Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העובדה היא שבכל הקשור לקידמה טכנולוגית ה-C3/206 במיוחד בגירסת 1.6 טוחנת לאפר דק את הפולו.

 

אם זה במערכות ניהול המנוע והאלקטרוניקה ההיקפית

אם זה במערכת הבלימה

אם זה בגיר האוטומטי שנמצא כמה דורות קדימה ולמעשה ובכל פרמטר שרק תרצה, לפחות אל תקשקש.

 

** תוספת, אני גם מסכים עם דברי שלומי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתם שוכחים דבר אחד וסותרים את עצמכם עשר פעמים.

(מדובר על איציק \ אייל\ אביעד )

הייעוד של המכוניות האלה הוא לתנועה עירונית , ב 95 אחוז מהמקרים אנשים שנוהגים בהם בכלל לא מגיעים לסל"ד שבו הפרש ההספק בא לידי ביטוי במנועים מרובי שסתומים.

וזה בדיוק משתלב עם כל הטענות שלכם לגבי התנהגות רכב שגם ככה 95 אחוז מהאנשים לא משתמשים בזה, אזה למה זה טוב ...

 

אז תחליטו, או שביצועים והתנהגות כביש זה משהו רלוונטי, או שלא.

 

אני אומר לכם את זה בוודאות, רוב האנשים לא ירגישו את ההבדל בין מנוע 8 שסתומים עם 75 כ"ס ומומנט מסל"ד נמוך לבין מנוע 16 שסתומים והספק גבוה יותר מעל 5000 סל"ד ...

 

אבל אם הכל עולה בערך אותו דבר, אז למה לא ללכת על התוצרת היותר איכותית ,אמינה ומתקדמת? למה להתפשר?

 

חבוב, חוץ מאמינות(שזה גם בספק) , אין שום מתחרה נכון להיום שעולה על ה 206 \ C3 באחד מהתחומים שהזכרת .

היחידה שעומדת בקנה מידה אחת עם ה 206 , היא היאריס, אבל היא היחידה.

פורסם
העובדה היא שבכל הקשור לקידמה טכנולוגית ה-C3/206 במיוחד בגירסת 1.6 טוחנת לאפר דק את הפולו.

 

אם זה במערכות ניהול המנוע והאלקטרוניקה ההיקפית

אם זה במערכת הבלימה

אם זה בגיר האוטומטי שנמצא כמה דורות קדימה ולמעשה ובכל פרמטר שרק תרצה, לפחות אל תקשקש.

 

** תוספת, אני גם מסכים עם דברי שלומי.

 

מי דיבר על הפולו חביבי? אין סיבה להשוות ביניהן, כבר מזמן אמרתי שלא משתלם

לקנות VW חדש.

 

תשווה את הפולו שלי ששיווקה החל ב94 לעומת מה שהיה לפיג'ו שהיא ה205

יש מה להשוות בכלל?

מדובר על כמה רמות מעלה.

 

בקשר למערכות, באמת כל הכבוד לפיג'ו ,אבל הן מאכזבות , או כמו שאמר ידידנו שמר :

באג בדיזיין = זין בדיבאג.

 

אני בטוח שהמערכות האלו קיימות אצל היצרנים היפנים, אבל הם מדבגים אותן עד הסוף

למצב של 0 תקלות ולא ממהרים להציג מערכות שעל הנייר מתוחכמות ובפועל מאכזבות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
פולקסווגן פולו 16V שנת 97

פיג'ו 306 8V דגם TOTAL LOSS שנת 95

 

:?

 

:p

 

ואייל - ישבת ב-C3? זה כמו רכב מנהלים קטן. חוץ מהמנוע והגיר שהם באמת בסימן שאלה, הרכב הזה הוא כמה שנים טובות קדימה מכמעט כל סופר מיני אחרת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואייל - ישבת ב-C3? זה כמו רכב מנהלים קטן. חוץ מהמנוע והגיר שהם באמת בסימן שאלה, הרכב הזה הוא כמה שנים טובות קדימה מכמעט כל סופר מיני אחרת.

