Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדרך היחידה לאשר מנוע טורבו על רכב שאיננו בא כך היא במידה וקיים מנוע של אותו יצרן באותו נפח כמו שלך אבל בא במקור מוגדש פשוט להחליף ואז לאשר את מספר המנוע החדש.

גם אז זה על גבול החוקיות כי אסור להגדיל את הכח או המומנט של כל רכב מעל אחוזים מסוימים.

פורסם

יש לי איביזה SXI היא באה במקור עם טורבו?

ועוד שאלה ואם אני מרכיב טורבו חשמלי, בעיניי החוק זה אותו הדבר כמו הטורבו הרגיל?

MAX'S -- Tuning

פורסם

תריץ חיפוש על מגדש חשמלי ותבין שזה שמעלי לא סיפר בדיחה...

אם אני לא טועה הדגם המוגדש הראשון של האיביזה הגיע לארץ ב2001 באיביזה טורבו ספורט, אך יכול ואני טועה.

מה התקציב שלך לטובת הפרוייקט?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
יש לי איביזה SXI היא באה במקור עם טורבו?

ועוד שאלה ואם אני מרכיב טורבו חשמלי, בעיניי החוק זה אותו הדבר כמו הטורבו הרגיל?

 

האיביזה שלך לא יוצרה באיזו שהיא גירסה מוגדשת.

האיביזה קיבלה גירסה מוגדשת רק החל משנת 2000.

פורסם

בכללי הרכתי כבר טורבו, הפתיחה של האוטו השתפרה אך הסגירה לא משהו.

הרכתי טורבו A\T33 GARRETT של פורד קונקט

השאלה היא איך אני יכול לעשות אותו חוקי?

MAX'S -- Tuning

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תקשיב

בקשר לניהול מנוע תפנה לפריילינג

בקשר לרכב...

לפני כמה שנים הייתה לי איביזה 1500 בררתי לגבי מנוע הSXI ב"בכר חלפים"

הוא הציע לי מנוע SXI ב2000 ש"ח בערך ומנוע SXI TURBO ב4400 ש"ח

הייתי מופתע והתחלתי לתחקר אותו לגבי המנוע והוא הבטיח לי שמדובר במנוע חוקי שבמחיר הנ"ל בא עם המגדש ואחריות

לא מצאתי נתונים לגבי דגם מוגדש של האיביזה SXI אבל הבחור נשמע מבין ובטוח בעצמו

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

במחשבה שניה אני חושב שמדובר ב"בכר מנועים" ולא חלפים

הגעתי אליו ע"י מודעה בעיתון מוסכים שמחלקים ב... מוסכים

:mm_wink:

 

 

בבקשה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=30414&highlight=%D7%91%D7%9B%D7%A8+%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D

 

בהצלחה,ואם יש לך מידע אח"כ אני לפחות אשמח לשמוע

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
בכללי הרכתי כבר טורבו, הפתיחה של האוטו השתפרה אך הסגירה לא משהו.

הרכתי טורבו A\T33 GARRETT של פורד קונקט

השאלה היא איך אני יכול לעשות אותו חוקי?

 

 

תנסה להרכיב את הטורבו לצד השני, כלומר הפוך.

 

ככה אולי תקבל סגירה יותר טובה ופתיחה לא משהו.

×
×
  • תוכן חדש...