Jump to content

kfirz

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kfirz

  1. Hwgeek צור איתי קשר בבקשה,יש לי מס שאלות אלייך.0549-599699 תודה
  2. לידיעתך הפולו בשנים הללו יוצרה בספרד ולא בגרמניה הייתי הבעלים של שנת 96 מנוע 1600 בכנות לא הייתי מרוצה כל כך מבחינת אמינות הייתה לה תקלה במצערת ......דבר שהתגלה כשכיח בשנתונים הללו עניין של כ 2500 שח לידיעתך
  3. שלום לכולם לאחרונה החלטתי להחליף את רכבי ודי אהבתי את האאודי A4 שנת 2002 מנוע 2000 {התקציב לא מאפשר חדשה יותר} שאלתי אליכם היא: איך הרכב מבחינת אמינות,מחלות,צריכת דלק.....וכ"ו תודה מראש לעונים
×
×
  • תוכן חדש...