Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח תנועה שידידה שלי קיבלה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

בשבוע שעבר ידידה שלי (נהגת חדשה) קיבלה דוח משוטר תנועה בתל אביב.

הדוח היה על אי עצירה בקו עצירה.

היא חזרה הביתה כולה מבואסת. לפתע, היא מקבלת טלפון ממישהו שטוען שהתמזל מזלה והוא מצא את הדוח שהשוטר רשם לה. כמובן לא היססה וחזרה חזרה לת"א לקחת את הדוח(לאחר אימות פרטים שהבן אדם לא סתם עובד עליה כמובן).

כרגע יש בידה את הדוח שהשוטר כתב לה (העותק המקורי) והעתק שהוא נתן לה.

שאלתי היא כזאת:

א. כמה עותקים יש בדוח תנועה?(היא אומרת שלא מצויין בשום מקום בדוח עותק X מתוך X)

ב. אם נמצא בידה הדוח המקורי שהשוטר רשם זה אומר שהיא באמת "ניצלה"?

ג. איך היא צריכה לפעול כרגע?

מתי תבוא הVTS?

פורסם

לא הייתי בונה על זה שהשוטר איבד את הדוח המקורי. הייתי יושב ומחכה בשקט ונותן לזמן לעשות את שלו.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

יש 2 עותקים.

1 - כחול, לאזרח.

2- כתום - המקור, לשוטר.

 

 

תבין מזה מה שאתה רוצה, וייעוץ למעשים לא חוקיים אני לא אתן לך, אני רק יאמר שאם היא בכל זאת רוצה לישון בשקט ואין לה עברות קודמות בשנתיים האחרונות, היא יכולה לפנות לאגף התנועה בבקשה לביטול דו"ח או המרה לאזהרה, ולספר על מה שקרה, כמובן שלא תצטרף עותק, כי אז יהיה ניתן לבצע עימו שחזור, ויש סיכוי יותר מסביר שזה ייקרה.

פורסם

מה זה יכול להיות אם לא הדוח המקורי?

כמה העתקים יש בדוח ששוטר רושם?

 

אני מתאר לעצמי שאם כל העתקים אצלה אז לשוטר אין שום ביסוס לדוח שהוא נתן לא?!

מתי תבוא הVTS?

פורסם

היא יכולה להיכנס לאתר המשטרה ואיפה שמשלמים דוחות וליראות אם המספר דוח מופיע

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני שילמתי דוח כ 10 ימים אחרי המקרה דרך האינטרנט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
יש 2 עותקים.

1 - כחול, לאזרח.

2- כתום - המקור, לשוטר.

 

למיטב ידיעתי יש יותר מ2 עותקים.

משהו יותר בסגנון של 3-4.

ידוע לי גם עותק ירוק שמועבר לפרקליטות במקרה ונערך משפט.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מתיק המשפט שהיה לי לפני שנה בערך :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בכל פנקס נורמלי עם עותקים תלישים יש עותק אחד שלא ניתן לתלישה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

וועלאק אתם, מאיפה אתם מוציאים את הדברים האלה?

 

טוב, אל תאמינו לי לא צריך.

אני סתם משקר פה, כי אני יש לי יותר מדיי זמן פנוי אז אני מחליט להעביר אותו בחירטוטים.

 

יש גם עותק ירוק לפרקליטות עותק למשרד הרישוי ועותק למס הכנסה.

 

בכלל הפנקס כולו זה לא באמת פנקס, זה דו"ח אחד עם הרבה עותקים. ובסוף עותק אחד מעופרת יצוקה שלא ניתן לתלישה.

 

אתם יודעים מה מפחיד אותי קצת, הרבה פעמים אנשים באים לפה לקבל עצות ואנשים עונים להם בכזה ביטחון וידיעה.

אם התשובות שמה זה כמו התשובות בת'רד כאן, אפשר לסגור ת'פורום ולחזור לפורום אמהות, כי גם ככה המידע כנראה יהיה בערך באותה רמת דיוק.

פורסם

כשאתה מקבל דו"ח(כמו שקיבלתי אתמול:-()קודם כל אתה בודק אם הפרטים שהוא רשם זהים אם הוא טעה בספרה אחת הדו"ח מבוטל אוטומטית(קרה לי בעבר)אז קודם כל תבדוק את זה.

דבר שני אפשר לומר ב 90% שאם הדו"ח המקורי אצלך עם כתב העט של השוטר(מה שקשה לי להאמין כי הוא לא ניתן לתלישה)וגם ההעתק אצלך אז סגור באסטה אל תשלם אותו,בדוק!

ערב טוב.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

יש כמה סוגי דוחות.

דוח תנועה "רגיל" מורכב מ-2 עותקים, האחד לנהג, האחד לשוטר שעובר ליחידת התנועה אחרי המשמרת.

יש דוחות אחרים שמורכבים מיותר עותקים כמו דוח על פסילת רישיון שמורכב מ-4 עותקים.

Xbox12341

פורסם

דבר שני אפשר לומר ב 90% שאם הדו"ח המקורי אצלך עם כתב העט של השוטר(מה שקשה לי להאמין כי הוא לא ניתן לתלישה)וגם ההעתק אצלך אז סגור באסטה אל תשלם אותו,בדוק!

ערב טוב.

 

2 ההעתקים ניתנים לתלישה.

Xbox12341

×
×
  • תוכן חדש...