Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקראת הטיפול הבא של האוקטביה אני צריך לקנות שמן

החלטתי על חצי סינטטי אלא אם כן סינטטי מלא נמצא בטווח מחירים של עד 160 ש"ח

למרות שבספר רכב כתוב 5W40 או 15W40, במוסך המורשה אמרו לי שעדיף ה-15, ואם אפשר אז יותר טוב ה-10W40

 

האופציות שלי כרגע הן (פסלתי מראש כל מיני כמו "דלקול", אם אין סיבה לפסול אותם תגידו):

Esso Ultra 10W40 - מחיר טוב באמצע, וטוענים לתואר "השמן החצי סינטטי הכי טוב בעולם"

Prestone 10W40 - שמגיע עם פלאש מנוע (אין לי מה לעשות איתו), מחיר נמוך והוא 5 ליטר

LM 10W40 - מגיע גם הוא עם פלאש מנוע, המחיר הכי גבוה

AGIP 10W40 - מחיר כמו ה-Esso בערך

 

כולם חצי סינטטיים

עוד הצעות יתקבלו בברכה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ניתן להשיג במקומות אחרים? באר שבע למשל?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ליאור, תעבור לסינטטי מלא.

 

תציץ מעט מתחת לת'רד שלך ותשים לב לת'רד שלי - הוא יסייע גם לך.

 

בהצלחה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
המלצה שלי הוא AGIP HTS סינטטי מלא בצמיגות 5W/40 באוטו דיפו 139 ש''ח

 

שזה גם מחירו של Mobil1 Synt 5W40 (במיכל של 4L) - באוטודיפו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שזה גם מחירו של Mobil1 Synt 5W40 (במיכל של 4L) - באוטודיפו.

 

הבעיה שהוא צריך 2 גלונים כאלה - במיכל נכנס יותר מ-4 ליטר. לכן במחיר הזה כי טוב שיקח LM סינטטי מלא.

ד"א אני השגתי 2 גלונים של Mobil-1 ב-250 ש"ח במסגר.

פורסם

א. למה פסלת דלקול? האיכות טובה מאוד עד מעולה!

 

ב. יש לך, אם אתה לא רוצה ישראלי (לכאורה), יש לך גם את ליקווי מולי (די יקר יש לציין...).

 

לגבי דלקול - הי לי אותו בחודש האחרון של הרכב הקודם שלי, והיה אחלה. תקנו אותי אם טעות בידי.

פורסם

אוקיי אז Prestone יורד מהרשימה

ה-AGIP חצי סינטטי נשמע לי טוב וגם אני יכול להשיג אותו בלי לנסוע חצי מדינה

כנ"ל ה-Mobil1

 

לדלג על ה-LM חצי סינטטי? הוא במחיר סבבה והוא 5L, מיכל כזה של 5L יספיק לי?

מה עם LM סינטטי מלא? נתנו לו מחיר מופלץ או סביר?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...