Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי כמה כאלה במחיר מצחיק של 30 $ אז חשבתי לעצמי למה לא...

 

תאכלס מכס אני לא אמור לשלם עליהם כי מכס זה עד 200$ וגם עם כן 17% מ30$ זה שטויות..

 

הבעיה היא איך לשלוח אותו לארץ?

 

יש למישהו נסיון עם דבר כזה?

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

מכס משלמים כל כל מוצר מעל 50$ כולל משלוח.

 

לא יודע איך הגעת ל17% אבל אם התכוונת למע"מ זה 18% וגם את זה תצטרך להוסיף למשוואה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אם יש לך קישור למודעה באיביי אני ישמח אם תיתן אותו כי גם אני מחפש...

 

דרך אגב, תברר אם האגזוז מתאים לאוטו שלך לפני קנייה כזו כי יש מכוניות שלו כל האגזוזים האוניברסלים מתאימים להן, כמו ההונדה שלי למשל שלא מתאין לה לא "רמוס", לא "סברינג", רק "דרגון" או "סופרספרינט", אז אני במקומך הייתי מוודא שזה מתאים לאוטו לפני ביצוע הקנייה, כי זה אמנם רק 30 דולר, אבל גם 30 דולר חבל לזרוק לפח, חוץ מזה הייתי מברר בקשר לאישור נסיעה, משום שהחברות שמייבאות את האגזוזים האלו מקבלות אישור ממשרד התחבורה שהאגזוז עומד בתקנים, אם אתה מקבל רק את האגזוז בלי אישור אתה יכול לתלות אותו על הקיר לקישוט כי אין לך הרבה מה לעשות איתו באוטו בלי שהמשטרה הראשונה שתופסת אותך תוריד אותך מהכביש, וטסט בטח לא תעבור, אז תברר טוב טוב לפני קנייה כזו.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

זה אגזוז לא של רמוס ולא של החברות הידועות האלה...

 

בגלל זה הוא גם עולה בהתאם....זה אגזוז בסטייל של האגזוזים האלה....יענו הוא נראה כמו אגזוז של רמוס...

 

אבל נגיד הוא מיוצר בארה"ב תחת השם MONI או משהו בסגנון...

 

ואם יש להם תו תקן של iso9002 זה מספיק לארץ?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33636&item=2436505894

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

משפר את הנשימה של האוטו.....

 

תאכלס האגזוז לבד לא תורם כמעט כלום חוצמהרעש..

 

אבל אם תחליף את כל מערכת הפליטה אז זה יוסיף לך כ"ס והביצועים של האוטו יהיו הרבה יותר טובים

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

תצטרך לשלם מיסים 49% - 41%.

לגבי משלוח, תשלח אימייל למוכר, תן לו את הכתובת שלך (ארץ+עיר+מיקוד) ושהוא יברר לך כמה עולה משלוח לארץ.

 

דוד זה דבר די כבר אז אם זה לא דחוף כדאי לשקול משלוח יבשתי (אוניה).

 

המוכר הספציפי בלינק ששמת לא שולח מחוץ לארה"ב.

פורסם

אגזוזים סוג ז' אפשר גם לקנות בארץ , במחיר נמוך...

 

באזור ה200-300 למשומש... ייצור עצמי של אפי אגזוזים וכו'...

 

 

תכלס, חוץ מהרבה רעש זה לא עושה יותר מדי.

במיוחד לא בסובארו ג'סטי שאתה מתעתד לקנות :twisted:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אגזוזים סוג ז' אפשר גם לקנות בארץ , במחיר נמוך...

 

באזור ה200-300 למשומש... ייצור עצמי של אפי אגזוזים וכו'...

 

 

תכלס, חוץ מהרבה רעש זה לא עושה יותר מדי.

במיוחד לא בסובארו ג'סטי שאתה מתעתד לקנות :twisted:

 

באמת? או שסתם זרקת, כי אם כן - מחר אני קונה.

 

אני מחפש כבר כמה זמן אגזוז ל205, שרק יעשה רעש, לא צריך תוספת כח.

אהה ושיהיה חוקי, אשמח שתפנה אותי לאגזוזים סוג ז האלה,

חחח מה לעשות - חייל :lol:

פורסם

כנ"ל....גם אני מחפש בעיקר רעש...ושיראה יפה...הרי מה אני צריך אגווז של 1500 שקל בסובארו ג'אסטי?

 

גם אני יהיה חייל...קיצר אם הכל יעלה בסביבות ה300 שקל זה יהיה שווה ביותר.... :twisted:

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

טוב אחרי בירור קצר...סיפרו לי שלשלוח אותו לארץ עולה 60$

 

שזה מחיר של עוד 2 אגזוזים כאלה..

אז מה הטעם כבר?

