Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי רדיו דיסק של פיוניר ואני לא יודע איך משתמשים בו אני אשמח אם תעזרו.

 

זאת המערכת:

 

img0947ya3.jpg

 

כמה שאלות:

 

1) איך מכבים אותה? גם שאני מוציא את המפתח מהסויץ' היא נשארת דלוקה.

 

2) איזה דגם היא?

 

3) משום מה לא קולטים בה רדיו יכול להיות ששגיתי בחיבור, חיברתי 2 בננות אדום ושחור ואת החוט הראשי.

 

4) איך אני מפעיל את התצוגה של הדולפינים? אין לי תצוגה במערכת.

 

זהו תודה רבה לכם.

פורסם

אין לי מגבר ולא סאב. את האמת אין לי מושג מה יש לי ברכב כי ככה קניתי אותו.

יש לי מין 2 רמקולים כאלה מתחת לשטיח ליד הנהג, הבנתי שזה קומפוננט. אגב, מה התפקיד שלו?

 

2 טויטרים על הדש בורד ועוד 2 רמקולים קדמיים.

ואין לי מושג איך אני מחבר את כל זה.

פורסם

קודם כל כדי לכבות לחץ 4 שניות או פחות על הכפתור שכתוב עליו או לידו src

להחלפת תצוגות יש כפתור שנקרא ent ואם לא dsp

המכשיר לא נכבה כשאתה מכבה סוויטץ' הפלוס והפלוס אחרי סוויטץ' חוברו ביחד ולא בנפרד

הבננות שחיברת כלל לא כשורות לרדיו

ואת הדגם לא רואים בגלל האיכות הירודה של התמונה אבל זה כתוב ליד האותיות dehp

על הפאנל מה שכן רואים שזה פרימייר

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

הכי קל שתיקרא את הדגם שכתוב עליו

תיכנס לאתר של פיוניר ותוריד את החוברת שלו

רצוי ליקרא אותה כדי להבין את כל הפונקציות שיש בה

על שאלות לגבי פונקציות נשמח לעזור

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לפחות הקוטרת של הת'רד פיקנטית משהו.

 

מהתמונה ששלחת אי אפשר אפילו להבין באיזה דגם מדובר מטושטש לגמרי.

 

ברגע שיהיה אפשר להבין אל איזה דגם מדובר יהיה אפשר גם לנסות למצוא לך חוברת מפעיל.

 

או שתבוא למפגש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אין לי מגבר ולא סאב. את האמת אין לי מושג מה יש לי ברכב כי ככה קניתי אותו.

יש לי מין 2 רמקולים כאלה מתחת לשטיח ליד הנהג, הבנתי שזה קומפוננט. אגב, מה התפקיד שלו?

 

2 טויטרים על הדש בורד ועוד 2 רמקולים קדמיים.

ואין לי מושג איך אני מחבר את כל זה.

 

רמקולים מתחת לשטיח? אולי אתה מתכוון לקרוס (שמחלק את התדרים בין הרמקול שבדלת ולטוויטר שעל הדשבורד)

תתחיל פה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&a=6

 

בקשר לבננות שחיברת - די לא מובן (חוץ מהאנטנה - שחור לרוב) כי שאר חיבורי הבננה (RCA) הם יציאות למגבר (לפעמים יש כמה) והם בצבע אדום ולבן

קבלת את הרדיו דיסק מותקן כבר או לא?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

טוב יש חדש, מצאתי מגבר מאחורה, אבל הוא לא עוזר כי אין לי רמקולים מאחורה.

קיבלתי את המערכת לא מורכבת. ולא מצאתי את המדריך להשתמש בה.

בכל מקרה כדאי שאני למישהו מקצועי.

פורסם
קיבלתי רדיו דיסק של פיוניר ואני לא יודע איך משתמשים בו אני אשמח אם תעזרו.

 

זאת המערכת:

 

 

 

כמה שאלות:

 

1) איך מכבים אותה? גם שאני מוציא את המפתח מהסויץ' היא נשארת דלוקה. יש כפתור SRC, בצבע כחול אם אני זוכר כראוי בצד שמאל של הפאנל, אתה לוחץ לחיצה טיפה ארוכה והיא נכבית.

 

2) איזה דגם היא?אני רואה שזה פרימייר, אז ככל הנראה היא deh- 7600.

 

3) משום מה לא קולטים בה רדיו יכול להיות ששגיתי בחיבור, חיברתי 2 בננות אדום ושחור ואת החוט הראשי. גם לי היתה בהתחלה בעיה ברדיו, בדעיבד התברר לי שהיה מדובר בהתקנה לקויה.

או שעוד סיבה שיכולה להיות, זה שהדגם של הוא פריימיר, והדגמים האלה לא תומכים בתדרים שמשדרים פה.

 

4) איך אני מפעיל את התצוגה של הדולפינים? אין לי תצוגה במערכת. יש לך כפתור(שחור) שבו כתוב ext, אתה לוחץ עליו וזה משנה לך תצוגה.

 

זהו תודה רבה לכם.

היתה לי מערכת כזו, אחלה מערכת, ממש נהניתי איתה והיא מאוד נוחה לתפעול.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

הרדיו לא תקין אני מעריך בגלל התקנה לקויה. ולגבי זה שהוא לא תומך בתדרים, תעשה חיפוש לגבי כך, בארץ התדרים שונים משל ארה"ב(ששם הפריימיר נמכר) ולכן זה אולי יצריך כיול במעבדה.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

×
×
  • תוכן חדש...