שתהיו בריאים..הממירים של יס תומכים ברזוליציה מקסימלית של 1080i, שזה עדיין לא FULL HD. ההבדל בין זה לבין FULL HD הוא לא ברזולוציה שהיא 1080 אלא בסריקת תמונה שזה בעצם האותיות i ו p שרואים ליד הספרות של רזולוציה.לא אכנס להסבר של האותיות כי זה לא רלוונטי,מה שכן רלוונטי שרק חדי עין באמת יכולים אולי להבדיל בין 1080i לבין 1080p.
ולפותח השרשור אני ממליץ לך לקנות hd ready כי הרי רוב הדברים שאנחנו רואים בטלויזיה הם עדיין בSD ולרוב בטלוזייות הFULL HD התמונה בערוצים הרגילים לדוגמא ערוץ 2 וכאלה היא פשוט מזעזעת.אגב בפלזמות התמונה בערוצים הרגילים היא הרבה יותר טובה מLCD. כמובן שהכל זה בהכללה ויש יוצאים מן הכלל.הבחירה הכי טובה היא לראות את התמונה בחנות וללא מגברים למיניהם שבדרך כלל שמים בחנות.פשוט תבקש לחבר את הממיר ישירות לטלויזיה שאתה רוצה לקנות ותתרשם מהתמונה,אין דרך טובה מזה לבחור את הטלויזיה שלך.
הדברים שאמרתי הם מנסיון העבודה שלי בתור טכנאי של יס.