Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

ברשותי שברולט אופטרה ספורט .

 

החלפתי ברקסים במוסך המורשה לפי הוראת יצרן, ומאז אני מרגיש שהם עוד יותר חלשים!

הכוונה היא שאני לוחץ עליהם והתגובה לא מהירה ולפעמים ה ABS עובד. הלכתי למוסך , בדקו ואמרו לי שהברקסים שהותקנו, בסדר גמור.

 

אולי מישהו מכיר את התופעה הזאת?

 

זה לא יאה למכונית ספורטיבית להתנהג כך, והברקסים אמורים להיות יותר חזקים.

 

אשמח לעצות וחוות דעת, תודה.

פורסם

 

 

 

 

זה לא יאה למכונית ספורטיבית (בספויילר אולי) להתנהג כך, והברקסים אמורים להיות יותר חזקים.

 

אשמח לעצות וחוות דעת, תודה.

 

 

ידוע שליצרן הקוראני הזה, יש בעיות של ברקסים חלשים כנ"ל לאחיו הקטנים (אוואו והחבורה).

ay-ahzakot.co.il

פורסם

זה לא יאה למכונית ספורטיבית להתנהג כך, והברקסים אמורים להיות יותר חזקים.

אשמח לעצות וחוות דעת, תודה.

 

בוא נתחיל מזה שהמשפט הזה שלך שגוי לחלוטין. הספורט היא רמת גימור בלבד.

האוטו מכוייל זהה ברמת הספורט וברמות הגימור האחרות.

לגבי בלמים ושברולט קוריאה אין הרבה מה לעשות יש את הבעיה הזו גם באויאו (בלמים חלשים ונגמרים) וגם בויואנט (הפעלה רצונית ע"י המכונית של הABS ללא לחיצה על דוושת הבלם) נראה שבאופטרה הם הלכו צעד אחד רחוק יותר ושילבו את הרע בשני העולמות.

פורסם
שלום!

 

ברשותי שברולט אופטרה ספורט .

 

החלפתי ברקסים במוסך המורשה לפי הוראת יצרן, ומאז אני מרגיש שהם עוד יותר חלשים!

הכוונה היא שאני לוחץ עליהם והתגובה לא מהירה ולפעמים ה ABS עובד. הלכתי למוסך , בדקו ואמרו לי שהברקסים שהותקנו, בסדר גמור.

 

אולי מישהו מכיר את התופעה הזאת?

 

זה לא יאה למכונית ספורטיבית להתנהג כך, והברקסים אמורים להיות יותר חזקים.

 

אשמח לעצות וחוות דעת, תודה.

מתי החלפת ברקסים?

הברקסים ישר אחרי שמוחלפים הם מרגישים קצת יותר חלשים במשך כמה ימים ואז זה חוזר לאותה הרגשה.

פורסם

זה מה שאמרו לי במוסך, אבל אני נסעתי עם הרכב כבר 600 ק"מ .

 

בכל אופן המוסך אמר לי שהברקסים כאן משופרים והם כמו במכוניות "ספורט" .

אני נסעתי על האופטרה הרגילה ויש הבדל גדול בינהם! שלי גם ידנית ואני מרגיש ששלי יותר יציבה ולפני זה היא היתה בולמת יפה.

פורסם
זה מה שאמרו לי במוסך, אבל אני נסעתי עם הרכב כבר 600 ק"מ .

זה לא כמה שאתה נוסע איתו זה יותר כמה אתה בולם איתו.

הברקסים צריכים להשתפשף קצת, תחשוב על זה בתור הרצה. בכל מקרה תן לזה איזה שבוע שבועיים ואם זה לא יסתדר תחזור אליהם.

פורסם
שלום!

 

ברשותי שברולט אופטרה ספורט .

 

החלפתי ברקסים במוסך המורשה לפי הוראת יצרן, ומאז אני מרגיש שהם עוד יותר חלשים!

הכוונה היא שאני לוחץ עליהם והתגובה לא מהירה ולפעמים ה ABS עובד. הלכתי למוסך , בדקו ואמרו לי שהברקסים שהותקנו, בסדר גמור.

 

אולי מישהו מכיר את התופעה הזאת?

 

זה לא יאה למכונית ספורטיבית להתנהג כך, והברקסים אמורים להיות יותר חזקים.

 

אשמח לעצות וחוות דעת, תודה.

 

מה שאני רושם לך תבצע בבקשה בכביש סגור שאין שם מכוניות/ ילדים/הולכי רגל, מקום מבודד

 

תאיץ את הרכב למהירות 90-100 קמש ובוואת אחת תן בלימת חרום ואל תעזוב עד שאתה לא מגיע לעצירה מלאה,

 

תנסה את זה פעמיים שלוש , ואל תשכח להחזיק את ההגה ב2 ידיים :)

 

תחזור אלינו עם תשובה,

 

בהצלחה

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם
בכל אופן המוסך אמר לי שהברקסים כאן משופרים והם כמו במכוניות "ספורט" .

שאני אבין: מה זה ברקסים משופרים כמו במכוניות ספורט? הם משופרים או שהם "כמו" משופרים?

שאל את המוסכניק שלך איזו רפידה בדיוק הוא התקין לך וחזור לעדכן.

מעבר לכך, רכבך הוא אינו רכב ספורטיבי. לגבי מה שנאמר פה לגבי ההרצה: נכון מאוד, לעתים יתכן כי בתקופה המיידית לאחר החלפת הרפידות איכות הבלימה תפגם מעט.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

:wink:

שאני אבין: מה זה ברקסים משופרים כמו במכוניות ספורט? הם משופרים או שהם "כמו" משופרים?

שאל את המוסכניק שלך איזו רפידה בדיוק הוא התקין לך וחזור לעדכן.

מעבר לכך, רכבך הוא אינו רכב ספורטיבי. לגבי מה שנאמר פה לגבי ההרצה: נכון מאוד, לעתים יתכן כי בתקופה המיידית לאחר החלפת הרפידות איכות הבלימה תפגם מעט.

אולי נגמרו להם הרפידות של BREMBO :wink:

:-)

×
×
  • תוכן חדש...