Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה עם האורות הקדמיים, כשאני מדליק אותם אור אחד מאיר רגיל ואור אחד מאיר חזק הוא ממש מסנוור.

 

כל זה קרה מאז שהחלפתי לפנסי אנג'ל אייז, כנראה יש שם בעיה בחיווט. מישהו יכול להסביר לי איך לסדר את זה?

 

תודה.

 

הונדה קופה 96.

פורסם

הדבר לא מסובח אבל רצוי שתחזור למי שהתקין את הפנס או לחשמלאי. כידי לבדא שהבעיה היא לא כיון אורות השוה בין הפנסים עם טסטר להיכן מגיע זרם חיובי ושלילי בתקע של 2 הפנסים . באים הם זהים אז הבעיה היא מנורה או כיוון אורות. באים הם לא זהים אז תעביר את מתג האורות לאור מעבר (נמוך) בלוח השעונים לא תידלר מנורה כחולה. בחר את הפנס שמאיר גבוהה ונתק את התקע של המנורה. התקע בנוי בצורת "ח" 2 רגיים מגבילות ואחת עליונה. כאשר אתה מחזיק את התקע מולך והחלק נראה כמה "ח" צריך להצליב בין החוט העליון והשמאלי העליון הוא אור מעבר (נמוך) והשמלי אור גבוהה . הימני זרם קבוע במקרא שלך חיובי + .

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
×
×
  • תוכן חדש...