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

-אני מניח שאני יקים על עצמי רבים ממוחי הפורום, אבל אני אקח את הסיכון, כי אני חושב (אולי בטוח?) שעם טיפה התעמקות כל מי שיש לו דיעה בנושא יסכים איתי...

 

אגזוז פרי פלואו - יש לו תפקיד אחד בלבד, והוא לאפשר לגזים שפולט המנוע לזרום (פלואו) בחופשיות (פרי) מסעפת הפליטה והלאה...

 

 

תקחו רמוס, סופרספרינט,סברינג,אנסה, אחתכ, ותסתכלו לכולם פנימה - מכולם ניתן לראות את הקצה השני (מלבד אלה המעוקלים ואליהם אתיחס עוד שניה), מה זה אומר???

שכוונת המשורר הייתה פה לוותר על מבנה של תאים ומחיצות כמו באגזוז קונוונציונלי אלא לאפשר לגזים שפולט המנוע לזרום בחופשיות בצינור אחד , מקצה לקצה, כך שתהיה כמה שפחות התנגדות לפליטת הגזים - מה שיאפשר למנוע לנוע טוב יותר בטווח הסל"ד בו הוא עובד וכו' (וכו' - מתיחס ליתרונות של פרי-פלואו שלא פה המקום לפרטם).

 

אם כך, מה מונע מהאגזוזים האלה להשמיע את מכוניתינו כאילו היתה סדרת פיצוצים מחרישת אוזניים???? - אז זהו שהצינור - בו עוברים גזי הפליטה מחורר בחלקו - ומסביב לחרירים אלה ישנה מעטפת - מחוררת גם היא, ומה שקורה הוא שזה למעשה משתיק הרעשים של אגזוז הפרי-פלואו....

 

 

אלא שמה?

 

קמו להם מותגים כמו רמוס, סברינג ואחותי, והחליטו למקצע את הענין, איך? תוך שימוש בחומרים מתקדמים, תוך בניה איכותית יותר, תוך התאמה של הדוד לרכב ספציפי (מפה גם הדודים הפתוחים בהם לא ניתן לראות את הצד השני מקצה אחד למשל....) וכו' - וכך נוצר לו למעשה שם של מותג.

כמובן שדרך גודל החרירים שמעטפת ובצינור המרכזי ודרך מספר המעטפות שסביב כל צינור ראשי בכל דוד ניתן לשלוט בפרמטרים כמו מידת ההשתקה של הדוד והרעש הסופי שלו, כך שכך יצרן יוכל להבדל ממשנהו.. אבל בבסיסם, הם כולם אותו הדבר... :)

 

 

בקיצור.

אני לא אומר שמותג או לא מותג ישנו הרבה.

הם אולי יהיו בעלי מראה עדיף - לכאן או לכאן - או מידת התאמה ואיכות הרכבה לכאן או לכאן - אבל שוב.

מבחינת עבודה נטו - זה לא משנה אם אתה בונה את האגזוז פרי-פלואו שלך אצל אפי אגזוזים או אצל היינץ בסדנא שלו ברמוס-גרמניה...

 

 

 

 

רון.

-שאמנם יושב אצלו מאחורה סופרספרינט, אבל זה לא קשור... -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
כנ"ל....גם אני מחפש בעיקר רעש...ושיראה יפה...הרי מה אני צריך אגווז של 1500 שקל בסובארו ג'אסטי?

 

גם אני יהיה חייל...קיצר אם הכל יעלה בסביבות ה300 שקל זה יהיה שווה ביותר.... :twisted:

 

 

אני מדבר על יד שניה...

אגזוזים כאלו נמכרים כחדשים באזור ה700-800...

 

בזמנו פרסמתי מודעה בפורום שאני מחפש אגזוז ופנו אלי מספר אנשים

חלק הציעו אגזוזי "ייצור עצמי" באזור ה300 שקל.

 

חלק הציעו סברינג משומשים גם ב2000 שקל...

יש הרבה מבחר ,צריך פשוט לתפוס אחד מתאים לכיס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אגזוזים סוג ז' אפשר גם לקנות בארץ , במחיר נמוך...

 

באזור ה200-300 למשומש... ייצור עצמי של אפי אגזוזים וכו'...

 

 

תכלס, חוץ מהרבה רעש זה לא עושה יותר מדי.

במיוחד לא בסובארו ג'סטי שאתה מתעתד לקנות :twisted:

 

חחח כן כבר ביקרתי את אפי בעבר, ניסה לדחוף לי את אחד האגזוזים בנייה עצמית, לא התלהבתי... בכל אופן חוץ מהרעש זה לא עושה שום דבר באמת אם אתה נגיד מעביר צינור דרך הממיר וכאילו מדלג עליו בעצם אז זה גם באמת מגביר כ"ס ורעש :twisted: ופותח אפשרויות לשיפורים עתידיים, אבל בסובארו ג'סטי באמת לא הייתי טורח.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
-אני מניח שאני יקים על עצמי רבים ממוחי הפורום, אבל אני אקח את הסיכון, כי אני חושב (אולי בטוח?) שעם טיפה התעמקות כל מי שיש לו דיעה בנושא יסכים איתי...