רוני

 

רוני אני ישבתי בC3, לא נהגתי אלא ישבתי שהלכתי עם גיא שגב לראות 206 בתצוגה.

 

הרכב נראה מבפנים כמו נסיון למשהו מיוחד ואולי אפילו קצת מצועצע, איכות הוא לא שידר לי.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
העובדה היא שבכל הקשור לקידמה טכנולוגית ה-C3/206 במיוחד בגירסת 1.6 טוחנת לאפר דק את הפולו.

 

אם זה במערכות ניהול המנוע והאלקטרוניקה ההיקפית

אם זה במערכת הבלימה

אם זה בגיר האוטומטי שנמצא כמה דורות קדימה ולמעשה ובכל פרמטר שרק תרצה, לפחות אל תקשקש.

 

** תוספת, אני גם מסכים עם דברי שלומי.

 

תשווה את הפולו שלי ששיווקה החל ב94 לעומת מה שהיה לפיג'ו שהיא ה205

יש מה להשוות בכלל?

מדובר על כמה רמות מעלה.

 

חוכמה גדולה להשוות ל-205 שתוכנה קרוב לעשור וחצי קודם..

בכל זאת מבחינת מנועים אין לה במה להתבייש

שים לב להיצע המנועים ה"מדהים" טכנולוגית שהיה ל-VW להציג ב-94

מנוע 1.0 45 כ"ס

מנוע 1.3 55 כ"ס

מנוע 1.6 75 כ"ס

 

ל-205 מנוע 1.1 60 כ"ס, מנוע 1.4 75 כ"ס (85 כ"ס בגירסת XS) ומנוע 1.6 90 כ"ס

מי מפגר טכנולוגית ?

 

המנוע 1.4 16 הוצג בפולו במודל 97, ובשנה זאת היה לפיגו מנוע 1.6 120 כ"ס.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
פולקסווגן פולו 16V שנת 97

פיג'ו 306 8V דגם TOTAL LOSS שנת 95

 

:?

 

:p

 

ואייל - ישבת ב-C3? זה כמו רכב מנהלים קטן. חוץ מהמנוע והגיר שהם באמת בסימן שאלה, הרכב הזה הוא כמה שנים טובות קדימה מכמעט כל סופר מיני אחרת.

 

רוני

 

מה הבעיה בחתימה שלי?

אלו הרכבים שהיו לי.

גם לך היתה פיג'ו 306 שנת 95 דגם TOTAL LOSS למיטב ידיעתי...

זה דגם נפוץ :wink:

 

כן, ישבתי ב C3 ואני מצטרף לדעתו של שי.

איכות היא לא משדרת, עדיפים הפלסטיקים הזולים למראה של היאריס.

כל הסופר מיני החדשות מגעילות אותי למען האמת , גם הפולו החדשה.

"תפסו גובה" מה שנקרא....

 

דבר אחד בטוח, בתור רכב ליסינג שווה לקחת את ה C3 אבל בתור רכב פרטי?

(אפילו ידידנו DAVID A. אמר זאת בזמנו)

לא בבית ספרנו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
העובדה היא שבכל הקשור לקידמה טכנולוגית ה-C3/206 במיוחד בגירסת 1.6 טוחנת לאפר דק את הפולו.

 

אם זה במערכות ניהול המנוע והאלקטרוניקה ההיקפית

אם זה במערכת הבלימה

אם זה בגיר האוטומטי שנמצא כמה דורות קדימה ולמעשה ובכל פרמטר שרק תרצה, לפחות אל תקשקש.

 

** תוספת, אני גם מסכים עם דברי שלומי.

 

תשווה את הפולו שלי ששיווקה החל ב94 לעומת מה שהיה לפיג'ו שהיא ה205

יש מה להשוות בכלל?

