Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ראיתי יותר מדיי על האוטו מבחינת אמינות וחוות דעת בפורום כאן כולם אוהבים ומדברים על צרפתיות.

 

אני מאד מחבב את תוצרת גרמניה ורציתי לדעת האם האוטו יכול להיות אופציה טובה למחפש רכב ב-18000...

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

על הפולו יש המון מידע בפורום, בצע חיפוש.

אם נשארו שאלות כולנו כאן,

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אם תצליח למצוא אחת, בדיוק אתמול סיפר לי מישהו שקנה פולו על כך שהיה צריך לצלצל למודעה לא יותר מחצי שעה אחרי שפורסמה אחרת הרכב נמכר.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

עד כדי כך טובה ?

 

רציתי לברר על ביטוח, למישהו יש מידע האם יקר בשבילה ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
לא ראיתי יותר מדיי על האוטו מבחינת אמינות וחוות דעת בפורום כאן כולם אוהבים ומדברים על צרפתיות.

 

אני מאד מחבב את תוצרת גרמניה ורציתי לדעת האם האוטו יכול להיות אופציה טובה למחפש רכב ב-18000...

 

לידיעתך

הפולו בשנים הללו יוצרה בספרד ולא בגרמניה

הייתי הבעלים של שנת 96 מנוע 1600

בכנות לא הייתי מרוצה כל כך מבחינת אמינות

הייתה לה תקלה במצערת ......דבר שהתגלה כשכיח בשנתונים הללו

עניין של כ 2500 שח

לידיעתך

פורסם
עד כדי כך טובה ?

 

רציתי לברר על ביטוח, למישהו יש מידע, האם הוא יקר בשבילה ?

 

בנוסף האם מדובר ברכב זריז יחסית ל-106XS ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
בכנות לא הייתי מרוצה כל כך מבחינת אמינות

 

אתה עדין.

לאישתי היה כזה מודל 1999.

הפולו היא זוועה מוטורית על גלגלים, זה הרכב הגרוע ביותר שהיה לנו אי פעם.

 

אם אתה מעניין בפרטים - בצע חיפוש (כתבתי חוויות מהרכב) או שתפנה אלי בפרטי.

 

לדעתי- שומר נפשו ירחק !

פורסם
אם תצליח למצוא אחת, בדיוק אתמול סיפר לי מישהו שקנה פולו על כך שהיה צריך לצלצל למודעה לא יותר מחצי שעה אחרי שפורסמה אחרת הרכב נמכר.

 

 

בתור קונה/מוכר של פולו, אני יכול לחזק את העניין הזה.

שוק זה ממש לא הבעיה שלה.

פורסם

אחי מחזיק רכב כזה כ 3 שנים עד כה ללא שום בעיה בכלל

הרכב שנת 98 1.6 נוסע בשנתיים האחרונות כל יום ממבשרת לראשון לציון וחזרה, הרכב לא מקבל טיפול מיוחד וטיפולים אחת לשנה (אח שלי הוא מסגנון הנהגים של מלא דלק וסע) כנראה שגם עם רכב צריך מזל.

 

עריכה: נזכרתי שהבעיה היחידה עד כה הייתה באחד המיסבים בגלגלים שגרם לרעש בנסיעה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

הביטוח שאני משלם על הפולו שלי יוצא 2600ש"ח (חובה+צד ג' שמשות גרירה ושאר ירקות)

בתור קונה/מוכר של פולו, אני יכול לחזק את העניין הזה.

שוק זה ממש לא הבעיה שלה.

צודק במאת אחוזים :) אין יום שאני לא מקבל הצעות למכור

Dorki - מצטער כנראה שנפלת על רכב זבל או שהתעללו בו קשות - גרים איתי בבניין עוד 2 בעלי פולו כמו שלי (אפילו אישה) ושניהם מאושרים עד הגג מהרכב

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
Dorki - מצטער כנראה שנפלת על רכב זבל או שהתעללו בו קשות

 

הפולו שלנו הייתה יד ראשונה.

היא נמכרה אחרי שנסעה 40,000 ק"מ בלבד.

לרכב לא הייתה רשימת תקלות אלא ספר עב כרס.

בדבר אחד אני מסכים - הרכב היה רכב זבל.

פורסם

אני לא הייתי נוגע ברכב הזה

 

הרבה בעיות אמינות...

 

הייתי הבעלים של שנת 1996 ידנית 1600

 

מכרתי אחרי חצי שנה בלבד, אחרי מלא בעיות אמינות

פורסם

כנראה שדגמי ה-1.6 פחות אמינים, לאישתי יש פולו 98' 1400 יד ראשונה -והרכב מגלה אמינות מופתית.

הפולו טובה מה-106 בתור אוטו (מזגן יותר טוב, יותר מודרנית, יחידת כח שימושית יותר )

אבל ה-106 הרבה יותר מהנה לנהיגה, מה לבחור תגדיר דרישות ואז תחליט.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

×
×
  • תוכן חדש...