Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

croc, אתה צודק. כשאר מדובר על מעגלי תהודה (סלילים) נכנס נתון זה.

זה המגבר שיש לי:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=150280

אני אשמח אם מישהו ימצא את נתוני היצרן שלו כי אני לא הצלחתי.

חיבור בטור של הרמקולים ליציאה אחת באמת יעבוד?!

פורסם

ETBK,

תיקון קטן - לא קשור לשום תהודה.

ברגע שיש סליל או קבל במעגל שעובד על AC - הנתגדות אוהמים טהורה כבר לא יכולה לתאר את התנהגות שלו.

עוברים לאימפדנס.

 

בשביל לדבר על התנגדות בלבד - או שעובדים ב-DC (זה לא מוזיקה) או שאין במעגל לא סלילים ולא קבלים (ברמקולים יש סליל ובקרוס כמעט תמיד יש קבל).

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אם אתה מחבר בחיבור טורי את שני הרמקולים לערוץ אחד תוכל לקבל התנגדות סופית של 4OHM,זה אמור להתאים לא?

או שאם המגבר שלך יורד ל2OHM אז זה עדיף,כי אתה תקבל יותר הספק.

 

אני לרוב לא גולש בפורום הזה, אבל השרשור בלט לעין.

 

בכל מקרה מה שכתבת הוסבר לי ע''י מי שתיקן לי את המגבר ואני בטוח שזה נכון.

 

מה שרציתי לומר, מצטרף לתגובה...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אני לרוב לא גולש בפורום הזה, אבל השרשור בלט לעין.

 

בכל מקרה מה שכתבת הוסבר לי ע''י מי שתיקן לי את המגבר ואני בטוח שזה נכון.

 

מה שרציתי לומר, מצטרף לתגובה...

 

עמית.

 

אף אחד לא מבטיח לך בדיוק כמה תקבל ואם כן.

לכל סידור של טרנזיסטורים יש תוצאה אחרת.

פורסם
croc, אתה צודק. כשאר מדובר על מעגלי תהודה (סלילים) נכנס נתון זה.

זה המגבר שיש לי:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=150280

אני אשמח אם מישהו ימצא את נתוני היצרן שלו כי אני לא הצלחתי.

חיבור בטור של הרמקולים ליציאה אחת באמת יעבוד?!

ככה צורת החיבור,חיבור טורי-

חיבור פלוס של סליל אחד למינוס של השני ואז חיבורמינוס והפלוס הנותרים למגבר.

רק שפה,הסלילים נמצאים כל אחד ברמקול אחר,אבל פשוט מאוד תחשב את זה כחיבור בסאב בודד(או רמקול בעל 2 סלילים בודד).

פורסם

יש בעיה עם רמקול שיורד להתנגדות של שני אום , כי אז אנו לא יודעים במדוייק עד כמה הוא יורד בתדרים אחרים .(אם הוא רשום שני אום , אנו יכולים גם להניח שהוא ירד ל1 אום בתדרים מסויימים ), ומעט מאוד מגברים לרכב יכולים לקבל עכבה דינאמית של 1OHM .

מאידך לא נראה לי שהרמקול הספציפי הזה יגרום בעיות , אבל אם אפשר לסדר את זה כך שהוא יתן 4 אום זה יהיה בסדר , אם לא , לא הייתי שם כזה דבר על פולס אהודיו , שלא בטוח שרמת ההגנה שלו תעמוד בכך .

בברכה יהודה

Guest תמיר .א.
פורסם

אין בעיה בכלל עם זוג רמקולים בהתנגדות של 2 אום,

 

כי אם נשווה למצב של סאב בגישור, זה כמו 2 רמקולים בגישור, שההתנגדות שלהם 2 אום.

 

אבל זוג רמקולים לרוב פחות יעמיסו מסאבוופר, משום שסאבוופר עובד רק בתדרים נמוכים מאוד ובהספק גבוה

 

מאשר רמקולים,

 

והרמקולים בד"כ לא אמורים להפיק תדרים נמוכים יותר מידיי, אז המגבר "מתאמץ" פחות.

 

תמיק

פורסם
ככה צורת החיבור,חיבור טורי-

חיבור פלוס של סליל אחד למינוס של השני ואז חיבורמינוס והפלוס הנותרים למגבר.

רק שפה,הסלילים נמצאים כל אחד ברמקול אחר,אבל פשוט מאוד תחשב את זה כחיבור בסאב בודד(או רמקול בעל 2 סלילים בודד).

 

זהו אחלה של רעיון, אבל האם בצורת חיבור זו אני לא מאבד מאפקט הstereo שכן שני הרמקולים עובדים על יציאה אחת?

פורסם

בואו נשאיר את הויכוח המיותר הזה מאחור ונצא מנקודת הנחה שיהיה יותר קל לקנות רמקולים בהתנגדות של 4 אום וזהו

לפותח השרשור:

דבר ראשון אני בכלל לא ממליץ לך להשים שני רמקולים בטור על יציאה אחת (ישמעו זוועה!)

דבר שני יהיה הרבה יותר פשוט אם תחליף את הרמקולים שלך לרמקולים בעלי התנגדות של 4 אום למרות שההיתי ממליץ על החלפת המגבר אבל זו השקעה יותר.

 

אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

×
×
  • תוכן חדש...