Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

בשעה טובה התקנתי , כרגע לפחות , את הפיוניר 2950 + ה 6X9 של JBL דגם CS3196 .

נכון לעכשיו זה נשמע SHIT , כי אין מקדימה רמקולים , אבל אני מקווה שבקרוב מאוד אסיים את הבנייה ואוכל להתקין את ה 6.5 מקדימה ..

החלטתי להתקין שם קומפוננט בהמשך , אבל לפחות כרגע שיהיה לי מה לשמוע אני אתקין את הקנווד שיש לי ולאחר מכן אני אחליף לקומפוננטים ..

בנוסף , אתקין גם טוויטרים איכותיים .. ואולי בהמשך גם איזה מגבר + סאב (אבל זה ממש אם אני אשתגע ...)

 

אמרתי לא להשקיע על השרייד ובסוף אני מוצא את עצמי מנסה לקנות כמה שיותר ... נדבקתי במחלה :)

ה JBL קצת יותר חלשים ממה שדמיינתי אבל אני מבין שצריך לתת להם זמן "להיפתח" ..

 

ממליצים על סוג מסויים של קומפוננט ? אשמח להזרמת עצות על מגון קומפוננטים

ממליצים על סוג מסויים של טוויטרים ? אשמח להזרמת עצות על מגון טוויטרים

 

תודה לעונים !

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

הקומפוננט מגיע כסט של מיד טוויטר וקרוס ככה שאם אתה קונה קומפוננט אתה לא צריך עוד טוויטרים.

 

עריכה: אגב , תתחדש !!

אין חתימה!!

פורסם

קבלו ביטול בנוגע לטוויטרים :) התבלבלות שלי ...

 

המלצה על קומפוננט ? יכול לעזור ..

בטווח מחיר של עד 500 ש"ח , אפשרי להשיג ? אפשר לחרוג .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
מורל פולס,לך על זה:)

 

בלי מגבר לא הייתי הולך על הפולס, יותר ההיתי ממליץ לך על ה jbl CS2165C .

אלה אם כן אתה באמת מתכוון להוסיף מגבר אז זה כבר משהו אחר.

מה שבטוח תשמע לפני שתקנה.

אין חתימה!!

פורסם

עדיף לקנות משהו שייתן אופצייה להתקדמות ,

לקנות קומפוננט זול , ולגלות שהוא לא מיועד למגבר - זה יגרום למפח נפש .

גם אם זה אומר שבטווח הקרוב הפולס או הJBL יעבדו על הר"ד.

ZZR

פורסם
מורל פולס,לך על זה:smile:

 

עם JBL הדומיננטי מאחורה תיהיה לו במה אחורית (תפסיקו להמליץ על פולס גם שלא צריך אותו)

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אני די מאוכזב מה JBL .

משום מה לא שומעים כל כך חזק נקי ומדוייק כמו שחשבתי ..

הסאונד לא מספיק טוב בשבילי , כאילו משהו חסר .. אולי זה בגלל שאין רמקולים מקדימה ? אני שם ווליום 40 וחוץ מזה שהם ממש טובים בבאסים - שומעים חרא .

אולי זה בגלל חוסר השלמת הסאונד ? אני מתאר לעצמי שכן , אבל חשבתי שהרמה שלהם יותר טובה משל קנווד והם נשמעים בדיוק כמו הקנווד של אבא שלי מלפני 5 וחצי שנים ...

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

מזל טוב,

נכנסת לסטטיסטיקה של "קניתי רמקול על פי חוות דעת ולא על פי שמיעה והתאכזבתי".

מקווה עבורך שתדע לעצור כאן ולא להגרר לאחרות.

פורסם

דווקא קניתי את הJBL לפי חוות דעת ולפני שמיעה

את האמת... אני מרוצה!

לדעתי ההתקנה לא טובה,היה פה סיפור לא מזמן על אותם רמקולים שהתקינו לא נכון ונשמעו על הפנים

לאחר התקנה נכונה (לא פירט מה) נשמעו מצויין! :mm_wink:

מה ההשפעה ב+ - הפוכים ברמקולים,ואיך בודקים? (נראה לי הכי סביר)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
אני די מאוכזב מה JBL .

משום מה לא שומעים כל כך חזק נקי ומדוייק כמו שחשבתי ..

הסאונד לא מספיק טוב בשבילי , כאילו משהו חסר .. אולי זה בגלל שאין רמקולים מקדימה ? אני שם ווליום 40 וחוץ מזה שהם ממש טובים בבאסים - שומעים חרא .

...

