Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אל תקנה מפירוק מכיוון שהחלק בעייתי ותוך שנה שנתיים הוא התפרק לך !! גם חדש לא מחזיק יותר מ-4 שנים, כול זה מתוך נסיון עם מספר רב של גולפים, חלק מסויים שעשוי מפלסטיק מתרחב כתוצאה מהחום וכול המנגנון מתפרק.

מחירו של חלק חדש בחברה הינו בסביבות 200 שקלים ללא הרכבה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אתה מדבר על כל העסק של המנורה בפאנל העליון מעל המראה האמצעית ? היו לי 2 פאסטים שנת 98 אחת גמעה 350 אלף קילומטר, גם גולף שנת 99 ועוד גולף שנת 02, והייתי מכונאי במוסך שעברו בו מאות VAGיות בחיים לא ניתקלתי בבעיה עם הדבר הזה...מוזר מאוד

 

מיילא המיקרו סוויץ' במנעול דלת נהג - זאת בעיה אמיתית וידועה אבל זה ? לא מכיר :o

פורסם

נראה לך שאני הייתי 'מלכלך על הגולפים' ? בכול מקרה התכוונתי לתאורה בקובץ המצורף.

 

רון מה אתה אומר ?

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

הדגם הנ"ל זה אחד עם סאנרוף :)

בכל מקרה דיברנו על אותו חלק, ואני לא מכיר ממש ממש שום בעיה עם החלקים האלו ומפתיע אותי שאתה אומר פה שהם לא אמינים כי אני באמת שמעולם לא נתקלתי בזה, גם לא במכוניות שנסעו מאות אלפי קילומטר (מוניות בעיקר, ששם פותחים הרבה דלתות מה שאומר שהרבה פעמים יש אור בפנים=חום)

 

שוב, לא יודע נראה מה רון יגיד יש לו הרבה ניסיון עם הכלים האלו...

פורסם

גם אצלי לא מצאתי בעיה מיוחדת בחמש שנים האחרונות

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • ספונסר פורום
פורסם

זה לא מאד שכיח אבל זה בהחלט קורה שצריך להחליף את יחידת התאורה הפנימית ,

לרוב נשבר המתג של בורר המצבים (פתוח /סגור/פתיחת דלת)והוא שגורם לקצר ביחידה ,

מרק אולי אתה מצוייד באצבעות חזקות :roll:

בעיקרון החלק המקורי לא יקר (כ250 שח)ומומלץ לדעתי לקנות אחד חדש מושלם נקי ויפה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון,

 

החלפתי את יחידת התאורה ב-3 רכבים בשנה האחרונה (גם אצלי בגולף הקודמת).

האמת היא שניתן לתקן את היחידה בצורה פשוטה על-ידי הדבקת הפלסטיק שתופס את כול הקפיצים/החלקים הנעים במפסק עם דבק מהיר.

אני לא מצוייד באצבעות חזקות אבל כן במשהו חזק אחר שעלול לרדוף אחריך :twisted:

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אז אולי כדאי שתתחיל לשלוט בתאורת תא הנוסעים עם אצבעות ולא איברים אחרים :)

בכל אופן מניסיון מ-א-ו-ד רכב עם מגוון VWים (בכולם הפאנל זהה) לא ניתקלתי במחלה מתמשכת לאורך השנים, כמו שאמרתי גם באקזמפלרים שנת 98 שעברו חיים רחוקים מלהיות קלים הכל היה תקין (אני עוד מחכה למדריך אחד טוב ורציני (מצולם כמובן) לתיקון הבעיה שיש במיקרו סוויץ' שבמנעול נהג

פורסם
זה לא מאד שכיח אבל זה בהחלט קורה שצריך להחליף את יחידת התאורה הפנימית ,

לרוב נשבר המתג של בורר המצבים (פתוח /סגור/פתיחת דלת)והוא שגורם לקצר ביחידה ,

 

זה בדיוק מה שקרה - קניתי את הרכב עם מתג שבור.

 

 

האמת היא שניתן לתקן את היחידה בצורה פשוטה על-ידי הדבקת הפלסטיק שתופס את כול הקפיצים/החלקים הנעים במפסק עם דבק מהיר.

 

מרק - האם יש סיכוי לתקן את הקצר בלי שימוש בדבק? (יש לי מכר מאד מוכשר... וקצת משועמם :wink:).

אם לא, איפה בדיוק אני צריכה לשים את הדבק? האם שני הכפתורים בצדדים עדיין יעבדו?

 

 

תודה!

פורסם

גם בגרסאות הסאנרוף אני לא מכיר כזו בעיה....

ויש לי נסיון עם 2 גולפים כאלה, בנוסף לחברים שיש להם גם גולף ולא קרתה אצלם בעיה דומה.

 

אני מציע לקנות את החלק המקורי קומפלט ולסגור עניין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...