Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם

רכב חדש וישורי קו,

אחד מהם זה שהמפזר אדים בשמשה האחורית פועל רק על חלק מהחלון

כלומר

רק חלק מהפסים מפזרים

ממבט יותר קרוב עושה רושם שחלק מהפסים לא שלמים.

אבל הפס עצמו שלם.

אני אסביר יותר לעומק.

בחלק הפנימי נראה כאילו על כל פס ישנו עוד פס מפנים הרכב והוא מחוספס.

מדובר בחצי מהשמשה.

יש טעם לתקן?

אם כן כמה ולמה?

או לפנות לביטוח שמשות?

הרכב הינו פולו 1.4 שנת 2000 אוט'

תודה מראש

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

הוא צחק איתך....

נראה לך באמת ששווה לך לשבור את השמשה בשביל לסדר את הפסי אדים?

 

ואם כבר אתה שואל אז אתה תקבל שמשה חלופית ולא מקורית.

פורסם
הוא צחק איתך....

נראה לך באמת ששווה לך לשבור את השמשה בשביל לסדר את הפסי אדים?

ולמה לא בדיוק?

90 שקלים השתתפות עצמית. זה כל הסיפור.

שים לב לפרט "שולי": חברת הביטוח מחוייבת לספק לך שמשה תקינה. לא רשום בשום מקום שהיא חייבת להיות חדשה מקורית/חליפית!!!

פורסם
ולמה לא בדיוק?

90 שקלים השתתפות עצמית. זה כל הסיפור.

שים לב לפרט "שולי": חברת הביטוח מחוייבת לספק לך שמשה תקינה. לא רשום בשום מקום שהיא חייבת להיות חדשה מקורית/חליפית!!!

 

להגיע לרמה כזאת נמוכה? לשבור את השמשה שלך בשביל הפסי אדים? זה שפוי נשמע לך?

ואם כמו שאתה אומר היא לא חייבת להיות חדשה אז מה עשינו כאן?

 

קח בחשבון שאם השמשה לא תיהיה מקורית אז מתי שהוא יגש למכור את הרכב בבדיקה עצמה יעלו על זה מהר מאוד.

ומה הוא יגיד להם? שהוא שבר את השמשה בשביל הפסי אדים?

 

שוב פעם:

אם יש ביטוח שמשות מקבלים שמשה חלופית בלבד!! וכמובן שחדשה.

לא יודע איפה שמעת שלא מקבלים חדש אבל אני בכול הפעמים שיצא לי לנסוע עם חברים שנשבר להם ראיתי

שהם קבלו רק חלופי חדש (ככה זה היה נראה לפחות)

×
×
  • תוכן חדש...