מדובר על כמה רמות מעלה.

 

חוכמה גדולה להשוות ל-205 שתוכנה קרוב לעשור וחצי קודם..

בכל זאת מבחינת מנועים אין לה במה להתבייש

שים לב להיצע המנועים ה"מדהים" טכנולוגית שהיה ל-VW להציג ב-94

מנוע 1.0 45 כ"ס

מנוע 1.3 55 כ"ס

מנוע 1.6 75 כ"ס

 

ל-205 מנוע 1.1 60 כ"ס, מנוע 1.4 75 כ"ס (85 כ"ס בגירסת XS) ומנוע 1.6 90 כ"ס

מי מפגר טכנולוגית ?

 

המנוע 1.4 16 הוצג בפולו במודל 97, ובשנה זאת היה לפיגו מנוע 1.6 120 כ"ס.

 

אבל בשנה זו לא היה לפיג'ו מנוע 1.4 עם 100 סוסים ובעצם עד היום אין לה.

אפשר לומר שאחר כך היה לפולקסווגן בפולו GTI מנוע 1600 125 כ"ס...

זה לא ייגמר.... עזוב.

 

בחייך, אני מדבר על מנועים סטנדרטיים. (לא לערב GTIים בבקשה :wink: )

ואני מדבר על איכות ובטיחות הרכב ואבזורו בכפוף לשנתון. כבר ב94 היו שתי כריות אוויר ו ABS בכל דגמי הפולו, גם הפשוטים (FOX).

 

דבר אחד בטוח, אם תבדוק מנוע מול מנוע תראה שמנוע הפיג'ו מאותן השנים לקראת סוף ימיו.

הסוסים הצרפתיים מתחילים להתאבד בקפיצה לים עוד בדרך לארץ :wink:

 

בקיצור בואו נחזור לנושא, החלפת מנוע ביונדאי אקסנט :idea:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לאורך זמן זה מתבטא בביצועים עדיפים של היפאנית לעומת הצרפתיה (שעל הנייר אמורה להוית טובה יותר).

 

תרגום רש"י לדבריו של יאצק: קפצתי בגבוהות על 309 1.6 ידנית עם שעל הנייר אמורה לתת לי רכבות ! אין על הסובארו שלי, אין !! :twisted:

 

אגב, ל1.4 החדש יש גם תזמון משתנה בנוסף לראש 16 שסתומים. זו קפיצת מדרגה רצינית - ממנוע 8 שסתומים עתיק למנוע 16 שסתומים בעלי תז"מ מודרני.

ימים יגידו איך המנוע הזה מתפקד בפועל, מעבר לנתונים על הנייר (שהם לא מי יודע מה מרשימים בהתייחס לטכנולוגיות המתקדמות שלו, יש לציין :roll: ).

פורסם

התגובה שלי באה להעמיד דברים על דיוקם לאייל נוח להציג את הדברים בדרך מסוימת ומעוותת.

להסיק על סמך מנוע מסוים ש-PSA מפגרים טכנולוגית זה פאטתי, מה גם שמנוע זה הפיק הספק זהה למנוע 1.6 של הקונצרן למשך תקופה לא קצרה.

 

** תוספת, לגבי כדאיות רכישת ה-C3 דיברתי על הגירסה שיש לי 1.4 אוט' רמת איבזור pack הגבוהה ביותר - מחירה גבוה ממחיר יאריס T ספורט ולכן היא נפסלת.

גירסת 1.6 עם הגיר הרובוטי המדליק מענינת מאד והיא מתאימה מאד לדרישה של גיר אוטומטי ותפעול ידני רובוטי, המון שיק וסטייל שארוז במחיר נמוך יחסית.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
לאורך זמן זה מתבטא בביצועים עדיפים של היפאנית לעומת הצרפתיה (שעל הנייר אמורה להוית טובה יותר).

