Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מים ירוקים הופכים מנועי PSA לאמינים, שימוש קבוע ותכוף בהם ימנע כל נזק וישפר את התנהגות הכביש.

 

מים אדומים עדיין לא הוכחו כבעלי סגולות מרפא שכאלו.

 

יש הבדל משמעותי בין שימוש במים ירוקים, לשימוש במים רגילים..?

איזה תקלות הוא בעיקרון מונע? והאם הוא משפיע על הנסיעה של האוטו...?

Back to the original - NC again.

פורסם

מים ירוקים/צהובים מחליפים כל שנתיים.

מים אדומים מחליפים כל 5 שנים.

כמובן שחשוב בכל רכב ריכוז האנטיפריז בהתאם לדרישות היצרן.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
מים ירוקים הופכים מנועי PSA לאמינים, שימוש קבוע ותכוף בהם ימנע כל נזק וישפר את התנהגות הכביש.

 

מים אדומים עדיין לא הוכחו כבעלי סגולות מרפא שכאלו.

 

יש הבדל משמעותי בין שימוש במים ירוקים, לשימוש במים רגילים..?

איזה תקלות הוא בעיקרון מונע? והאם הוא משפיע על הנסיעה של האוטו...?

 

יש הבדל בין מים ירוקים למים רגילים....

ההבדל הוא:

מים ירוקים לא גורמים לקורוזיה(חלודה)

מים ירוקים לא יוצרים אבנית

הם קופאים בטמפרטורה ממש נמוכה(אין כזאת בארץ)

 

עכשיו מהיתרונות האלה של המים הירוקים אתה יכול לדעת מה הנזק

לדוגמא:בפגו חובה להישתמש במים ירוקים :!:

פורסם

מים אדומים עושים את אותה פעולה כמו הירוקים ,רק מחזיקים יותר זמן

ונעשה בהם שימוש ברכבי הקונצרן...

 

אה, ומחירם שקול לכוס טובה של שיבאס.... :wink:

 

 

נ.ב. מהיום אמור : מים וורודים , הקונצרן עבר להשתמש בנוזל G12 PLUS שצבעו ורדרד

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
והאם מותר להוסיפו ברכב שיש בו מים ירוקים?

 

תודה

==========================================

כנס לאתר למכוניות ספורט בישראל - http://www.carinfocus.com

 

בעמוד התפריט הראשי בחר במאמר מערכת

 

בעמוד המאמר יש חלון בחירה של מאמרים נוספים ביניהם : "נוזלי קירור" ,בחר בו.

אני חושב שתמצא את כל התשובות לשאלות שלך!

 

webmaster http://www.carinfocus.com

פורסם

נוזל קירור הוא תערובת של חומרים שונים האמורים לאפשר קירור מיטבי של המנוע עם הגנה מקורוזיה.

 

המרכיב העיקרי (50 עד 60% ) מנוזל הקירור הוא גליקול הנועד להוריד את נקודת הקפאון ולהעלות את נקודת הרתיחה. קיימים שני סוגים:

 

אתילן גליקול (C2H6O2 ) - החומר המסורתי. מזיק מאוד לאדם/ בעלי חיים. חסר צבע וריח ובעל טעם מתקתק.

פרופילן גליקול (C3H8O2 ) - חדש יחסית. לא ידוע כמזיק. מצוי בכמות קטנה גם במוצרי ניקוי ובמזון. חסר צבע,טעם או ריח.

 

אחד משני החומרים האלו יהיה בכל נוזל קירור שהוא.

 

מרכיבים נוספים:

 

סיליקטים - להגנה על אלומיניום מקורוזיה. חשוב למכוניות עם רדיאטור מאלומיניום ומזיק למנועי דיזל ומנועים עם שרוולי צילינדר מאחר ועושה pitting (מכתשים קטנים) על הדופן.

ניטרטים וקרבוקסילטים - להגנה על ברזל מקורוזיה. משמשים גם כבופר (מונע שינוי חומציות).

חומרים נגד הקצפה.

 

נוזל קירור לטווח ארוך (G12 או פרסטון 5/150 לדוגמא):

מכילים חומצות אורגניות שונות במקום הרכיבים הנוספים הנ"ל. יתרונם בכך שאינם מתכלים ועל כן ניתן להחליף את נוזל הקירור לעיתים רחוקות או בכלל לא.

 

השלמה של נוזל קירור אמורה תמיד להעשות עם אותו נוזל. אסור לערבב (כמו אלכוהול). כמויות קטנות ניתן להשלים עם מים מרוככים שהינם מים שעברו בקולונה להפחתת כמות הסידן. אפשר גם במים מזוקקים (אבל אין צורך) אסור למלא במי ברז מאחר והסידן שבהם יוצר משקעי אבנית במנוע. (כמובן שאם אתה תקוע במדבר עדיף למלא אפילו עם שתן גמלים מאשר לנסוע ללא מים).

 

והצבע? אין לו משמעות. בעבר הוסיפו צבע ירוק לנוזל שהכיל אתילן גליקול כדי שלא ישתו אותו בטעות. כיום זה יותר גימיק מסחרי שנועד להבדיל בין מותגים שונים.

 

נמרוד

פורסם

מרבית מנועי פזו בנויים מאלומיניום.בישראלתופעת הקורוזיה ופריצת מיים מהבלוק

ממש " מפורסמת".

להערכתי משהוא בשדה מגנטי/חשמלי גורם לנוזל הקרור לתקוף את האלומיניום!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

הסבר קצר מדוע קורים חורים בבלוק : כמו שאנו יודעים הבלוק הוא מחומר אלומיניום ואילו הסליבים [הצילנדרים ] מפלדה . המים שזורמים במעברים יוצרים חשמל סטטי שיוצר תהליך כימי של תנודות חלקיקים ומתחיל לפרק חומרים , האלומינים יותר חלש מהפלדה ולכן הוא נאכל מהר יותר ויוצר חור בבלוק. החורים נוצרים בדרך כלל במעבר המים בין צילינדרים 2 ן 3 , שם המקום הכי רגיש גם מבחינת דטונציות המנוע [לכן תמיד יותקן חיישן נקישות באיזור זה ].

פתרון יצרני המנועים לבעיה זאת - שימוש בנוזל קירור ללא תוספת של מים [מכל סוג שהוא ], הצבע לא משנה, מה שחשוב שלנוזל לא יתווסף מים. אז לא פרפלו ולא תרכיזים שלהם מוסיפים מים [פטל אפשרי :lol: ]

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

×
×
  • תוכן חדש...