לידיעתך
הפולו בשנים הללו יוצרה בספרד ולא בגרמניה
הייתי הבעלים של שנת 96 מנוע 1600
בכנות לא הייתי מרוצה כל כך מבחינת אמינות
הייתה לה תקלה במצערת ......דבר שהתגלה כשכיח בשנתונים הללו
עניין של כ 2500 שח
לידיעתך
שלום לכולם
לאחרונה החלטתי להחליף את רכבי ודי אהבתי את האאודי A4 שנת 2002 מנוע 2000 {התקציב לא מאפשר חדשה יותר}
שאלתי אליכם היא:
איך הרכב מבחינת אמינות,מחלות,צריכת דלק.....וכ"ו
תודה מראש לעונים