Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ozoz21

 

אם אתה מחפש רכב מהיר,אז ככה...

כל רכב ניתן לשפר אותו ולעשות אותו מהיר,תלוי בתקציב חוץ מקניית הרכב.

לדוגמה התקציב שלך 40,000 ,אם תקנה רכב ב 20,000 שקל ,תוכל לשפר אותו בכסף שנשאר

,לקנות רכב סטנדרתי ללא שיפורים יש כמה רכבים מהירים,אני לא יודע אם הם מומלצים,אבל הנה

 

VR6= רכב שניתן לשפר אותו לרמות גבוהות,אך יש לו בעיות רבות.,כמו בעיות חימום,ובלאי רב.

הונדה האצ'בק VTI = הרכב שאני ממליץ עליו בחום רב,היה לי אחת כזאת לפני מספר שנים.(נדיר למצוא רכב כזה כיום).

יש רק 2 או 3 כאלה בארץ לפי מה שאני מכיר,אחת מהם הייתה שלי.

רנו קליאו B ספורט = קח בחשבון את הבעיות כמו גיר,כי הרכבים האלה לא כל כך אמינים,הרבה מחלות.

סיאט איביזה קופרה,או טורבו,= רכב יפה עם פוזה,מהיר,וניתן לשפר אותו לרמות גבוהות גם.

 

אם תמצא רכב איטלקי שמור לדוגמה אלפא GTV אל תחשוב המון,פשוט תחטוף אותו!!!

 

אני מאמין שיש עוד רכבים,בטח גם יציאו לך עוד אנשים ,זה המלצה שלי בנושא מתוך נסיון עם הרכבים הללו.

 

שהייה לך שבוע טוב,ובהצלחה .

פורסם

יקוזה- אתה שם לב שאתה מייעץ למשהו בן 15...

איזה איביזה טורבו/ קליאו ספורט הוא יכול לרכוש ב40K??

ומהי ההגדרה לרכב מהיר?

אין ספק שמתחילים לראות את נזקי השביתה בבתי הספר..

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן, יש משהו בדברייך. אני טוען את זה כבר שבועיים.

 

Y-a-k-u-z-A, על סמך מה אתה טוען את טיעונייך?!

אני מכיר קילואיים (קליאו ברבים :wink:) ספורטיביים רבים שעברו כבר 120K ו-150K ק"מ ולא נשמע ציוץ מפיהם בקשר לגיר.

הכל תלוי באופי ההתנהגות של הנהג שנוהג ברכב. נכון שלקליאו יש גיר 'רגיש' יחסית, אך אם הנהג הוא פרא אדם ומתהלל ברכב,

אין שום סיבה שהוא גם ישבית גיר בכל רכב אחר שהוא נוהג או ינהג בו.

לגבי המחלות והאמינות (שזה כל צרפתייה בכלליות), אני אשמח אם תוכל לספר לי על כמה ולשפוך אור בעיניי.

זה יעזור לי מאוד ללמוד, ולדעת למה לצפות מהרכב שלי.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...