Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור אחד שנמצא אצלו הרבה !

 

אני חייב להגיב .

 

סיירה מגבר טוב והוא מבית HERTZ

 

ממליץ לך להקשיב למה שתומר אומר לך .

 

נתי.

 

מה אתה אומר?! :shock:

 

כנראה שאתה באמת נמצא אצלו יותר מדי.

 

סיירה, כמו 90% מהמגברים הנמכרים בארץ הם לוקש (וסלחו לי על הקללה ביידיש) אחד גדול, ואלו חברות שלא קיימות ולא היו מעולם. השמות הללו הם גימיק שיווקי, וכמו שכבר דיברנו בעבר (מי שממש מתעניין שיערוך חיפוש) תמורת 500$ והזמנה של כמה עשרות יחידות - גם אתם תוכלו להנפיץ מגבר עם השם "Abergil Sound".

 

אז מספיק לאכול את מה שבעלי החנויות אומרים והגיע הזמן שגם קצת הגינות תכנס לענף הזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הנה הקישור להודעה של תמיר א. על הזהות בין פולס 4400 לבין מק- 4200 .

אפשר להסתכל , לבחון ולהתווכח .

בכל מקרה מדובר על מגבר שנותן תמורה למחיר .

 

 

 

לגבי הסיירה ,

אני לא מבין למה קשה לך לקבל שמדובר בזבל סיני ?

תבין את מה שכותבים לך :

אין חברה כזו !

אין מוצר כזה , זו סתם מדבקה של יצרן סיני עלום שם .

אתה החלטת שזו חברה שעומדת בהצהרות שלה, נראה הגיוני ?

לפי דעתי הנתונים של הסיירה הם מדויקים (כמו חברה עם "שם טוב")ולא מופלצים

על סמך מה החלטת שהנתונים מדוייקים ?

כי קנית ואתה לא מוכן לקבל את העובדה המרה שקנית "זבל-סיני" ?

אתה מרגיש רע שיכולת לקנות משהו טוב יותר ?

כדאי שתקרא את מה שאיתמר כתב , הוא ברור בהחלט:

סיירה, (כמו 90% מהמגברים הנמכרים בארץ הם לוקש אחד גדול), ואלו חברות שלא קיימות ולא היו מעולם.

השמות הללו הם גימיק שיווקי.

איתמר.

ZZR

פורסם

ומאיפה הדבר המופלץ הזה על זה שהסיירה הוא רק "קצת" יותר חלש מהפולס?

50RMS מול 110RMS לערוץ!?@ זה הפרש עצום! הסיירה חלש ממש!

ומעבר לזה? אין בו רעשים במו בפולס אודיו?! מאיפה הוצאת את זה?!

במילה אחת. א-ל-ו-ה-י-ם!

 

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

כמו שאודיו סון עם 50RMS יותר חזק והרבה יותר טוב ממאק אודיו עם 110RMS כי הנתונים יותר מחוברים למציאות

 

 

כל אחד יעשה את ההחלטות שלו

אתה אפילו לא יודע איך המגבר נראה במציאות ואתה כבר מצהיר הצהרות ולמה ? כי אין לו תיעוד אינטרנטי

 

אתה אפילו לא יודע מה ההבדל האמיתי בן סיני לקוראני אבל היקר גזענות נכון ? :lol:

פורסם

היקר? לא. העיקר אולי כן.

אתה משווה בין אודיוסון לסיירה? באיזשהו פרמטר?

החלטת עכשיו שאם המגבר חלש אז הוא איכותי יותר?

ואם עשו בדיקה למק אודיו ומדדו לו 107RMS ב4 אוהם לערוץ? אז הוא עומד בהצהרות שלו, לא? אז עכשיו מי איכותי יותר?

 

כנ"ל לגבי הJBL ששליו מהפורום עזה לו בדיוקה וגילה שהוא נותן אפילו קצת יותר מהמוצהר.

אז? הוא כבר יותר איכותי מהסיירה שלך? מזה קשור! עוצמה ואיכות! ואיך אתה בכלל משווה בין זבל כזה לאודיוסון!?!

 

אמיר:(

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

הסיירה הוא מגבר טוב .

 

אבל אני לא אומר שהוא ברמה של MAC

או פולס 4400

 

לי ברכב יש 4400.

 

לדעתי לא חשוב מה יגידו לך פה !!

תבקש מתומר להרכיב את המגבר אם לא נראה לך

 

אז תנסה מגבר אחר .באותו תקציב

 

(למרות שאיין לו באותו תקציב !! )

יש לו את היגואר .(חחחחח)

והוא לא מחזיק את הפולס אודיו 4400

אם אתה סומך אליו בעניים עצומות .לך על זה .

אם לא תקנה 4400 .

ואיפה מורל פולס

וסאב

וסגרתה עניין.

פורסם

באמת?!@# איך זה כ"כ בדוק?!

אם הייתי במקומך הייתי מפסיק עם הבושות עכשיו וחוסר לעצמי.

באמת, סייג לחוכמה שתיקה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

תראה מידן אני בטוח שיש לך טעות א. המגברים הם יצור קוראני דבר שני הם מוצר מדבקה ללא ספק הם הזמנה של דרור היבואן של הרצ

לפותח השרשור בתור אחד שהיו לו שני מונובלוקים שישבו על סטרוקר ועמדו איתו יפה מאוד לדעתי הכי טוב שתשמע ותחליט

בהצלחה

הכול יהיה בסדר

×
×
  • תוכן חדש...