Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדוגמא ניקח את המגברים שלי.3 מגברים, מונו +2 ערצים + 2ערצים

לא היה עדיף לקנות מגבר אחד של 5 ערוצים כדי לנצל יותר טוב את החשמל ברכב או שזה לא משנה?

 

יש מגברים שצורכים מעט חשמל ומוצאים הרבה וואט?

יש לי אלטרנוטר מחוזק 90 אמפר (בסקודה ניו פליסיה).

המונו שלי הוא 300 רמס ב4 אום ב2 אום הוא 500 60 אמפר 3 פיוזים של 20.

מגבר 2ערוצים 45 רמס לערוץ 25 אמפר.

מגבר 2 ערצים 75 רמס ליצאה(300 רמס בכללי) 50 אמפר.

בכללי יצא 135 אמפר וכל זה מחובר ל+ 4 גייג שמתפצלים ל3 של 8 גייג.

שווה לעבור למגבר אחד כדי לנצל יותר טוב את החשמל או שזה לא משנה בהנחה שהכל עובד אם שיש לי כרגע.

.

פורסם

מגברים קיקר KX2.300 רמס למיד של דוטק אובשן.

סוליד אודיו F2 45 רמס לערוץ לטוויטר של דוטק.

מונו של סיירה 4 אום 300 רמס לסאב של P2 יוחלף בקרוב לפוניקס ZR או JL AUDIO 10W3 ב2 אום 500 רמס .

.

פורסם

לפי מה הגעת לזה שהמערכת שלך צורכת 135 אמפר לפי הערך הכללי של הפיוזים או שעשית בדיקת עומס אצל חשמלאי ,כי בכללי המגברים שלך לא צורכים יותר מידי חשמל וממה שציינת הנתונים של הצריכה לא ניראים לי קרובים למציאות

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

זה לא הצריכת מערכת שלך.

זה המקסימום של הצריכת מערכת שלך, כלומר max amp rating , שזה שקלול פשוט של ערך הפיוזים הכללי.

 

סתם לידע כללי, מגבר 4 ערוצים רגיל, למרות שמוצהר 60 אמפר למשל , לא יעבור בצריכת זרם שלו את ה 20 אמפר אף פעם, אלא אם כן יש קצר, או שהוא עובד בשתי גישורים על סאבים [כלומר בצורת דואל מונו] , ואתה מרביץ איתו תדרים כל היום, רק אז, אולי הוא יעבור את ה 45 אמפר. וזה ל4 ערוצים.

 

המגבר של הסיירה, גם אם נתחשב בעובדה שהוא בעל 75 או 80 אחוזי נצילות , הוא לא ימשוך יותר מ 40 אמפר לא משנה מה תעשה לו.

 

אלא אם כן תנסה לנגן 60 הרץ בפול ווליום ובמקסימום גיין, אז הוא יגיע למקסימום שלו.

 

יש דבר שצריך לדעת , בשביל להפיק תדרים גבוהים , ולגבוהים אני אומר 70 הרץ , בלחץ גבוה, דרוש יותר מאמץ מלהפיק תדר כמו 30 הרץ.

 

נכון , 30 הרץ יש וופרים שלא מסוגלים להפיק

 

אבל תארו לעצמכם מה נדרש מהמערכת כשמנסים להגיע ב 70 הרץ ל PEAK של הדרייבר.

קשה , הא?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אם אפשר להצטרף לשאלה (חבל לפתוח עוד שרשור)

אני רוצה לדעת כמה המגברים שלי בערך צורכים

RF 1000.1BD מונו לסאב

RF P325.2 מגביר כרגע את הדוטק בקדימה

RF P100Z מתוכנן להגביר את הטוויטרים

 

אני מעוניין לעבור לבי אמפ אבל אני מפחד שהרכב לא יחזיק את זה

הרכב הוא מאזדה323 1800 ואין לי מושג איזה אלטרנטור יש לי

ויש לי עוד שאלה האם אני שם מצבר גדול יותר בלי לשנות שום דבר כלומר אותו אלטרנטור ואותה צמת חשמל(של הרכב) יש סיכון בדבר ? או שזה לא יתן לי כלום?

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

תוד הלכולם הבנתי את ההסבר.

כמו שאמרתי יש לי אלטרנטור משופר 90 אמפר ומצבר שבא אם האוטו 55 של וורטה במידה ויילך לי המצבר איזה כדי להשים?

 

 

אורן אני ממליץ לכה מאוד לעבור לבי אמפ ההבדל הוא שמיים וארץ(אתה כמעט ולא פתוח גיין והרמקול ישר נפתח לכה)

.

פורסם

כן אני מאוד מעוניין לעשות השאלה עם המגבר שלי יתאים כלומר אם הP100Z יתאים להגברת טוויטרים

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אז זהו זה דגם די נדיר קוראים למגבר PUNCH 100Z

מגברונציק קטן בעל הספק די מצחיק של 25 RMS ב 4 אום לערוץ לפחות ככה מוצהר בפועל המגבר נותן הרבה יותר

מה שהבנתי מפורומים בחול שהמגבר הזה בעל יכולות מונו רציניות מאוד והוא לא פראייר בכלל לך אני שואל האם המגבר הזה מתאים לדרישות שלי כי הוא נראה לי יותר מידי חזק

מה לגבי שאר השאלות שלי מישהו יכול לענות לי בבקשה?!

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

זה הנתונים שלך המגבר הזה.

http://www.rockfordfosgate.com/rftech/library/2000/3_Amplifiers/MAN2685B_Punch100z2_MAN.pdf

 

הוא נותן כ 50W RMS ב 4 אום לשני ערוצים!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אורן גם המגבר שלכה הוא 50 רמס לערוץ זה לא משנה חיבור אקטיבי פשוט מקפיץ לכה את כל הבמה ואתה שומע צלילים שלא חשבה שתשמע כאילו המידים התערורו משנת חורף אפילו הסט של הייבריד יפתח לכה לפי דעתי.

.

פורסם

אלי אני מודע לנתונים של המגבר בכל זאת תודה (דרך אגב הלינק לא עובד..) והשאלה שלי היא האם אני יכול להגביר איתו את הטוויטרים כי לפי מה שראיתי אין עליו כיוון HPF ולכן אני מתלבט

דני אני מבין את ההיתרונות של חיבור אקטיבי ולכן אני קניתי את כל הציוד הדרוש לכך ( מגבר נוסף + קרוס חיצוני)

*תיקון קטן אין לי היבריד (למרות שלא ההיתי מתנגד לאחד) יש לי דוטק*

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

המגבר שיושב לי על הטווטרים מוציא 45 רמס והגיין ממש טיפ טיפה פתוח בגלל שזה חיבור אקטיבי . המגבר שלכה בהחלט מספיק בשביל הטווטרים ואפילו מעבר. בקשר להיי פס במגבר אתה לא צריך אותו המגבר היה על OFF ואת הכיוון תעשה דרך הרדיו שתומך בזה או קרוס אקטיבי.

.

×
×
  • תוכן חדש...