מטר, הוא עובר 2 מוני חשמל נפרדים ועובר הרבה מאוד דרך והוא אכן מתחבר לאנטרנט, המהירות העברת נתונים למרחק הזה כ20MBIT/s.

 

לדעתי זה מספיק בשביל אינטרנט של 1.5MBIT/s.

 

העלות הכוללת של 2 מתאמי רשת חשמל + ראוטר אלחוטי = 500 שקלים באיבורי מחשבים.

 

את הערכה הזו של בזק שעלתה לי כ1218.40 שקלים אני מחזיר לבזק.

 

ההתקנה פשוטה מאוד, לאחד שפעם ראשונה חיבר רשת מחשבים.

מצאתי את הפיתרון הזול והקל ביותר.

 

תמיר

פורסם
MAYRUN

אנחנו לא בעידן הWEP כבר כן? כל ראוטר אלחוטי פשוט היום כבר מצפין WPA-PSK סטנדרטי שיקח לך כמה שנים טובות לפרוץ.

 

ליביו

 

LOL ממש אבל ממש לא. חצי שעת עבודה ויש לך את הקוד. :twisted:

ROOONEEYY

פורסם

"שניר" - לך יש את הטלפון שלי - תגיע לפה אני מוכיח לך שאתה מדבר שטויות.

פליקס - לך אין את הטלפון שלי אבל אני מוכן להוכיח גם לך את זה.

 

יש הבדל גדול מאוד בין WEP ושאר חרטות לWPA , הCOMPUTATIONAL SECURITY שלהם בשתי סקאלות אחרות לגמרי.

אבל שוב , דיבורים לחוד ומציאות לחוד , יושבת אצלי קופסא של Safe@office של צ'ק פוינט בבית שמצפינה ככה WLAN, אני אשמח לראות אחד מכם מגיע דרכה לפתוח אפילו דף אינטרנט.

בלי תיאוריה וכו - תכלס.

תעבורה ברשת האלחוטית עלי (ככה שיהיו פאקטות עפות).

 

בקשר לבקטרק - אכן אחד הכלים (או אוסף כלים יותר נכון) המעניינים יותר שיש היום , בזמנו היתה לנו הרצאה מהעבודה עם אחד מהאנשים שאחראים עליה - בהחלט תותחים ודוגמאות מעלפות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אז ככה: 2 רשתות, אחת מוגנת WPA, ושניה WEP. ה WEP נפרצה תוך 15 שעה, WPA נפרצה תוך +- חצי שעה שלושת רבעי שעה. את כולם אני פרצתי, ולי יש ידע מינימלי אם בכלל בלינוקס או רשתות. אני מאמין שלמקצוענים זה לוקח הרבה יותר מהר.

ROOONEEYY

פורסם

אתה מוזמן לנסות , WPA2 עם מפתח ארוך כראוי (ולא מבוסס מילון) עם AES.

 

וכמובן אתה מוזמן לספר איך.

כדי לפרוץ WPA 2 בEXHAUSTIVE KEY SEARCH (שזה כנראה מה שאתה עשית) נחוץ די הרבה זמן , להזכירך זה לא הצפנה שבורה כמו DES ולא 64 ביט שאפשר לשבור בזמן סביר, אם המושגים האלו הם קצת סינית בעיניך - אז עזוב, אנחנו ממזמן עזבנו את האיזור של להריץ TOOL אוטומטי או VULNERABILITY ידוע באחד הפרוטוקולים הפשוטים יותר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...