Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

צריך ייעוץ לגבי רכישת פיאסטה דינמיק 97 1300 8V. תוצרת גרמניה עם 2 כריות אוויר.

היום בדקתי את הרכב אצל "המומחה" בדיקת רכבים.

לפיו ולפי המוסכניק שלי אין למנוע בעיות ואין תאונות שילדה.

ההשקעה שיש להשקיע ברכב :

מכיוון שעמד 3 חודשים - צריך להחליף מצבר.

צריך להחליף 2 צמיגים קדמיים.

כיוון פרונט.

מכסה מנוע - צבע דהוי.

עוד חודשיים טסט.

 

הרכב היה השכרה יד ראשונה. כיום יד 2 פרטית ועבר 132000 ק"מ.

שאלתי היא- האם שווה לי לקנות את הרכב במחיר 12000 ש"ח. ( עפ"י מחירון יצחק לוי 15,500 ולאחר השכרה כ-13,500 ) ?

8)?Why drink & drive...when U can smoke & fly 8)
פורסם

מה אמרו בבדיקה על המנוע (רגיש) ועל הגיר?

המנוע רגיש,כיוון שרכבי השכרה נקרעים בד"כ,לא בטוח שזה הקילומטר'ז האמיתי של הרכב (אימות,הוכחה ?).

אם אין על שני אלו ממצאים חריגים אז מצבר יעלה לך 400 ש"ח וכדאי לעשות יישור קו כללי כולל בדיקת טיימינג (אם אמרו שלא הוחלפה רצועה בבדיקה-יש להחליף אותה בהקדם עם מחזירי השמן ולבדוק גם את תקינותה של משאבת המים ובמקרה הצורך להחליפה)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא אמרו שהמנוע רגיש. אמרו לי שהמנוע במצב טוב.

לגבי טיימינג - אבדוק.

משאבת מים - איך ניתן לדעת על תקינותה? מה המחיר של חדשה ?

8)?Why drink & drive...when U can smoke & fly 8)
פורסם
אם אמרו שלא הוחלפה רצועה בבדיקה-יש להחליף אותה בהקדם עם מחזירי השמן ולבדוק גם את תקינותה של משאבת המים ובמקרה הצורך להחליפה

 

אני מבקש ממך להפסיק לכתוב דברים לא נכונים ולא מדוייקים.

אומנם יש לך ידע רב יחסית, אבל מצד שני אתה כותב גם הרבה שטויות ומטעה.

 

מצורפת תמונה של מנוע פורד, זהה כמעט לגמרי לזה שמורכב בפיאסטה 1300 8V.

 

שים לב, שזה מנוע עם גל זיזים תחתון, ויש בו שרשרת טיימנינג קצרה, ולא רצועה.

engine.jpg

 

 

פורסם

שים לב, שזה מנוע עם גל זיזים תחתון, ויש בו שרשרת טיימנינג קצרה, ולא רצועה

 

זה יותר טוב או פחות טוב ?

מה לגבי המשאבת מים - מה מחיר חדשה ? הוצאה גדולה ?

8)?Why drink & drive...when U can smoke & fly 8)
פורסם

לגבי השרשרת , אינה דורשת החלפה , כמו רצועה.

 

אם אתה צריך עזרה במשהו תשלח לי הודעה פרטית , היתה לי פיאסטה 97 1.3 5.5 שנים.

 

עמית.

1.6 206

פורסם

זה מנוע 1.3 ל' 60 כ"ס מנוע הנקרא אנדורה מלשון אנדורנס - עמידות על סמך האמינות שלו לאורך השנים. וגל זיזים תחתי זה חיסרון מבחינת טכנולוגית = מנוע מיושן יותר OHV ומפיק פחות הספק ביחס לנפח שלו.

NASCAR = Non Athletic Sport Created Around Rednecks

×
×
  • תוכן חדש...