Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת אם קיימים בולמים שאפשר ע"י לחיצת כפתור לשנות את גובהם,

הכוונה להגביה, או להוריד מגובה הרכב, וזאת באמצעות מתיחת הבולם,

ע"י משאבה הידראולית או משהו בסיגנון, והאם דבר כזה הינו חוקי?

לסובארו סטיישן 87 (בעצם לשלוט על גובה הרכב מבלי להרים את הרכב על ליפטט ולדחוף ספייסרים)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

קיימים, אבל רק בסיטרואן ומסרסדס :).

אתה יכול לקנות קויילאוברים, שאפשר לשנות בהם את הגובה, אבל ממש לא בלחיצת כפתור.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלקייס זה ממש לא נכון , יש הרבה רכבי שטח למשל כמו ההטוארג שהמתלים עולים ויורדים (עובדים על לחץ אויר אני חושב)

ובעוד כל מיני רכבים יוקרה למינהם שיש כל מיני מצבים של ספורט, נוחות וכ'ו זה משנה את המתלים .

 

דבר נוסף אני חושב שהוא התכוון למערכת הידרואלית כמו שמתקינים במכוניות האמריקאיות הישנות והופכים אותם ל-PIMP CAR

שהרכב עולה ויורד.

 

לא ברור למה הוא רוצה את זה בסוברו 87 , מה גם שזה לא עסק זול.

פורסם

שברולט קפריס אם אני לא טועה.

פותח הנושא האם אתה מתכוון לבולמים סטייל lowrider שמקפצים?

או לבולמי מתכוננים שפשוט משנים את גובה המרכב בכמה מ"מ?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

 

או לבולמי מתכוננים שפשוט משנים את גובה המרכב בכמה מ"מ?

זאת בידיוק כוונתי,האם זה בלחיצת כפתור? כמה זה עולה? כולל התקנה והכל מסביב

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

פורשה 911, פעם הבאה אני ארשום את כל הדגמים בהם קיימת האפשרות - בסדר מבחינתך?

ESTK

אני לא חושב שזה בר ביצוע.

וזה בטח יעלה כמו 10 סובארו סטיישן.

אלא אם כן יש לך זיקה מסויימת לרכב יהיה זול יותר לשדרג לרכב שיתאים יותר לדרישותיך.

 

נ.ב.

מה המטרה? אולי יש דרכים אחרות לפתרון?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יש את הפיצ'ר הזה בהמון רכבי על על מנת לאפשר לרכב להכנס לחניית בניין בלי להנזק (יש רכבים שאפילו את השפה הנמוכה שבכניסה לחנייה מהכביש,לא יכולים לעבור בגלל גובהם הזעום).

 

לעשות את זה בצורה חשמלית יעלה המון כסף,לא ברמה שבכלל שווה להשקיע את זה בסובארו מזדקנת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
פורשה 911, פעם הבאה אני ארשום את כל הדגמים בהם קיימת האפשרות - בסדר מבחינתך?

 

נ.ב.

מה המטרה? אולי יש דרכים אחרות לפתרון?

 

שים לב מה רשמת, זה קיים רק במרצדס ובסיטרואן

ואמרתי לך שעוד יצרני רכב מלבד מה שציינת משתמשים בזה, מה אתה קופץ.

פורסם

כמו שכבר נכתב, יש מערכות כאלו ברכבי שטח שונים (יקרים בדרך כלל), כמו הטוארג והריינג'רובר.

אבל אלה לא נקראים בולמי זעזועים אלא קפיצי אויר, והם גם קובעים את הגובה (כמו קפיצים רק שכאן ניתן לשנות אותו) וגם משככים את הזעזועים.

אבל מערכות אלו עלולות להיות בעייתיות.

פיני

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

מישהו אמר low rider??!!

הקפריס השחורה לא כ"כ ישנה - 88 ושיכת לחבר שלי גיא, הבחור מיבא ומתקין מערכות כאלה, ישנם מס' סוגים במס' מחירים.

אם אתה מעונין שאני יקשר בינכם פנה אלי בפרטי.

פורסם
שים לב מה רשמת, זה קיים רק במרצדס ובסיטרואן

ואמרתי לך שעוד יצרני רכב מלבד מה שציינת משתמשים בזה, מה אתה קופץ.

צודק, אני מצטער טעות שלי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מה העלות של כרית זו ? ואפשר לשלוט עליה בעזרת כפתור מאזור מושב הנהג?

והאם בטסט יכשילו אותי על זה?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...