Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

הרמקולים המקוריים של הבורה שלי מתחילים להראות סימני גסיסה (שנת 2000), ולמען האמת כבר בכל השנתיים +/- שהיא אצלי

הם לפעמים נחנקו קצת במוזיקה עשירה בבאסים..

 

אני רוצה להחליף אותם בקומפוננט איכותי יותר, באיזור ה-500-1,000 ש"ח (אם יש בפחות, מה טוב) שיעבדו טוב ללא מגבר.

אין לי כוונה להשקיע במגבר/סאב וכו', אז באמת שאין טעם להציע את זה.. :-)

 

ה-HU היא פיוניר שאת הדגם המדוייק שלו אני כבר לא ממש זוכר, אבל ההגברה היא לא רעה בכלל. למעשה מעולם לא עברתי את ה-80% ווליום, וברוב הזמן אני שומע על 50% - וזה דיי חזק.

 

 

 

הפעם האחרונה שהתעניינתי בנושא הזה היתה לפני מעל שנתיים, כך שאומנם זכורים לי פה ושם שמות של חברות/דגמים, אבל אני מניח שאני כבר לא מעודכן כלכך :)

אני עוד זוכר מבצעים של "דגם חדש! 2005!" :-D

 

 

אני אשמח לקבל המלצות גם על דגמים וגם על חנויות מומלצות..

 

תודה!

פורסם

תגיד לי, לא חבל לקנות רמקולים ב-1000 ש"ח ולא לשים מגבר?

הרבה אומרים שמורל פולס שעולה 500 ש"ח עובד טוב עם HU.

 

רק חבל להשקיע סכומים כאלה ולחבר ל-HU.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אמיל הJBL שיש לך (ולי) בחתימה עובדים מעולה בלי מגבר.

הרבה יותר טוב מהפולס.

אצלי הם עבדו שבועיים בלי מגבר עד שהתקנתי את המגבר שלי.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אמיל, אם כל הרמקולים שיש ב-1,000 ש"ח הם בזבוז בלי מגבר, אז אפשר לקחת רמקולים זולים יותר :)

אני יכול ב-1,000 לקנות גם מגבר וגם רמקולים מתאימים? אני לא חושב (תקן אותי אם אני טועה), וזה התקציב המקסימלי שאני מוכן להוציא על זה...

 

אז שווה לבדוק את ה-JBL? הם עבדו לך יפה בלי מגבר?

יש עוד המלצות?

 

תודה :-)

פורסם

2WAY ? :shock:

 

מה לגבי חנויות (אינטרנטיות)? יש חנויות מומלצות עם מלאי של חברות אמיתיות (בניגוד לוואלה!שופס ושות' שמוכרים את כל הרמקולים הג'נריים שקיימים בארץ בערך) ?

פורסם

אוקיי תודה :)

 

שאלה נוספת..

יש לי רמקולים 6X9 של Alpine Type-R, שמיועדים לעבודה ללא מגבר (הספק 50W RMS אם אני לא טועה).

יש טעם להתקין אותם מאחורה (דורש ניסור חורים עבורם וכו') ולשלוח להם תדרים נמוכים בלבד, או שזה מיותר ורק יפריע?

 

עריכה:

הנה:

http://www.crutchfield.com/App/Product/Item/Main.aspx?i=500SPR69LP&tp=91

פורסם

לפי דעתי שים מקדימה מורל פלוס שיעלו לך -550

http://zap.co.il/model.asp?model_id=23401

מאחורה שים את ה6X9 שיש לך של אלפיין

ושים מגבר פשוט עד 450 ש"ח, אני ממליץ על זה:

http://zap.co.il/model.asp?model_id=18292#

הרבה יגידו לך שזה עוד זבל סיני! אבל לפי דעתי הוא הכי טוב מכל הזבל הסיני ככה שהוא יעשה לך את העובדה יופי,והרבה מעל מה שאתה מצפה מהרדיו דיסק!

פורסם

תשמע.

יש לי בורה. טיפה יותר חדשה. 2002.

עשיתי בידוד לדלתות הקדמיות. וההבדל עצום!

אני ממליץ לך לעשות בידוד מקדימה. (לא ברמה שלי כי זה יחסל לך את רוב התקציב) אבל לקנות חומר כמו הראפא באנד ביחד עם משהוא. ולחלוק איתו (יצא לך כ250-300 שקל.). ולעשות שיכבה אחת על כל צד , ההבדל יהיה עצום. הרמקולים חיים יותר חדים יותר. ויורדים נמוך יותר. ולקנות סט בכ 600-700 שקל. יהיה הבדל עצום והכי הרבה כסף ביחס להשקעה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

גם אני עם בורה.

 

סט קומפוננט שלGTO JBL בן הרבה שנים מקדימה, ללא הגברה, הייתי מבסוט מאוד.

 

(היום הסט שלי גם כבר דורש החלפה, עקב התעסקות לא נכונה איתו, אחרת הייתי נשאר איתו עוד הרבה זמן).

פורסם

JBL GTO - ממליץ בחום. נשמע טוב ללא הגברה.

 

אגב, ראיתי ש-JBL הוציאו כל מיני סדרות חדשות לקראת 08

מישהו יכול לעזור ולהסביר לי מי נגד מי?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוקיי, אז הולכים על JBL GTO :)

 

מישהו מכיר חנויות טובות באיזור חיפה (וצפונה) שמוכרות את הסט הנ"ל במחיר טוב (עם התקנה) ?

עשיתי חיפוש בפורום וכל מה שמצאתי זה דיונים משנת 2004-2005...

פורסם

אני ממליץ בחום אל Hertz מהסדרות החלשות יותר (energy), הם נשמעים מצויין גם ללא הגברה.

התקנתי אותם אצל חבר שלי, באמת סט יפיפה. (ה esk156)

 

לגבי6X9 לקנווד ובזוקה יש באס טוב מומלץ לבדוק.

וכמו ידידי אלי, איטום יהיה רעיון טוב אם אין הגברה, ככה תקבל יותר מהרמקול שלך.

 

(אלי אוהבים את המונית שלך!)

 

ישי בן-ברוך

פורסם
אוקיי, אז הולכים על JBL GTO :)

...

אתה קונה בגלל שהמליצו לך?

אם כן, ממליץ לך לשמוע ורק אז לקנות אם תאהב תקנה- אם לא תאהב אל תקנה.

תשמע סטים אחרים ואם אותם תאהב אז תקנה אותם.

Kia Sportage, 2014 

 

×
×
  • תוכן חדש...