Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נהגתי בסקסו, פעם ראשונה מזה כמה ימים. מי שלא זוכר, סקסו דיזל, שנת 2000.

במהלך התחלת נסיעה מרמזור, שטיפה מיהרתי להגיע בדחיפות למקום כלשהו, שמעתי כשהתחלתי את הנסיעה מין "בום" מלמטה. אין לי מושג מה זה היה... בום קטן כזה...

לאחר מכן האוטו נוסע רגיל, למרות ה"בום" הקטן.. אולי זה פסיכולוגי ,בגלל ה"בום" הקטן, אולי לא, אבל אני מרגיש כאילו האוטו טיפה יותר רועד. במיוחד בצידו הימני.

איך אני מזהה אם זו אכן תושבת מנוע הרוסה או לא?

 

-----

אין לי שום אינדיקציה לבדוק בתיקונים שהאוטו עבר האם הוחלפה תושבת מנוע או לא. האוטו נקנע ממכרז ככה שאין לי מושג מתי ואם החליפו לו. יש דרך לבדוק בלי לקחת את העין של איציק או דויד?

Back to the original - NC again.

פורסם

האם האוטו רועד בסרק?

 

עם כן בהחלט יכול להיות.

 

קיימת נטייה לברגים שמחזיקים את התושבת להישבר.

 

למידע נוסף עיין כאן.

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=15351&highlight=

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

למיטב ידיעתי ...

 

אם אתה מרגיש "בעיטה" קלה בסוף החלפת הילוך...

 

זה סימן ראשוני להתושבת שחוקה...

 

בהצלחה!,

ניר.

פורסם

יש עוד שיטה שלמדתי ,

 

אתה מחנה את הרכב בישורת ,

מוריד בלם יד ומכניס רוורס ...

 

פותח מכסה מנוע ודוחף קדימה ואחורה את הרכב ( הרכב בהילוך בלי בלם יד ) , ופשוט תראה איך המנוע זז ,

אם יש תזוזה מגוזמת אז בהחלט התושבות גמורות , אפשר גם לראות איך הוא זז ולנסות לנחש איזה תושבת .

פורסם
הורדת בלם יד...הכנסת להילוך בלי להחזיק גז, יצאת מהרכב והוא לא "ברח" לך...

 

משהו כאן לא מריח לי טוב.

 

מי אמר שהאוטו צריך להיות מונע?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

חשבת על ללכת למכונאי?

כי הרי ממילא אתה תלך למכונאי ותגיד לו שהתושבת הלכה לא?

ואולי זה מהציריות.

עזוב אותך משטויות, לך למכונאי הרי במילא הוא יבדוק הכל ולא יקשיב לך.

×
×
  • תוכן חדש...