Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אני רואה שהפח נדפק לי /נכנס פנימה באיזור הכנף ולא שמעתי שום אזעקה או איתות.

ניסיתי לתת מכות באיזור כדי לבדוק תנושא ובאמת אין שום התראה .

לא מבין למה זה ככה , איך אפשר להעלות את הרגישות חוץ מהפתרון של ללכת למתקין ?

 

האם רצוי רגישות גדולה יותר ?

 

ברכבים שלכם איזו רגישות יש ומה אתם מבצעים כדי לבדוק ?

 

תודה

פורסם

אתה יכול לכוון את הרגישות ע"י השלט. שם לב להוראות בחוברת. אם תסתבך תיצור קשר.

 

 

ברכב שלי זה ברגישות הכי גבוהה ובחורף אני מוריד דרגה אחת בגלל הגשם או הברד שמפעיל את האזעקה.

אם אתה נותן דפיקה חזקה בפח או בחלון ואתה לא שומע אזעקה כנראה שמיקמו לך את החיישן רחוק או בצורה שהוא לא קולט טוב. הייתי חוזר למתקין...

פורסם

כן אני ממליץ עליה בחום .

 

אבל לא אהבתי את הדבר הבא

שאתה נותן מכה זה רק נותן אזהרה , אני הייתי נותן ישר אזעקה כדי שלגנב לא תהיה אפשרות לבדיקה .

זה נשמע כאילו שהגנב בודק אם יש אזעקה ...

 

ובצלצול אחד לא נראה לי שאני יקום בלילה .

 

ולא נראה לי שאפשר להעלות רגישות דרך השלט

צריכים לגשת לחיישן ופשוט להעלות רגישות .

 

היום הייתי אצל המתקין והוא העלה את הרגישות טיפה , ואמר לי שאם אני רוצה אז פשוט להעלות עוד קצת אבל לא יותר מדיי .

 

טוב בכל אופן כרגע זה בסדר .

×
×
  • תוכן חדש...