Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה- יש מיפגשי רכב באשקלון?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

ראיתי הרבה מפגשי רכב שמאורגנים פה בפורום.

אז השאלה,

יש מיפגשי רכב גם באשקלון?

משו בסיגנון של התקהלות של אוהבי מוטוריקה? :-D

 

 

 

תודה,

יבגני.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם
לצערי אין אבל הייתי רוצה לארגן כזה לכל האשקלונים והסביבה בואו נארגן מפגש באשקלון אני בפנים!

 

בכיף אני גם, יש מלה מקומות שאפשר להיפגש בהם, למשל החנייה ליד "הולידיי אין".

אני אפילו מוכן ליתרום כסף לכיבוד :-D:lol:

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

גם אני מוכן לתרום .

אפשר בשירת הים אפשר בחניה שהזכרת .

ידוע לי על מפגש שהיה אצל רמי חטיב לפני בערך שנה וחצי .

יאללה אשקלונים וכל מי שרוצה לבוא ...

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

נכון אין הרבה מה להציע אבל יכול להיות כיף .

חוץ מזה שזה לא יהיה סגור רק לאשקלונים ,פשוט שהמפגש יהיה באשקלון מי שרוצה לבוא ברוך הבא.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
נו אם ככה אז אם זה יצא לפועל אני אשתדל להגיעה.

 

עוד לא הספקתי להירשם לפורום וכבר הכיף מתחיל...

אז מה, אנחנו אמורים לקבוע תאריך ושעה?

:-D

 

נ.ב

אני יכול להביא אזיה כמה חברים...

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם
מבחינתי אני מגיע רק צריך לצרף עוד אנשים .

שכל אחד יביא חברים .

ואגב מכוניות סטנדרטיות זה לא רע .

 

לא אמרתי שזה רע,אבל למפגשים צריך שיהיה בשר,האונו שלי ממש חסרת בשר,הייתי אומר אפילו לא עצמות.:lol:

פורסם
אם יש אוכל אני בא עם כל המשפחה.

 

יש מפגש או לא?

 

יהיה נחמד מאוד אם יהיה מפגש,

כל תאריך נוח לי (מיצידי היום :lol:)

אז תחפשו משהו שיהיה נוח לכם!

שעות?, משהו בסביבות הערב, 5+- (כדי שלא יהיה יותר מידי חשוך ולא יותר מידי חם)

ולגבי אוכל מה אתם רוצים? ביסלי במבה? :roflmao:

כי אם משהו רציני אז קולם יאלצו ליתרום...

 

מקווה למפגש.

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

יאללה כל אחד יביא משהו , נעשה את זה בסביבות 6 ככה עד 10-11.

מחכה לעוד אנשים שמעונינים ברגע שניהיה קבוצה קצת יותר גדולה נקבע תאריך שעה ונגיע.

אפשר להביא דברים למכירה וכאלה למי שמעונין .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
יהיה נחמד מאוד אם יהיה מפגש,

כל תאריך נוח לי (מיצידי היום :lol:)

אז תחפשו משהו שיהיה נוח לכם!

שעות?, משהו בסביבות הערב, 5+- (כדי שלא יהיה יותר מידי חשוך ולא יותר מידי חם)

ולגבי אוכל מה אתם רוצים? ביסלי במבה? :roflmao:

כי אם משהו רציני אז קולם יאלצו ליתרום...

 

מקווה למפגש.

 

אחי רוצים לאפות פרגיות משו טוב... :lol:

 

 

 

 

 

שמע, ברצינות: ניסו לפניך לארגן מפגשים באשקלון. פסגת ההיצע במפגש האחרון (אי שם לפני שנה) היה פיאט טיפו שעשתה צלחות, ווספה שנסעה על 2 גלגלים (מתוך 3, כן?) מטר מהאנשים, ועוד כמה שטויות. לא יהיו מפגשים מהסיבה הפשוטה שאין הרבה רכבים ספורטיביים. זכורים לי גם לפני שלוש שנים מפגשים בחנייה של הקוסמוס. לא משהו רציני.

 

מה שכן, נפגשים לפעמים חבר'ה בחנייה של הטיילת בסביבות 10, אבל זה מפגש חברים נטו. המפגש מאוד מצומצם אז אל פתח ציפיות!

 

 

אביעד (אשקלוני, אם שכחתי לומר)

×
×
  • תוכן חדש...