Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

רק שאלה אחת - למה שמישהו יתן לך כתובת של רכב שאתה מחפש?

 

מי מכיר אותך ויודע מה המטרה שלך כלפי הרכב?

 

אל תצפה לתשובות. אנשים פה חשדנים - ובצדק.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

כן שמתי לב ומה הקטע חשבתי האנשים שפה יבואו ויתנו מעצמם קצת ואולי הרכב הזה עומד באיזה דיר חזירים ואני רוצה לתת לרכב הזה קצת חיים הרכב הזה היה של אבא שלי לפני כ 12 שנה בערך אני הייתי רוצה לדעת מה איתו ומי יודע אולי לכוש אותו ...אחרי זה אומרים למה אין רכבים קלאסיים בישראל ועד שרואים אחד זה רק במפגשים מיוחדיםץץץ חברה אין על המכוניות הקלאסיים האספנות.. אז בבקשה אם מישהו יכול לתת קצת מעצמו ובלי חשדות כמובן אני אודה לו מאד .. תודה רבה

פורסם

כן שמתי לב ומה הקטע חשבתי האנשים שפה יבואו ויתנו מעצמם קצת ואולי הרכב הזה עומד באיזה דיר חזירים ואני רוצה לתת לרכב הזה קצת חיים הרכב הזה היה של אבא שלי לפני כ 12 שנה בערך אני הייתי רוצה לדעת מה איתו ומי יודע אולי לכוש אותו ...אחרי זה אומרים למה אין רכבים קלאסיים בישראל ועד שרואים אחד זה רק במפגשים מיוחדים... חברה אין על המכוניות הקלאסיים האספנות.. אז בבקשה אם מישהו יכול לתת קצת מעצמו ובלי חשדות כמובן אני אודה לו מאד .. תודה רבה

פורסם

חחח תודה רבה איך לא תגיד לי שאתה נולד ישר מושיבים אותך על כסא תינוק בתוך פיירבירד 74 אחרי כמה שנים באה לך קאמרו לטעמי הכי נדירה שפגשתי ואחרי מספר שנים עוד קאמרו ז28 מודל 92 שהיא דיי נדירה בעולם ...

אז איך אני לא יהייה בסדר חחח:-)

פורסם

יש 3 קאמרו 79 לבנות

ואחת 78 עם רישוי מ 79

3 עם T ואחת לא

 

אחת בנצרת

אחת אצל בן אדם בגבעתיים ועוד 2 אצל חברים

ממה שאני יודע הם לא מוכרים

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...