Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד סיבה לא לקנות מסוחרים..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2815666,00.html

 

... :(

זה פשוט משגע אותי שבני אדם תמימים אוכלים חרא בגלל עבריינים רוצחים שלא אכפת להם מי נפגע בנוסף ליריבים שלהם..

גם אני כבר אכלתי חרא פעם בגלל עבריינים ששרפו רכב של מישהו וכבדרך אגב נשרפו עוד כמה מכוניות, ביניהן שלי. אבל זה בקטנה. כאן זה חיים של אנשים.

 

 

ודרך אגב, המגרש הזה דקה הליכה מהבית של יאשה..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אני מכיר את הבעל שנהרג , הוא היה גר בשכונה שלי

 

בכל מקרה אני לא מופתע בכלל , חדרה תמיד הייתה מקום כזה והאיזור הזה בפרט

 

אתם צריכים לראות מה קרה במגרש :

 

כל המכוניות מרוססות ועם פאנצ'רים ( כולל פיאט קופה כחולה )

 

אבל מה שמעצבן זה שדווקא חפים מפשע סובלים כל הזמן !

 

2 גירסאות לסיפור :

 

הראשונה היא שבגלל שאלה 3 שותפים חדשים במקצוע אז רצו להעיף אותם מהכיוון של העסק הזה....

 

השנייה היא חוסר רצון לשלם על "ביטחון" למקום ואז הסבירו להם יפה למה צריך...

 

 

 

יאשה , מראשי העולם התחתון .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
יאשה , מראשי העולם התחתון .

 

עולם תחתון, עאלק...

תסביר להם למה אתה מתכוון שאתה איש עולם תחתון:

http://www.abcunderwear.com/

 

:wink:

 

מניאק :lol:

 

יש גם תחתון של פורד ?

 

:roll:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
יש גם תחתון של פורד ?

 

:roll:

 

ממך הייתי מצפה כבר שיהיו לך גרביים של פורד (מזמש), מכנסיים של פורד (מקורדרוי) וקונדומים של פורד (מעור גנו תאילנדי נדיר) :twisted:

 

:wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יש גם תחתון של פורד ?

 

:roll:

 

ממך הייתי מצפה כבר שיהיו לך גרביים של פורד (מזמש), מכנסיים של פורד (מקורדרוי) וקונדומים של פורד (מעור גנו תאילנדי נדיר) :twisted:

 

:wink:

 

איזה כייף !!!!

 

חושבים שאני תותח....

 

אני עם קונדומים משמע שאתם חושבים שאני גם מז**ן !!!

 

:roll:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

איזה כייף !!!!

 

חושבים שאני תותח....

 

אני עם קונדומים משמע שאתם חושבים שאני גם מז**ן !!!

 

:roll:

 

נראה לך?? אתה יודע כמה עולה קונדום מעור גנו תאילנדי נדיר?? זה רק לפוזה!!

 

:twisted:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש לי שאלה, המגרש הזה נמצא בכניסה לחדרה (מכביש החוף פונים ימינה, ממשיכים ישר, עוברים את יער חדרה מימין ואז פניה ראשונה שמאלה)? זה ליד רחוב אנה פרנק?

פורסם

יצאו בזול.

אם הם היו זורקים את הרימון כמה מאות מטרים מערבה, ושורטים בטעות איזה פורד...

הנקמה היתה יכולה להיות כ"כ מחרידה, שהסרטים "יום שישי ה-13" ו-"המנסרים מטקסס" היו נחשבים מחזמר קיטשי לילדים, לעומתה. :shock:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
יצאו בזול.

אם הם היו זורקים את הרימון כמה מאות מטרים מערבה, ושורטים בטעות איזה פורד...

הנקמה היתה יכולה להיות כ"כ מחרידה, שהסרטים "יום שישי ה-13" ו-"המנסרים מטקסס" היו נחשבים מחזמר קיטשי לילדים, לעומתה. :shock:

 

:mm_yeah:

 

ליתר דיוק מאה מטר מערבית דרומית

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...