Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי!


ezuf
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש.

 

 

הדגם שלך הוא לא 16V, הוא 75 כוח סוס.

 

ה 16V היא קופה, שיש לה גג נפתח וצמיגים בחתך יחסית נמוך (55)

 

 

תפסיקו לכתוב שטויות.

בפולו מהדור הזה יש מנוע 1400 16V, שקיים בשתי רמות הספק, 75 או 100 כ"ס.

כאמור, שניהם 16V, אבל רק לגירסה החזקה יש כיתוב 16 V מאחורה.

 

 

פורסם

יצחק אם היה איזשהו הגיון במה שניסית להגיד - הוא אבד בדרך לעמוס השרת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אז אני אסביר את עצמי יותר טוב.

 

יש פולו, שהדגם שלה הוא 16V, זה שם הדגם בדיוק כמו שיש 106 שהדגם שלה הוא XXI, כמובן שמן הסתם המנוע של הפולו הזאת הוא גם בעל 16 שסתומים,.

 

הפולו, שהדגם שלה הוא 16V היא בעלת 100 כוח סוס לעומת פולו דגם אחר, אותו נפח גם 16 שסתומים אבל 75 כוח סוס - השינוי בא ממערכת ניהול המנוע.

 

בנוסף הפולו, דגם 16V מגיעה עם חתך נמוך, היא קופה ויש לה סאנרוף.

פורסם

ליאור, אנחנו לא נצא מזה. עזוב.

תכלס, אני יכול למלא פה את הדף עכשיו עם הסברים על כל השטויות שנרשמו פה, אבל כבר לא נותר לי כח לזה.

בשביל זה נוצר מנגנון החיפוש.

 

 

במילה אחד נוספת: תתחדש!

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

יצחק - הפולו היא לא קופה אלא 3 דלתות, קופה זה מאזדה MX3 למשל...או אסטון מרטין כלשהי :).

בכל אופן - בקשר ל16V, זה שטות ישראלית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זאת לא שטות ישראלית. ככה הדגם נקרא.

יש אפילו מועדוני POLO16V באירופה...

הייתי חזק ב"ז'אנר" הזה כשהיתה לי פולו 16V... (אמיתית)

 

השטות הישראלית זה לקרוא ל1.4 הפשוטה - 16V כדי להרגיש עם כאשר אתה עם פחות 25 כ"ס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יאללה! תן בראש!! :twisted: (מזל טוב! בשעה טובה! תתחדש!).

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

זהו! נשברתי אני חייב להגיב.

 

MX3 היא לא קופה.

 

קופה- פירוש המילה הוא "חתוך" (בצרפתית).

הכוונה היא לגרסה "חתוכה" של רכב מאותו דגם - גדול יותר, כאשר נפח הפנים של הרכב קטן בעקבות "חיתוך" זה.

התוצאה היא בד"כ ויתור על הדלתות האחוריות והארכת הדלתות הקידמיות (סוג של תוצאה עיצובית).

כמו שהוזכר בעבר, גם העדרה של קורה B ברכב מרמז על השינוי שעבר למטרת היותו "קופה".

 

בכל אופן, מרבית הרכבים המוגדרים כקופה, והם בעצם בלעלי 3 דלתות - הם אינם קופה,

גם אם משרד התחבורה/השם השיווקי מגדיר אותם כך.

 

היום קיימים גם רכבי קופה בעלי 4 דלתות - כדוגמת המרצדס CLS.

 

 

ונעבור ל-פולו.

 

אז ככה,

לפוולספאגן פולו ישנם מספר דגמים.

אני יתייחס לדור הנוכחי שבעל הרכב קנה.

בשנת 2000 התמזג הדור הנ"ל עם דורו הקודם, והתחילו להופיע בו המנועים הבאים תחת תתי הדגם:

 

2 תתי דגם 1.4:

 

דגם אחד בעל מנוע 1.4 ליטר עם 8 שסתומים המייצר 60 כ"ס.

הדגם השני, גם הוא בעל מנוע 1.4 ליטר, אבל עם 16 שסתומים (כמו של הבחור שהתחדש) המייצר 75 כ"ס.

שניהם מוצגים כאותו רכב ע"י אותם סמלים.

בדר"כ גרסת ה-16V (לא הדגם!) נמכרה עם רמת הגימור הגבוהה יותר.

 

תת דגם 16V:

 

מופיע בדרך כלל במרכב 3 דלתות אך ישנו גם ב-5.

מאחור אפשר לראות בבירור מצד ימין את כיתוב ה-16V (בדור הקודם הכיתוב היה מצד שמאל).

ברכב זה שוכן מנוע 1.4 ליטר בעל 16 שסתומים, המייצר 100 כ"ס.

דגם זה נחשב ל-"ספורטיבי לייט" לפני גרסת ה-GTI.

הדגם בדרך מאובזר יותר מגרסאות ה-1.4 הרגילות ומגיע עם סאנרוף מקורי.

 

תת דגם GTI:

 

לא ארחיב יוצר מדי, אבל גם תת דגם זה מופיע בדרך כלל במרכב 3 דלתות אך ישנו גם ב-5.

תת דגם זה נבדל משאר הדגמים ברמת האיבזור המיוחצנת שלו יותר. להלן כמה פריטים שאפשר להבחים בהם:

פסי קישוט וידיות בצבע הרכב, סאנרוף מקורי, ג'אנטים של חברת BBS עם צמיגים בחתך נמוך, פנסי קסנון,

מושבים ספורטיבים ועוד.

ברכב זה שוכן מנוע 1.6 ליטר, 16 שסתומים במייצר 125 כ"ס.

הוא נחשב לתת הדגם הספורטיבי ביותר של דגם הפולו לאותם שנים.

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

מגוון הרכבים חולק ל-2 רמות גימור: טרדליין(בסיסי) וקומפרטליין(מפואר), ול-2 סוגי מרכב: 5 דלתות ו-3 דלתות.

בדגמי ה-1.4 היה ניתן לבחור בין גיר אוטומט לידני. ב-16V וב-GTI הדיר היה ידני בלבד.

ל-GTI הייתה רמת גימור אחרת. הגבוהה היותר.

 

 

 

 

 

תוספות (ואני יודע שהחסרתי דברים וגם תתי דגמים נוספים) יתקבלו בברכה,

מקווה שעכשיו הכל יותר ברור.

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

סיכום שסידר לי הרבה :)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...