 

אגזוז פרי פלואו - יש לו תפקיד אחד בלבד, והוא לאפשר לגזים שפולט המנוע לזרום (פלואו) בחופשיות (פרי) מסעפת הפליטה והלאה...

 

 

תקחו רמוס, סופרספרינט,סברינג,אנסה, אחתכ, ותסתכלו לכולם פנימה - מכולם ניתן לראות את הקצה השני (מלבד אלה המעוקלים ואליהם אתיחס עוד שניה), מה זה אומר???

שכוונת המשורר הייתה פה לוותר על מבנה של תאים ומחיצות כמו באגזוז קונוונציונלי אלא לאפשר לגזים שפולט המנוע לזרום בחופשיות בצינור אחד , מקצה לקצה, כך שתהיה כמה שפחות התנגדות לפליטת הגזים - מה שיאפשר למנוע לנוע טוב יותר בטווח הסל"ד בו הוא עובד וכו' (וכו' - מתיחס ליתרונות של פרי-פלואו שלא פה המקום לפרטם).

 

אם כך, מה מונע מהאגזוזים האלה להשמיע את מכוניתינו כאילו היתה סדרת פיצוצים מחרישת אוזניים???? - אז זהו שהצינור - בו עוברים גזי הפליטה מחורר בחלקו - ומסביב לחרירים אלה ישנה מעטפת - מחוררת גם היא, ומה שקורה הוא שזה למעשה משתיק הרעשים של אגזוז הפרי-פלואו....

 

 

אלא שמה?

 

קמו להם מותגים כמו רמוס, סברינג ואחותי, והחליטו למקצע את הענין, איך? תוך שימוש בחומרים מתקדמים, תוך בניה איכותית יותר, תוך התאמה של הדוד לרכב ספציפי (מפה גם הדודים הפתוחים בהם לא ניתן לראות את הצד השני מקצה אחד למשל....) וכו' - וכך נוצר לו למעשה שם של מותג.

כמובן שדרך גודל החרירים שמעטפת ובצינור המרכזי ודרך מספר המעטפות שסביב כל צינור ראשי בכל דוד ניתן לשלוט בפרמטרים כמו מידת ההשתקה של הדוד והרעש הסופי שלו, כך שכך יצרן יוכל להבדל ממשנהו.. אבל בבסיסם, הם כולם אותו הדבר... :)

 

 

בקיצור.

אני לא אומר שמותג או לא מותג ישנו הרבה.

הם אולי יהיו בעלי מראה עדיף - לכאן או לכאן - או מידת התאמה ואיכות הרכבה לכאן או לכאן - אבל שוב.

מבחינת עבודה נטו - זה לא משנה אם אתה בונה את האגזוז פרי-פלואו שלך אצל אפי אגזוזים או אצל היינץ בסדנא שלו ברמוס-גרמניה...

 

 

 

 

רון.

-שאמנם יושב אצלו מאחורה סופרספרינט, אבל זה לא קשור... -

 

אתה באמת חושב שכולם מטומטמים ואתה חכם?

או שזה בעצם טיז שנועד לגרור תשובה?

 

גזי הפליטה יוצאים בדפקים ובלחץ גבוהה (מאד).

לאורך מסלול הפליטה נוצרת דינמיקה של התפשטות גל.

אין לי שום כונה ללמד אותך פיזיקה בשירשור קצר אבל שתדע שתכנון תוך התחשבות בדינמיקה של התפשטות גלים מצריך התחשבות במספר גדול של גורמים ע"מ לחמוק מתופעות של גלים עומדים וגלים חוזרים.

תכנון נכון של מערכת פליטה מצריך שימוש ב-Flow-Bench המדמה את דפקי הזרימה שמיצר המנוע ומודד את התנגדות הזרימה בתנאי סל"ד שונים.

אז עם כל הכבוד דוד אוניברסלי לא יכל להתאים למנועים בנפחים שונים עם רצועות כח הפרוסות על טווחי סל"ד שונים ולהתחבר לצנרות פליטה בקטרים שונים ומסלול זרימה שונה עד לדוד.

אני כבר לא מדבר על ייצור עצמי בידי "מומחה" שמעולם לא שמע על Flow Bench ובישבילו גלים חוזרים זה בחוף הים ורזוננס זה כנראה שם של להקה.

×
×
  • תוכן חדש...