Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברצוני להחליף את מותחן רצועת האביזרים בקליאו.

 

הבנתי שמחליפים רק את הגלגלת ולא את כל המכלול (מצ"ב תמונות של הגלגלת והמכלול מותחן).

 

ברצוני לדעת האם ניתן להסיר (ולהחזיר) את הרצועה ללא שיחרור המותחן, והאם ההחלפה של הגלגלת היא פשוט פתיחת האלן

 

הרכבת גלגלת חדשה וסגירת האלן?(רצוי ממי שהתנסה בעבר).

 

לא יודע מאיזה סיבה היינס לא מדבר על המותחן בכלל?

 

תודה וערב שקט

elen.jpg

CIMG0351.jpg

CIMG0349.jpg

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

מנסיון כמובן, לא. אתה לא יכול להוריד את הרצועה ללא שיחרור המותחן, לשם כך הוא נועד.

החלפת הגלגלת הוא כמו שציינת, אבל עדיף להוריד את המותחן לגמרי ולעבוד בצורה נוחה. לשם כך שחרר את המותחן ופתח את 2 הברגים שרואים בתמונה 2.

 

אם הוא עושה לך רעש, פרק אותו לגמרי, ותחליף את המיסב הרועש שיש במותחן. עבודה מאוד קלה, אצלי זה השתיק את הרכב בצורה מדהימה, ממש לא האמנתי.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

כן המטרה היא להשתיק את המנוע משריקות מעצבנות (הספרי סיליקון כבר לא יעיל :hihi:).

 

שיחרור המותחן מתבצע ע"י פתיחת האום של הבורג הארוך וסיבוב הבורג,או שיש צורך גם לשחרר את 2 הברגים הגדולים לשם כך?

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

שחרור המותחן: ע"י פתיחת האום של הבורג הארוך.

הורדת המותחן: בנוסף, פתיחת 2 הברגים הגדולים.

 

יש שם מיסב קטן שקל להחליף (אולי תצטרך מכשיר PRESS , אני לא זוכר), לאחר ההחלפה האוטו נהיה כ"כ שקט, אתה תיסע עם חיוך.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

לפי תאור התקלה של רצועות חורקות, החלפת המייסב לא תפתור את התקלה, אתה צריך להחליף את כל המותחן (כולל הקפיץ), או רק את התושבת שלו המכילה גם את קפיץ המתיחה/דריכה.

פורסם

דניאל ידידי (ולפותח השרשור כמובן),

במותחן של הקליאו אין קפיץ (ראה תמונה שניה שפותח השרשור העלה).

יש בורג ארוך שסגירתו מרחיקה את 2 חלקי המותחן אחד מהשני (תושבת + גלגלת) ובכך מותחת את הרצועה. לאחר המתיחה מהדקים את 2 הברגים הגדולים, וכך 2 חלקי המותחן מהודקים ביניהם וגם אל הראש מנוע, ללא יכולת תזוזה.

מותחן.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אם הבעיה היא שריקות של הרצועה, בדוק גם את רצועת האלטרנטור. היא נוטה יותר "לצרוח", בשביל למתוח אותה אתה צריך לשחרר את עיגון האלטרנטור, למתוח את הרצועה ע"י דחיפת האלטרנטור עצמו (עם איזה מוט או ברזל), ולהדק תוך כדי מתיחה.

 

המיקום שלו בעייתי, והמתיחה יותר קשה. תעזר באדם נוסף.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אם פותח השרשור גם יציין דגם מנוע ונפחו, יתכן ואוכל להסביר איך מבצעים זאת. עשיתי זאת בעבר במגאן.

ציינת גם רעש, האם אתה בטוח שהרעש נובע מהמותחן ? למה אני שואל ? כי לפני שנתיים הייתה לי בעייה דומה ובגלל שחשבתי שמדובר על מותחן, החלפתי אותו מה שהסתבר כמיותר כי הרעש נבע מהפולי מדחס מזגן שנוצר בו חופש.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

כן. המכלולים זהים.

אבל למה להסתבך? רון, תציץ במנוע שלך ותזהה את המותחן בקלות, יש לך תמונה כרפרנס.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ארז לפי מה שרשמת ע"מ לשחרר את המותחן יש לשחרר את 2 הברגים שמהדקים את המותחן לגוף המנוע לפני שיחרור הבורג

 

הארוך של המותחן?

 

הרעש שקיים אצלי הוא לא מהרצועות,הרעש שקיים אצלי הוא שריקה של מיסב- בוודאות.

 

Wiking אני לא בטוח ב 100% שהשריקה היא מהמיסב של המותחן אבל זה הזול ביותר והקל ביותר והוא לא הוחלף מעולם (צריך להתחיל עם משהו).

 

ברגע שאני אסיר את הרצועה אני אבדוק גם את הפולי של המזגן לחופשים(מקווה שזה רק המותחן:x).

 

רון: כנראה שזה אותו מותחן כי זה אותו דגם מנוע- E7J נפח 1400.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

כן. פתח בעדינות את 2 הברגים הגדולים קצת, עד שהמותחן ישתחרר, ואז פתח את בורג המתיחה על מנת לשחרר את המתיחה ולהוריד את הרצועה. אח"כ פתח את הברגים עד הסוף והורד את המותחן.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...