Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להעיר עוד עובדה ,

 

ההונדה הג'ז היא 1.4 עם 83 כ"ס ושוקלת יותר מטון ,

אבל החלק המדהים בהחלט שבזכות הגיר הרכב נוסע מצויין , מאד חלק , תאוצה מצויינת וסחיבה מצויינת .

 

זה גם אכן בזכות טכנולוגיית המנוע המתקדמת של הונדה ( 2 מצתים ) והגיר המדהים אשר מוציא 150% מהמנוע .

 

מה שאני אומר אני אומר מניסיון ,

הג'ז 1.4 נוסעת וסוחבת הרבה יותר טוב מהאלנטיס 1.6 110 כ"ס , זה מניסיון על שניהם.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תכל'ס אפשר לתת ים דוגמאות כאלה לשני הכיוונים- רנו מגאן או פורד פוקוס שיש להם מנועי 1.6 חזקים וטובים אבל יש להם תיבה חכמה ש"מסרסת" את הביצועים, ולעומתם את הסוזוקי בלאנו שהיא עם 1.6 ו-95.5 סוסים ונותנן נתוני האצה די עדיפים בגלל גיר "טיפש" שעובד טוב עם המנוע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
תכל'ס אפשר לתת ים דוגמאות כאלה לשני הכיוונים- רנו מגאן או פורד פוקוס שיש להם מנועי 1.6 חזקים וטובים אבל יש להם תיבה חכמה ש"מסרסת" את הביצועים, ולעומתם את הסוזוקי בלאנו שהיא עם 1.6 ו-95.5 סוסים ונותנן נתוני האצה די עדיפים בגלל גיר "טיפש" שעובד טוב עם המנוע.

 

לפוקוס תיבה קצת מסרסת אבל מאוד דומה לתיבה במאזדה.

ובלאנו נותנת ביצועים טובים בעיקר בגלל משקל קל, ואם כבר תאוצה זה בערך מה שהיא נותנת ולא שום דבר אחר.

פורסם
ברצוני להעיר עוד עובדה ,

 

ההונדה הג'ז היא 1.4 עם 83 כ"ס ושוקלת יותר מטון ,

אבל החלק המדהים בהחלט שבזכות הגיר הרכב נוסע מצויין , מאד חלק , תאוצה מצויינת וסחיבה מצויינת .

 

זה גם אכן בזכות טכנולוגיית המנוע המתקדמת של הונדה ( 2 מצתים ) והגיר המדהים אשר מוציא 150% מהמנוע .

 

מה שאני אומר אני אומר מניסיון ,

הג'ז 1.4 נוסעת וסוחבת הרבה יותר טוב מהאלנטיס 1.6 110 כ"ס , זה מניסיון על שניהם.

 

טכנולוגיית המנוע של הונדה נועדה לסייע בצריכת דלק טובה , לא בהספקים מדהימים. בשביל זה יש להם מנועים כמו של ה-S2000

פורסם
תכל'ס אפשר לתת ים דוגמאות כאלה לשני הכיוונים- רנו מגאן או פורד פוקוס שיש להם מנועי 1.6 חזקים וטובים אבל יש להם תיבה חכמה ש"מסרסת" את הביצועים, ולעומתם את הסוזוקי בלאנו שהיא עם 1.6 ו-95.5 סוסים ונותנן נתוני האצה די עדיפים בגלל גיר "טיפש" שעובד טוב עם המנוע.

 

לפוקוס תיבה קצת מסרסת אבל מאוד דומה לתיבה במאזדה.

ובלאנו נותנת ביצועים טובים בעיקר בגלל משקל קל, ואם כבר תאוצה זה בערך מה שהיא נותנת ולא שום דבר אחר.

 

זה אומנם נכון שהבלאנו באמת קלה יחסית ל-1.6 משפחתית, אבל אני לא זוכר באיזה מגזין רכב קראתי שדווקא בגלל שהתיבה בבאלנו הינה סטנדרטית (או בקיצור לא תיבה "חכמה"), אז בשילוב עם המנוע שלה זה יצר אחד השילובים היותר מוצלחים במנועי 1.6, ולמרות מה שאמרת שהיא זריזה רק בפתיחה,אז אני רוצה להגיד לך שגם בהאצות הביניים היא די זריזה בגלל שאין לה את אותה השתהות בהחלפת ההילוכים בזמן קיק,דבר שמאוד בולט בפוקוס ובמגאן.

 

בשורה התחתונה הנתונים שיותר רלוונטים (שבאים יותר לידי ביטוי בנהיגה) הם נתוני הפתיחה והאצות הביניים,שכן בנתוני מהירות מירבית מעטים מאיתנו משתמשים... (ובזה הבלאנו באמת נופלת ממתחרותיה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
תכל'ס אפשר לתת ים דוגמאות כאלה לשני הכיוונים- רנו מגאן או פורד פוקוס שיש להם מנועי 1.6 חזקים וטובים אבל יש להם תיבה חכמה ש"מסרסת" את הביצועים, ולעומתם את הסוזוקי בלאנו שהיא עם 1.6 ו-95.5 סוסים ונותנן נתוני האצה די עדיפים בגלל גיר "טיפש" שעובד טוב עם המנוע.

 

לפוקוס תיבה קצת מסרסת אבל מאוד דומה לתיבה במאזדה.

ובלאנו נותנת ביצועים טובים בעיקר בגלל משקל קל, ואם כבר תאוצה זה בערך מה שהיא נותנת ולא שום דבר אחר.

 

זה אומנם נכון שהבלאנו באמת קלה יחסית ל-1.6 משפחתית, אבל אני לא זוכר באיזה מגזין רכב קראתי שדווקא בגלל שהתיבה בבאלנו הינה סטנדרטית (או בקיצור לא תיבה "חכמה"), אז בשילוב עם המנוע שלה זה יצר אחד השילובים היותר מוצלחים במנועי 1.6, ולמרות מה שאמרת שהיא זריזה רק בפתיחה,אז אני רוצה להגיד לך שגם בהאצות הביניים היא די זריזה בגלל שאין לה את אותה השתהות בהחלפת ההילוכים בזמן קיק,דבר שמאוד בולט בפוקוס ובמגאן.

 

בשורה התחתונה הנתונים שיותר רלוונטים (שבאים יותר לידי ביטוי בנהיגה) הם נתוני הפתיחה והאצות הביניים,שכן בנתוני מהירות מירבית מעטים מאיתנו משתמשים... (ובזה הבלאנו באמת נופלת ממתחרותיה).

 

אם כבר בתיבות חכמות עסקינן ע"ע AL4 (פיג'ו- סיטרואן רנו). מי שנוהג בתיבה הזאת , ולמד איך היא מתפקדת במצבים השונים , יוציא ממנה את הביצועים האופטימליים בלי בעייה. ואם תסתכל על המגאן היוצאת מול הבלאנו, תראה שנתוני ההאצה לא שונים בהרבה.

 

ואגב, לפוקוס אין תיבה חכמה.

 

גיא.

פורסם

מקובל עלי שנתוני האצה של בלאנו ומגאן די דומים,אבל עדיין הבלאנו יותר זריזה,ובעיקר בהאצות הביניים שהבאלנו הרבה יותר זריזה.

 

ולגבי הפוקוס,לא אמרתי שהתיבה שלה חכמה,אלא ציינתי שכמו במגאן גם לה יש השתהות קלה בהורדת הילוך בקיק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...