 

גם לי יש הזוג הנ"ל, דרך ה-HU הם נשמעים סבבה אם תוריד מעט באס,

 

אבל היום אין לי כמעט שימוש בהם אחרי שהתקנתי קומפ' קדמיים וסאב , אני מעדיף איזה 6.5 מאחורה שיהיו אפילו פשוטים..

 

בקיצור, תמתין בסבלנות , תחסוך(או שאין צורך), ותקנה קומפ', ו..אל תקנה ע"פ חוות דעת,המלצה, אלא תלך אם האוזן שלך בלבד. :idea:

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

גם אם אני רוצה לשמוע רמקולים מסויימים המתקין מתחמק בטענה שאין לו את זה מותקן על המתקן של הרמקולים .. ואין לי שום אדם שאני מכיר עם JBL מהדגם הזה ..

 

בקיצור -אני אישית חושב שפשוט צריך מגבר + קומפוננט מקדימה ובהמשך איזה סאב נחמד ..

כרגע התקציב לא מאפשר , אז אסתפק במה שיש , אבל אני אמשיך לחסוך ונראה אם זה יעזור במשהו ..

חבל שלא קניתי את הקנווד 400 וואט , לאבא שלי יש קנווד שנשמעים לטעמי הרבה יותר טוב , חבל ...

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
שלום לכולם

 

בשעה טובה התקנתי , כרגע לפחות , את הפיוניר 2950 + ה 6X9 של JBL דגם CS3196 .

נכון לעכשיו זה נשמע SHIT , כי אין מקדימה רמקולים , אבל אני מקווה שבקרוב מאוד אסיים את הבנייה ואוכל להתקין את ה 6.5 מקדימה ..

החלטתי להתקין שם קומפוננט בהמשך , אבל לפחות כרגע שיהיה לי מה לשמוע אני אתקין את הקנווד שיש לי ולאחר מכן אני אחליף לקומפוננטים ..

בנוסף , אתקין גם טוויטרים איכותיים .. ואולי בהמשך גם איזה מגבר + סאב (אבל זה ממש אם אני אשתגע ...)

 

אמרתי לא להשקיע על השרייד ובסוף אני מוצא את עצמי מנסה לקנות כמה שיותר ... נדבקתי במחלה :)

ה JBL קצת יותר חלשים ממה שדמיינתי אבל אני מבין שצריך לתת להם זמן "להיפתח" ..

 

ממליצים על סוג מסויים של קומפוננט ? אשמח להזרמת עצות על מגון קומפוננטים

ממליצים על סוג מסויים של טוויטרים ? אשמח להזרמת עצות על מגון טוויטרים

 

תודה לעונים !

 

:shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

 

מ ה מ ם! אתה נופל לכל בור אפשרי.

 

תשמע - אתה מתפזר, אתה מאבד כיוון, אתה בונה בניין בלי יסודות ולכן הבניין הזה יקרוס.

 

קח את עצמך ותשב על כיסא, ליד שולחן, עם מנורה קטנה, דף קטן ועט או עפרון - תתחיל לנסות לתכנן את המערכת שאתה רוצה להגיע אליה - לפחות השלב הבסיסי הראשון שממנו אפשר לאמר שיש סאונד ברכב - תכוון לשם ואל תיגע ברכב עד שתגיע לשם.

 

אני אומר את זה כי חבל עליך, חבל על כל הכסף שאתה הולך לזרוק, חלקים שאתה הולך להחליף כי לא תהיה מרוצה, מריבות עם המתקין שלך שסה"כ נשמע שיש לו אינטרס למכור ולא לשווק - חבל!

 

קודם כל תשמע מערכות! כמה שיותר - תגבש לעצמך דיעה לגבי איזה רמקולים אתה רוצה - תשים לב טוב טוב למגברים גם כן ותנסה ללכת על הזול מביניהם במערכות שכן אהבת כדי לחסוך אם צריך.

 

אחרי זה תציב לעצמך רף כלכלי שאותו אתה מוכן ומסוגל להשקיע - אל תחרוג ממנו!

 

תנסה למצוא פתרונות יד 2 לחלקים כמו מגברים, מעבדי צליל.

 

אל תשתגע בחיווט - אין טעם לקנות יקר - זה לא עושה הבדל שמיע גם ככה - תחסוך כאן הרבה כסף.

 

תמצא מתקין טוב!

 

חבל לי לראות אותך משתגע ככה - קונה רמקול ואז מתבאס, מתכנן רכיבים ואפילו לא ברור לך לגמרי מה זה סט קומפוננט.

 

תלמד ללכת - אחרי זה תלמד לרוץ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...