Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר של pule audio 4 יציאות 4 אוהם כ"א.

האם אני יכול לחבר אליו את זוג הרמקולי האלה (2 אוהם):

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO937&Language=ENG&Country=US&Region=USA&cat=MEL&ser=GTS

 

לפי מה שאני יודע, האם זה לא יקצר את ימי המגבר? המגבר יהיה במצב "רוויה"?

 

בברכה,

פורסם

לא יקצר.

זה ידרוש מהמגבר לספק יותר זרם.

אם הוא בנוי לעמוד בזה - הכל סבאבה.

אם לא - הוא יכול להתחם יותר מדיי, לכבות את עצמו ואף להישרף (אם הוא בנוי לא טוב וולא הגנות המתאימות).

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני יודע שאין שום קשר לקצר.אני יודע שמותר וזה גם יעבוד.

איך אני יכול לדעת אם המגבר שלי יעמוד בעומס?

האם חיבור נגד של 2 אוהם בטור עם הרמקול יפתור את העניין? מישהו ניסה?

פורסם

תבדוק על האריזה של המגבר עצמו, ואם היא כבר לא קיימת אז באתר של החברה ע"פ הדגם.

צריך להיות רשום שם אם המגבר מסוגל לעמוד בהתנגדויות האלו, ואם כן איזה הספק הוא מוציא.

אם לא רשום- הניסוי על אחריותך :)

מתחדשת*

פורסם

כל עוד לא נעשה גישור ב2 אוהם לא יהיו בעיות המקסימום שיכול להיות זה שהמגבר יכנס לפרוקטשיין בגלל חום או עומד אבל כשתדליק את המגבר מחדש (תכבה ותדליק את הHU) הוא יחזור לעבוד כמו שעבד קודם לכן. רק בין כיבוי והדלקה לנתק את הרמקולים הללו.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

כל צרכן הוא נגד, אפילו כאשר יש תיאום עכבות זה עדין נגד.

וספציפית לרמקול-הוא חייב להיות נגד אחרת מה הנתון הזה 4 או 2 אוהם??

אם לצרכן יש התנגדות הוא נגד. ואני לא מכיר רכיב בלי התנגדות.

פורסם

ETBK,

נא לא להטעותאנשים.

כאשר מציינים את אוהמים של רמקולים מדברים על עקבה או בלעז impedance. ולא על resistance.

זה לא הערך שאתה יכול למדוד עם רב מודד בין הדקי פלוס ומינוס של הרמקול.

 

מה שהכי מתוסבך זה שאימפדנס הוא תלוי תדר.

 

אתה לא יכול להתווכח עם חוקי פיסיקה :wink:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אם אתה מחבר בחיבור טורי את שני הרמקולים לערוץ אחד תוכל לקבל התנגדות סופית של 4OHM,זה אמור להתאים לא?

או שאם המגבר שלך יורד ל2OHM אז זה עדיף,כי אתה תקבל יותר הספק.

פורסם

ETBK ו שלומי.

אתם לא מבינים מספיק פנימה לחומר.

 

מומלץ להקשיב ולא לנסות ללמד.

 

לכל רכיב בעולם יש התנגדות DC .

אותך זה לא מעניין.

אותך מעניינת העכבה ש האימהיאפדנס.

אימפדנס הוא תלוי תדר ותלוי הספק.

 

הוא משתנה.

 

בנגד האימפדנס וההתנגדות הן אותו הדבר.

 

במשוואות הסליל והקבל הן משוואת תלויות זמן , כלומר לא לינאריות לגמריי.

ולכן זה אחרת.

 

האימפדנס וההתנגדות בסליל שונות.

×
×
  • תוכן חדש...