Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה קניתי רכב, פולו 97 1600 ידנית.

הכל נראה בסדר עם האוטו, הוא סוחב עליות בלי בעייה בכלל והכל נראה ונשמע תקין אבל הוא בקושי מאיץ וזה משגע אותי!

לוקח לו מ0 ל100 מעל 30 שניות!, כמעט 10 שניות לוקח לו מ80 ל90 כשאני על פול גז.

 

יש למישהו מושג מה כדאי לבדוק קודם?

פורסם

האם עשית טיפול כללי לאחר רכישת הרכב ?

האפשרויות הבולטות יכולות להיות פילטר דלק סתום שזקוק להחלפה או שיש פיח רב בשסתומים שהצטבר ומונע מהרכב

לממש את ה"פוטנציאל" של המנוע.

ישנו תוסף ייעודי לפתיחת שסתומים (לא שמן דבש) שיכול לעזור לך אם זו הבעיה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הבקשה שלך כללית מדי ובלי בדיקה במוסך או מישהו אחר שמבין תהיה לך בעיה לפי דעתי לגלות את הבעיה.

זה יכול להיות הרבה דברים, וצריך ללכת אחרי כל דבר ולשלול מה שטוב

אני הייתי בודק ביסודיות את המערכות של ההצתה והדלק וכמובן גם את הקלאץ.

פורסם

לגבי תוסף, שמתי כבר אתמול K44 למיכל דלק בתקווה שזה יעזור, עד כה לא נראה שזה הועיל הרבה אבל מצד שני עוד לא רוקנתי את המיכל דלק...

לאוטו לוקח הרבה זמן להאיץ בעיקר במהירויות גבוהות יותר, למשל מ70 ל100 אולי 15-20 שניות. במהירויות נמוכות יותר הוא מאיץ לא רע אבל עדיין לא כמו שהוא אמור.

אגב יש לי חשד שהרכב צורך יותר דלק ממה שהוא אמור, מיליתי פול לפני יומיים, מאז נסעתי איתו 130ק"מ בעיר והמחוג ירד לחצי!

לא נראה לי שזה קלאץ כי זה לא שהטורים עולים מהר והאוטו לא זז, גם הטורים עולים לאט בנסיעה.

 

שבוע הבא אני מתכוון לעשות לו טיפול עקב חוסר בזמן (צבא..) וגם קצת חוסר במזומנים

אבל היום זה היום האחרון שאני אשתמש בו עד שבוע הבא ככה שהוא רק ישב בחנייה

פורסם
האם עשית טיפול כללי לאחר רכישת הרכב ?

האפשרויות הבולטות יכולות להיות פילטר דלק סתום שזקוק להחלפה או שיש פיח רב בשסתומים שהצטבר ומונע מהרכב

לממש את ה"פוטנציאל" של המנוע.

ישנו תוסף ייעודי לפתיחת שסתומים (לא שמן דבש) שיכול לעזור לך אם זו הבעיה.

 

באיזה תוסף מדובר???

תוכל לציין שם ואיפה ניתן לקנות?

  • ספונסר פורום
פורסם

הפולו הזה בעל מנוע AEE כס 75 הינו רכב מאד זריז ומאד מהיר

אם אתה מרגיש שהרכב עצל אז כנראה שיש איזו שהיא בעיה

כי הרכב הזה אמור להיות טיל קטן ולא פחות מזה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
זה נראה כמו בעייה של המצערת , צריך לנקות ולכוון מצערת

איך הגעת לזה שהמצערת שלו מלוכלכת?

והוא יכול להאיץ מהר גם אם המצערת מלוכלכת (מדבר מניסיון!)

 

משהו באמת לא ממש מובן בסיפור שלך.

נסית לעשות אולי השווה בין הרכב שלך לעוד רכב מאותו דגם ושנתון?

אולי אתה פשוט לא רגיל לרכב ובעצם ככה הוא מתפקד?

פורסם

במסע החיפושים אחרי פולו שמורה נהגתיי על הרבה כאלה, 1.4, קלאסיק..

אחת מהן 1.6, היא הייתה זריזה, היא האיצה בצורה מצויינת הרבה הרבה יותר משלי! פשוט היא לא הייתה ממש שמורה מבפנים, הבנאדם לא היה אמין ודרש מחיר ממש מוגזם

יודע מה, נהגתי על פולו 1000סמ"ק בעיר (כן 1000) בוא נגיד שממש התפעלתי ממנה היא מגיבה מצויין למנוע כזה קטן

והיא הייתה מהירה משלי, ההילוך הראשון שלו נותן בראש

פורסם
במסע החיפושים אחרי פולו שמורה נהגתיי על הרבה כאלה, 1.4, קלאסיק..

אחת מהן 1.6, היא הייתה זריזה, היא האיצה בצורה מצויינת הרבה הרבה יותר משלי! פשוט היא לא הייתה ממש שמורה מבפנים, הבנאדם לא היה אמין ודרש מחיר ממש מוגזם

יודע מה, נהגתי על פולו 1000סמ"ק בעיר (כן 1000) בוא נגיד שממש התפעלתי ממנה היא מגיבה מצויין למנוע כזה קטן

והיא הייתה מהירה משלי, ההילוך הראשון שלו נותן בראש

 

קפוץ למוסך ותסיים את הסיפור הזה.

לי זה נשמע מוזר מה שאתה מספר....

 

וחבל שלא בדקת את הנושא הזה לפני הקניה.

פורסם
:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll: ?!

 

כן, מדובר על מנוע 1.6 בעל 75 כ"ס עם מומנט יפה בסל"ד נמוך, שמורכב על בודי קל יחסית.

הרכב מגיב יפה מאוד. לא הייתי מכנה אותו טיל, אבל הוא נוסע יפה מאוד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...