Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח תנועה שידידה שלי קיבלה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וועלאק אתם, מאיפה אתם מוציאים את הדברים האלה?

 

טוב, אל תאמינו לי לא צריך.

אני סתם משקר פה, כי אני יש לי יותר מדיי זמן פנוי אז אני מחליט להעביר אותו בחירטוטים.

 

יש גם עותק ירוק לפרקליטות עותק למשרד הרישוי ועותק למס הכנסה.

 

אתה מתנהג כמו ילדה בת 15 שעושה פוזות ו"ריגשי" כי אכלו לה/שתו לה/לקחו לה.. מה אתה מתעצבן?

 

בחודש יוני 2006 קיבלתי דו"ח מהירות משוטר שממל"ז אותי.

קיבלתי העתק אחד ביד (לא זוכר את הצבע שלו) והעתק נוסף היה מצורף לכתב התביעה (בצבע ירוק) - וגם אותו קיבלתי.

ככה שאני יוצא מנקודת הנחה שגם במשטרה/פרקליטות היה צריך להיות עוד העתק. לא הגיוני שיעבירו לי את כל ההעתקים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תהיה שעולה לי, יתכן וכאשר מזמנים לדין זה פנקס אחר מזה של דוח תשלום רגיל.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
וועלאק אתם, מאיפה אתם מוציאים את הדברים האלה?

 

טוב, אל תאמינו לי לא צריך.

אני סתם משקר פה, כי אני יש לי יותר מדיי זמן פנוי אז אני מחליט להעביר אותו בחירטוטים.

 

יש גם עותק ירוק לפרקליטות עותק למשרד הרישוי ועותק למס הכנסה.

 

בכלל הפנקס כולו זה לא באמת פנקס, זה דו"ח אחד עם הרבה עותקים. ובסוף עותק אחד מעופרת יצוקה שלא ניתן לתלישה.

 

אתם יודעים מה מפחיד אותי קצת, הרבה פעמים אנשים באים לפה לקבל עצות ואנשים עונים להם בכזה ביטחון וידיעה.

אם התשובות שמה זה כמו התשובות בת'רד כאן, אפשר לסגור ת'פורום ולחזור לפורום אמהות, כי גם ככה המידע כנראה יהיה בערך באותה רמת דיוק.

 

טוב אני חושב שיש פה חוסר הבנה בין כולם .

קודם נדגיש שאני לא מבין בזה לשמחתי הרבה (כי לא קיבלתי אף פעם דוח)

 

אבל כנראה שיש שתי עותקים ולאחר זמן מה כאשר מתקיים המשפט אז עושים עותק לפרקליטות.

פורסם
וועלאק אתם, מאיפה אתם מוציאים את הדברים האלה?

 

טוב, אל תאמינו לי לא צריך.

אני סתם משקר פה, כי אני יש לי יותר מדיי זמן פנוי אז אני מחליט להעביר אותו בחירטוטים.

 

יש גם עותק ירוק לפרקליטות עותק למשרד הרישוי ועותק למס הכנסה.

 

בכלל הפנקס כולו זה לא באמת פנקס, זה דו"ח אחד עם הרבה עותקים. ובסוף עותק אחד מעופרת יצוקה שלא ניתן לתלישה.

 

אתם יודעים מה מפחיד אותי קצת, הרבה פעמים אנשים באים לפה לקבל עצות ואנשים עונים להם בכזה ביטחון וידיעה.

אם התשובות שמה זה כמו התשובות בת'רד כאן, אפשר לסגור ת'פורום ולחזור לפורום אמהות, כי גם ככה המידע כנראה יהיה בערך באותה רמת דיוק.

 

לאור תגובתך ה"מלומדת" שאלתי היום בבוקר שוטר שהבת שלו באותו גן עם הבת שלי. יש בפנקס 3 עותקים. אחד לנהג, אחד לתיוק וטיפול ואחד נשאר בפנקס והוא לא תליש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בוודאי שכן.

 

יש פנקס עם הזמנות לדין ויש פנקס דו"חות תנועה.

 

אז זה מסביר את החילוקי דעות שלכם.

 

היא קיבלה דוח, משמע יש שני עותקים, אם שניהם אצלה, אין דוח אצל השוטר , אלא אם כן ה"שכן" של שי.ז הוא שוטר שיודע לספור מעל 2

 

וזה לא משנה אם אנשים קיבלו פה הזמנות לדין בשלל צבעי הפסטל

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הוא לא שכן אלא אבא של ילדה מהגן. לא ביקשתי לראות את הפנקס אלא מביא את הדברים כפי שהוא אמר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...