Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז היתה קצת רטיבות מהמזרק ... סחבתי את זה חודשיים... ואז ניגשתי למוסך של אחמד ( כי הוא זול )

 

פירק את המזרק הבעייתי והחליף גומיה. הסתדר ....אבל מזרק אחדר התחיל לידלוף ...( עדיין במוסך..)

 

תחליף גומיות אטמים ( אחמד אומר אני עושה..) רצתי לUMI קניתי סט מקורי 171 ש"ח ..אחריי שבוע שלא היה במלאי. נשלח לך מהמרכזי מחיפה. בחיפה השתמשו בזה. צריך להגיע מחו"ל.

 

הרכבתי.:-). החזקתי אצבעות..:shock:.. סוויץ..:roll:. דליפה :x

 

הגעתי למסקנה אחת ברורה ...מזרקים סתומים..

 

רצתי למחשב חפרתי חפרתי..טוב אז יש אחד בסגולה בפ"ת. רחוק לי..

 

מבקש עזרתכם.. היכן אני יכול למצוא מקום שמבצעים בו ניקויי מזרקים כולל פירוק הרכבה וכמה זה עולה ?

 

אם מישו פה מתמצא בפירוק מזרקים של שברולט אני אשמח ..אני יכול לפרק בקלות 3 אבל הרביעי יושב בדיוק מתחת ל-אמו..

 

אשמח לקבל כתובת מדוייקת עם שם העסק הכי קרוב לחולון תודה וסורי על החפירה..

פורסם

מהיכן אתה?

 

אם אתה מהצפון יש מכון לניקוי מזרקים בנצרת עלית.

 

יצא לי לעשות בו ניקוי מזרקים למספר רכבים , החברה שם מאוד מקצועיים .

פורסם

גש אל חבר הפורום אורן ב"אורן שרותי רכב" שברח' המרכבה 15 א.ת חולון (בצד שמאל של המבנה, בסופו),

טל' 054-7788242 או 057-2002525 או 03-6540818.

הוא מקצוען, אמין, הוגן וחביב.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

ברצוני לעדכן.. כיום התברר לי שיש בעיה עם סוג האינג'קטורים בשברולט קאווליר.. עם הזמן הם פשוט נסדקים .. בחלקו העליון של האנגקטור יש יציקה פלסטית ושם נוצר סדק

 

ההמלצות שנתנו לי הם פשוט לקנות חדש...650 שח ליחידה ..

 

אני עובד על פיתרון יצירתי אחר אם זה יעבוד אני מבטיח לעדכן ..

 

תודה על התגובות ..

פורסם

קיבלת מחיר טוב. אני שילמתי 680 על מקורי.

מנסיון, הרכב הזה לא אוהב הרבה קומבינות. אם האינג'קטור דולף, תחליף אותו. (הסדק בחלק הפלסטיק ההוא ממש קשה לראייה בעין בלתי מזויינת).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

איפה ואיזה?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ובכן ידידיי :lol:.. הבטחתי ולכן אקיים.. את הבעיה פתרתי לבד ! כי אם אן אני לי מי לי? ...

 

אז ככה .. את הסדק אפשר לראות בעין וזאת לאחר פירוק האנגקטור הדולף..

 

לנקות היטב את החלק הפלסטי של האנגקטור מומלץ עם ספריי קרבורטורים ואז לייבש עם פן ל10 שניות..

 

וכשתתכבו את הפן.. שאריות הדלק מהאינגקטור יצוצו בדיוק בסדק !:shock:

 

לקחתי פצירה (יש לי סט מיוחד) והתחלתי לשייף באיזור של הסדק הורדתי שכבה מהפלסטיק בערך מלימטר.. וולאחר מכן ניקיתי שוב עם ספריי קרבורטורים ( שלא ישארו שבבים מהשיוף ) חשוב להרחיב את הסדק !!

 

שוב ייבוש עם פן שוב מחכים ושוב רואים את שאריות הדלק באיזור הסדק ..

 

בקיצור להמשיך בתהליך הייבוש עד שהאנגקטור יבש לגמריי והסדק נשאר יבש ! (חיוני להדבקה)

 

דבק > הדבק הוא מסוג מרק אפרופוקסי20 ( פסטלינה אפור )

 

לערבב כמות קטנה .. למרוח שכבה דקה כשהידיים נקיות ולהעזר בסכין לדחיסת הדבק (את הסכין יש להרטיב טיפה עם רוק) כך לא יידבק הדבק אל הסכין..( חשוב להחזיק את האנגקטור עם ניילון)

 

ולחכות ליבוש מלא ! אני חיכיתי לילה..

 

חשוב ! > בזמן ההרכבה לסכך את איזור הגומיות בגריז (שחור מומלץ)

 

סט גומיות מקורי עלה לי 180 ש"ח דבק 20 ש"ח

 

אצלי זה עובד כבר 100 ק"מ בלי שום נזילת דלק !8)

פורסם

עשית טעות!

למה לשים גריז?!

 

עשית את רוב העבודה יפה וטוב אבל שמרחת גריז עשית טעות אני חושב כי גריז אוכל גומי אם אני לא טועה, היית צריך למרוח ווזלין או משהו בסגנון.

 

אבל אם המזרק לא דולף כל הכבוד!!.

 

חבל שלא צילמת איך הדבקת את הסדק.

פורסם
עשית טעות!

למה לשים גריז?!

 

עשית את רוב העבודה יפה וטוב אבל שמרחת גריז עשית טעות אני חושב כי גריז אוכל גומי אם אני לא טועה, היית צריך למרוח ווזלין או משהו בסגנון.

 

אבל אם המזרק לא דולף כל הכבוד!!.

 

חבל שלא צילמת איך הדבקת את הסדק.

 

שמתי ווזלין .. אבל במכון לניקויי אינגקטורים המליצו על גריז שחור..

פורסם

וברגע שזה חלילה יפרוץ ישרף הרכב , וכל זה בגלל כמה ? 450 ש"ח ?

 

 

לדעתי מיותר ולא בטיחותי .

 

מחיר אינגקטור לקאווליר הוא 670 ש"ח ליחידה ואם הרכב לא נשרף ב חודש וחצי שהיתה הנזילה ממש מאסיבית למה שישרף עכשוו ?

 

וחוצמיזה מה עם הכיף שבעשייה ?

פורסם

ומה עם הכיף לעוף לשמים? :evil: זה פשוט מעצבן אותי כמה אנשים יכולים להיות אטומים למתרחש! במקרה וידלוף עוד ממש טיפה דלק, האוטו שפוט יהפוך לכדור אש על גלגלים, עד שהם יותכו כמובן.

 

אתה לא יכול ללכת, ולהוציא על הביטחון שלך? לי זה קרה בשברולט, קורסיקה לצורך העניין, ויצא לי 1100 לשני מזרקים, אבל אני הייתי בטוח שאני לא אעוף לשמים!

 

אתה לא מסכן רק את עצמך, אלא גם את הסובבים שלך, שלא נדבר על המשפחה!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

×
×
  • תוכן חדש...