Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יצירת רשת ביתית במרחק 50 מטר.. איך ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest תמיר .א.
פורסם

שלום לכולם,

 

יש ברשותי אנטנרט ADSL 1.5M בבית, מחובר ע"י מודם רגיל שמתחבר לקו טלפון בבית.

 

יש לי עוד מחשב שאני מעוניין לחבר אותו לרשת האנטנרט הבעיה היא המרחק, נתב על חוטי לא יעביר אות מספיק טוב משום שיש הרבה קירות חוצצים, אבל הקו טלפון מגיע עד למחשב השני, ישנה אפשרות כול שהיא לחבר את המחשב השני לרשת גם ?

 

מה הן האופציות ?

 

תודה רבה

לילה טוב

תמיר

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שתי אופציות:

א. ראוטר שמשדר על 801N וכרטיס רשת מתאים למחשב המרוחק - אמור לתת קליטה מספקת

ב. להתקין באמצע REPETER, מה שהוא עושה זה למעשה הוא לוקח את הסיגנל שמתקבל מהראוטר ומשדר אותו שוב... מה שיוצא זה שהסיגנל מתגבר והמרחק גדל כאמור

תבדוק בכל זאת אם ישנה אפשרות להעביר את החוט בקירות זה יתן לך את המענה הכי זול

 

אבי.

פורסם

REPEATER, מתחת ל200 ש"ח סגרת את הפינה.

אתה מציב אותו באמצע הדרך והוא כבר עושה את העבודה.

בדיוק שבוע שעבר התקנתי כזה אצל חבר , וזה עובד מצויין.

 

בקשר ליותר מ50 מטר כבל : צריך לבדוק מה אומר התקן של CAT5 לגבי מרחק מקסימלי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

Guest תמיר .א.
פורסם

attachment.php?attachmentid=115293&stc=1&d=1210029507

 

 

 

זה המצב, ראוטר על חוטי אמרו לי שהוא לא מצליח להעביר אות מספיק חזק, כדי לעבור 2 מכולות ברזל.

הכבל היחיד שעובר מהבית לטלפון זהו הקו טלפון המשותף .

 

ד"א המחשב במכולה הוא מחשב נייד דיי חדש עם מודם על חוטי בפנים הוא מזהה לבד רשת. אז אי אפשר לעשות לו ממש שינויי חומרה.

 

ומה זה בדיוק הראפטר הזה ? מכשיר מיוחד למצבים כאילו ?

 

תודה

תמיר

פורסם

הריפיטר כשמו כן הוא - מה שהוא עושה למעשה אתה מציב אותו באמצע נאמר על המכולה שציירת הריקה, ומה שהוא עושה הוא קולט את האות מהבית ומשדר בדיוק את אותם נתונים שהוא קולט עכשיו מהמיקום של המכולה הריקה ואז למעשה הוא מגדיל את הטווח באיזור שבו הוא ממוקם.

 

אבי.

פורסם

CAT5 מוגבל ל100 מטר כאשר גם לו יש אפשרות לrepeater.



HPNA זה ח*א פתרון, לא אמין, רגיש להפרעות.

תעביר כבל CAT5 בצינור שמוביל את הטלפון למחסן רק תוודא לחבר את הסיכוך לרגל ה9 של השקע בשני הצדדים כדי למנוע רעשים. אתה יכול גם להעביר את הCAT5 במקום קו הטלפון ולפצל אותו בשני הצדדים, רשת 100 צריכה רק 4 חוטים וכבל CAT5 מכיל 8 חוטים, פשוט לפצל את קצוות הכבל לשקע רשת עם 4 חוטים ושני שקעי טלפון עם 2 חוטים כ"א. אישית אני מעדיף את כל 8 החוטים של הCAT5 מחוברים בשקע הרשת, אבל אם אין ברירה והוא לא מצליח להידחק יחד עם הכבל טלפון זו יכולה להיות אפשרות.

פורסם

היום רוב הכבלים הם CAT5e

אין בעיה להריץ אתו גם כמה מאות מטרים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

CAT5 מוגבל ל100 מטר כאשר גם לו יש אפשרות לrepeater.



 

 

אולי מוגבל ל100 לפי ה"תקן" אבל הוא מתחיל לאבד סיגנל כבר ב85-90 מטר.

לא מומלץ לעבור את ה80 מטר עם כבל CAT5.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם כבר מתפרעים, אז רשת ג'יגה הופכת לזולה יותר ויותר.

אם יש לך נייד חדש אז הוא בטוח מגיע עם כרטיס שתומך ב 1000MBit, נותר רק לקנות כבלי CAT5E או CAT6 שקצת יותר יקר, וראוטר מתאים (EDIMAX ושותפיו יעבדו מעולה).

פורסם

HPNA זה ח*א? לא יודע, הHPNA שאני מכיר עובד טוב, יציב ויפה.

 

לגבי ריפיטר - כל ראוטר שתומך בWDS יכול לשמש כריפיטר. לא צריך לקנות AP או ריפיטר מיוחד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

Guest תמיר .א.
פורסם

אז קניתי מבזק מודם PowerNet Par-720G תומך HPNA3.

ומודם למחשב המרוחק PowerNet Pat-320

 

והכול עובד, הכול גם עלה 1216 ש"ח, יש לי אפשרות להחזיר.

 

יש לי חבר שעובד באייבורי מחשבים, אמר לי שעשיתי טעות.

 

ב520 שקלים הוא יכול להביא לי http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1303&CatCode=60

 

נתב תקשורת דרך חשמל זוג, ונתב על חוטי אחד. הוא אומר שהמכשיר הזה מצויין ויעשה את העבודה ?

דרך רשת החשמל לא ניראה לי ממש האמינות, אבל המחיר יורד בחצי !

 

מה אתם אומרים ?

 

תודה תמיר

פורסם

לא ממש התעמקתי בנושא הרשת על גבי כבלי-חשמל,

אבל 1200 שקל בשביל מודם וראוטר זה יקר. מאוד מאוד יקר.

מי אלה בכלל PowerNet ? :roll:

 

לשם השוואה, ראוטר LINKSYS (שמוכרת ציוד של סיסקו לשוק הפרטי) אלחוטי + "מגבר אנטנה" עלו לי לפני יותר מחצי שנה פחות מ500 שקל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

שני מתאמים לרשת החשמל יעשו את העבודה נהדר וגם עולים הרבה פחות.

רק צריך לוודא שהשקעים נמצאים על אותה פאזה.

בריאות לכולם!

פורסם

תגידו מה שתגידו, אבל עדיין HPNA זה לא אמין, ורשת אלחוטית היא איטית ועל הפנים מבחינת אבטחה. אין על רשת פיזית במיוחד אם היא במהירות הנכונה (1GB).


×
×
  • תוכן חדש...