Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלת בטסט בבדיקת זיהום-אויר ברכב ממודל 95 ומעלה? כל המידע כאן.[לרשום את ערכי הבדיקה]


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

א. רכבי המוזכר לעיל עבר בדיקת זיהום אוויר ובבדיקה כל הנתונים היו תקינים פרט לנתון ה-CO. בסרק הנתון עמד על 0.4% וככל שהסל"ד עלה ככה גם אחוזי ה-CO עלו עד לרמה של 1.3% ב-2500 סל"ד בערך. בנוסף, לאחרונה ישנה תחושה שהרכב צורך קצת יותר דלק ממה שצרך לפני כשנה אך עדיין בתחום הסביר (1:13 בנסיעה משולבת לעומת 1:14.5 לפני שנה).

נתוני הצריכה מחושבים על תקופה ארוכה יחסית וניתן לראות ירידה וודאית בניצול הדלק.

 

1. האם ניתן להצביע על מקור הבעיה, ע"פ הנתונים שהוזכרו לעיל, או שיש צורך בדיאגנוסטיקה מעמיקה יותר?

2. מהן דרישות החוק בנושא זה?

 

ב. בתחילת נסיעה ניתן להריח ריח של דלק מפתחי האוורור כאשר אלו מכוונים על הכנסת אוויר מבחוץ, תחושה של "הצפה". לאחר חצי דקה הריח נעלם וחוזר שוב בתחילת הנסיעה הבאה לאחר העצירה. ממה יכולה לנבוע הבעיה והאם יש קשר בינה לבין הבעיה הקודמת?

 

בתודה,

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מוטי,

 

אם הנך מתייחס לרכבך שהינו סובארו DL 86, אזי התקן עומד על מקס' 4.5% וכנראה שהקריאה אצלך הינה 5.1%.

כל שהנך צריך לבצע הוא סגירה קלה של בורג האויר בקרבורטור. כמובן שרצוי לבצע זאת מול מכשיר 4 גזים בכדי לבדוק את שאר נתוני הפליטה.

 

קבל מאמר על בד' גזי-פליטה.

קבל תיעוד מצולם של ניקוי ושיפוץ קרבורטור סובארו ליאונה.

 

בכפתור החיפוש ניתן למצוא עוד מידע בנושא.

 

מתי בפעם האחרונה ביצעת למאייד ברכבך שיפוץ? אולי הגיע הזמן לכך?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רענן,

 

אכן, ערך ה CO שציינת הנו גבוה והמותר הנו 0.5% בסרק ועד 0.3% בסל"ד 2300-2800.

יש צורך בדיאגנוסטיקה כדי לאבחן ולתקן הגורמים לכך וזה יהיה יעיל וטוב גם לצורכי הרישוי השנתי (טסט) וגם לשיפור תצרוכת הדלק שתחסוך לך כסף וכמובן למניעת זהום האויר שכולנו נושמים אותו.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רענן, יש לחבר סקנר לתקשורת עם מחשב ניהול המנוע על חיישניו ,פיקודיו ופקודיו, חיבור למכשיר 4 גזים ולבדוק האם רואים על נקלה את הסיבה, ולא, בעל מקצוע ראוי יפתור את הבעיה.

כל שצריך הוא, מקצועיות ואולי סבלנות (וקצת פפלינוס) והכל מסתדר.

 

בברכה ובהצלחה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושש שהבעיה נובעת מממיר קטליטי גמור. הרכב מודל 98, מדינה לשעבר ולמיטב ידיעתי לא הוחלף בו ממיר מעולם.

בכל מקרה על-מנת להמנע מספקולציות מיותרות אדאג לקפוץ לבדיקת 4 גזים.

 

אגב, האם יש למישהו הערכה כמה אמור לעלות ממיר לרכבי? (חליפי\מקורי וכולל העבודה)

 

תודה רבה.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר ממיר תחליפי כ-800 ש"ח.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה יכול לרשום מה היו נתוני הלמבדה מעבר לנתוני הCO ברמת סיבובי ה 2500 סלד??

כמה קמ' יש לאוטו, מתי עבר טיפול לאחרונה, האם פילטר האוויר הוחלף?

הנתון לכאורה מראה על בעיה מעבר ליכולותיו המופלאות של הממיר הקטליטי.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי, לא בדקתי מהם שאר הנתונים. מבחינת טיפולים, לפני כחודש הרכב עבר טיפול שכלל החלפת פילטר אוויר, שמן, פילטר שמן. בנוסף, לפני חודשיים עבר הרכב טיפול ראש מנוע ואטם. לפני שנה וקצת הוחלפו כבלי הצתה, חיישן חמצן וחיישן טמפרטורה. קילומטראז' הרכב לא אמיתי ולכן לא ניתן לדעת.

 

בברכה, רענן.

 

(אני כותב ממחשב כף-יד שאינו נתמך ב-100 אחוז ע"י הפורום, על-כן ישנן מעט בעיות במעברי פסקאות. סליחה)

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשתי בנוסף:

 

האם אתה יכול לרשום מה היו נתוני הלמבדה מעבר לנתוני הCO ברמת סיבובי ה 2500 סלד??

 

בברכה

דני

 

אודה להשלמה, על מנת שאוכל ליתן לך תשובה מקצועית ככל שניתן באמצעים אלה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני, ראשית אני רוצה להודות על הרצון שלך לסייע.

 

ערך הלמבדה הינו 0.99 בסל"ד של 2568RPM.

הייתי בטוח שאין לי את הנתונים הללו אך מצאתי אותם ברכבי.

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי במקרה הזה, העניין לא יסתיים בממיר אם בכלל, ואם כן, יהיה זה חריג בקיצוניותו.

 

הייתי שמח לבדוק את האוטו אישית , שכן הנתונים שרשמת ואשר נראה שנלקחו מתדפיס הבדיקה (כן או לא?) קיצוניים מידי זה ביחס לאחר וזה מעניין (מבחינה מקצועית).

 

אם אתה מאיזור חיפה ,אשמח לעזור, אינני פוסל את האפשרות שבדיקה נוספת תעלה נתונים אף מעט שונים ש"יסתדרו" זה עם האחר טוב יותר, אני ממליץ על בדיקה חוזרת טרם החלטה בטיפול ו/או תיקון כלשהו.

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שמח לקפוץ לבדיקה אצלך אך היות ואני מאיזור המרכז אני מאמין שנסיעה לחיפה היא לא לעניין.

אבצע בדיקה בהקדם האפשרי בתקווה לספק תשובה.

 

המון תודה,

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, ישנו עדכון מפתיע למדי.

 

הרגע חזרתי ממכון הזרקות אשר חיבר את סורק 4 גזים לרכב וגילה שהכל עובד ע"פ התקן. בסרק ה-CO עמד על 0.09 ובסלד של 2500-3000 עמד על 0.28 (גבולי אבל סביר). לטענתו ישנו הרבה פיח במערכת ויש להוסיף תוסף נוסף בתדלוק הבא על-מנת לנקות את המערכת. יש לציין שכבר הוסף תוסף לפני כשלושה שבועות, כנראה שזה ניקה את המערכת מעט אחרי הבדיקה הקודמת (או שהייתה תקלה בבדיקה).

 

שמח וטוב לב, תמה הסאגה הזו עד לבדיקה הבאה.

 

תודה למי שסייע,

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...