 

תרגום רש"י לדבריו של יאצק: קפצתי בגבוהות על 309 1.6 ידנית עם שעל הנייר אמורה לתת לי רכבות ! אין על הסובארו שלי, אין !! :twisted:

 

 

אם כבר נגעת בזה - אז זו דוגמא מצויינת למכונית קלת משקל עם ביצועים טובים על הנייר (309 שנת 93, 1600 ידנית) שבפועל קיבלה רכבות גם מגלגול (הילוך שני, 50 קמש) וגם מהאצה בעמידה - וכל זה מרכב שעל הנייר יותר איטי ממנה בשניה פלוס.

 

בנוגע להספק - כמו שכבר דנו בעבר בנושא, זו נקודה קטנה מאוד במכלול החשוב הזה שנקרא מנוע.

אז נכון שההספק לא תמיד "משדר" את התחושות בפועל (דויד ורוני, יצא לכם לנהוג בפולו 1600 ידנית משומשת ? אם לא, כדאי שתבדקו פעם פולו 1600 ידנית משומשת מול פג'ו 306 ידנית משומשת, נניח שנת 95-97 - ותראו איפה המנוע יותר "בשרני" ועם מי יותר קל וכיף להסתדר בעיר מבחינת זריזות וגמישות...נכונה לכם הפתעה).

 

בכל מקרה, עובדה שגם מכוניות מודרניות מצליחות להסתדר נהדר עם 95/98/103 כ"ס והביצועים נשמרים יופי. מדובר יותר באופי מנוע, עקומת מומנט ולא פחות חשוב (נקודה שלא הרבה שמים לב אליה) - הגיר המשודך. ישנם מכוניות (עם גיר ידני) עם הילוכים ארוכים וזוועתיים וישנם כאלה עם חלוקה מעולה (לא קצר מידי ולא ארוך מידי).

גם עם גיר קצר מאוד כבר קשה להציא מה-TU1400 האגדתי ביצועים כמו שהיו ל 205 וה 306 (עם גיר קצר משהו בולונז) באותה התקופה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
האם זה אפשרי להחליף את ה-1500 למנוע אחר ? מישהו פעם ניסה ?

אף אחד לא יודע. אבל דעות קדומות מוצקות יש פה בשפע! רוצה קצת?

:wink:

פורסם
דויד ורוני, יצא לכם לנהוג בפולו 1600 ידנית משומשת ? אם לא, כדאי שתבדקו פעם פולו 1600 ידנית משומשת מול פג'ו 306 ידנית משומשת, נניח שנת 95-97 - ותראו איפה המנוע יותר "בשרני" ועם מי יותר קל וכיף להסתדר בעיר מבחינת זריזות וגמישות...נכונה לכם הפתעה

 

אולי תנהג בגולף 1600 מאותם שנים ותשווה אותה ל 306 1600 ואז לא תהיה שום הפתעה ואם בהפתעות עסקינן, אז תשווה את הפולו ל 106 עם מנוע 1.6 90 כ"ס (לעומת 75 בפולו עד כמה שאני זוכר ) ושוב, לא תהיה שם שום הפתעה.

פורסם

היי חברים...

קודם כל, הסיאט איביזה החדשה שלנו ממש נוחה, אותי האוטו ממש מדליק...

וכמובן יש רדיו דיסק ורמת האיבזור/איכות ההרכבה והגימור לדעתי ממש קפיצת מדרגה מהאיביזה הקודמת שלנו...

 

רציתי לשאול - לפי מיטב הבנתי, המנוע הוא מנוע של פולקסוואגן

1.4 - 75 כ"ס 16 שסתומים - אולי יש לכם פרטים עליו? זה אותו מנוע של הגולף?

הבנתי שהפלטפורמה היא משותפת גם לסקודה לסיאט ולפולקסוואגן

 

ביי בינתיים

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 


×
×
  • תוכן חדש...